نوشته شده توسط : صبا

 اپراتور همراه اول به عنوان اولین اپراتور فعال در کشور که از بیشترین تعداد مشترک نیز برخوردار می باشد، طرح قرعه کشی جام جهانی خود را آغاز کرده است. این طرح که تحت عنوان طرح قرعه کشی جام جهانی عرضه می گردد با هدف همراهی تیم ملی جمهوری اسلامی آغاز به کار کرده است. همراه اول کد دستوری # 2022 * ( ستاره 2022 مربع ) را به عنوان بستر جامع ارائه سرویس های جدید و مبتنی بر این رویداد ورزشی معرفی کرده است.

خدماتی که در این سامانه کد دستوری از سوی همراه اول ارائه می گردند، شامل موارد ذیل می گردند:

 

·        قرعه کشی 11 توپ طلا 80 گرمی

کلیه مشترکین سیم کارت دائمی، اعتباری و انارستانی همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری # 2022 * ( ستاره 2022 مربع ) در قرعه کشی 11 توپ طلا 80 گرمی این اپراتور شرکت نمایند.

جوایز منحصر بفرد این قرعه کشی کاملا متناسب با بزرگترین رویداد این جام یعنی مسابقات جهانی فوتبال 2022 در نظر گرفته شده و معادل تعداد بازیکنان هر تیم فوتبال، 11 توپ طلا، می باشد. البته بنا بر اعلام همراه اول، قرار است به برندگان این قرعه کشی، هزینه 11 توپ طلا اهدا شود که هر توپ طلا با میزان طلای به کار رفته 80 گرم محاسبه می شود

 

·        خرید بسته های ویژه جام جهانی

تمامی مشترکین سیم کارت های دائمی، سیم کارت اعتباری و انارستانی همراه اول می توانند با شماره گیری این کد نسبت به خرید و فعال سازی بسته ترکیبی 15 روزه که شامل 20 گیگابایت اینترنت و 22 ساعت مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت اقدام نمایند. این بسته با تخفیف ویژه و تنها با قیمت 80 هزار تومان در اختیار مشترکین قرار می گیرد.

 

·        بسته رومینگ ویژه مسافران قطر

اپراتور همراه اول برای همراهی با تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی، بسته های رومینگ ویژه جام جهانی و بسته مکالمه رومینگ خود را به شرح ذیل ارائه نموده است:

 

نوع بسته

اینترنت

هدیه مکالمه

هدیه پیامک

مدت اعتبار

قیمت

ویژه کلیه مشترکین

2 گیگابایت

20 دقیقه

20 پیامک

30 روزه

390 هزار تومان

ویژه کلیه مشترکین

5 گیگابایت

50 دقیقه

50 پیامک

30 روزه

990 هزار تومان

ویژه خبرنگاران و مدیران

200 گیگابایت

200 دقیقه

200 پیامک

30 روزه

2.990 هزار تومان

 

 

البته علاوه بر بسته های اعلام شده در جدول بالا، یک بسته 7 روزه مکالمه رومینگ هم از سوی همراه اول ارائه شده است که علاوه بر پوشش 90 دقیقه مکالمه رومینگی، شامل تعداد 90 پیامک هدیه بوده و با قیمت 490 هزار تومان عرضه می گردد.

 

·        تماشای پخش زنده فوتبال جام جهانی

·        شرکت در مسابقات پیش بینی

بر اساس اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، طرح ویژه جام جهانی همراه اول که از 16 آبان آغاز شده تا پایان آذر ماه ادامه خواهد داشت و این طرح به صورت امتیازی برگزار خواهد شد. بنابراین مشترکین سیم کارت های دائمی، اعتباری و انارستان همراه اول می توانند برای بالا بردن شانس برنده شدن در این طرح، امتیازات خود را افزایش دهند.

 

نحوه کسب امتیاز کلیه مشترکین همراه اول برای شرکت در این طرح به شرح ذیل می باشد:

·        خرید و فعال سازی سیم کارت دائمی همراه اول 200 امتیاز

·        خرید و فعال سازی سیم کارت اعتباری همراه اول 50 امتیاز

·        خرید بسته دیتا، مکالمه، پیامک یا ترکیبی هر 10 هزار تومان 10 امتیاز

·        روشن کردن سیم کارت خاموش 50 امتیاز

·        پرداخت قبض سیم کارت های دائمی هر 10 هزار تومان 10 امتیاز

·        خرید شارژ هر 10 هزار تومان 10 امتیاز

·        تبدیل سیم کارت به یوسیم 50 امتیاز

·        نصب اپلیکیشن همراه من یا آوانو 50 امتیاز

·        تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی 100 امتیاز

·        ترابرد مشترکین سیم کارت های اعتباری از سایر اپراتورها 50 امتیاز

·        فعال سازی بسته ویژه قرعه کشی جام جهانی 2022 در باشگاه مشتریان 10 امتیاز

کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول و مشترکین سیم کارت انارستانی این اپراتور می توانند در بازه زمانی اعلام شده با شماره گیری کد دستوری ستاره 2022 مربع، نسبت به خریداری و فعال سازی بسته های ویژه جام جهانی قطر اقدام نمایند.

 

علاوه بر آنچه بیان شد، اپراتور همراه اول به عنوان حامی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی، به مناسبت اولین برد این تیم در جام جهانی 2022 قطر در برابر تیم ولز، به تمامی مشترکین خود یک بسته سه گیگابایتی اینترنت هدیه میدهد. کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول نی توانند برای دریافت این بسته یک روزه کد دستوری ( ستاره 2022 ستاره 33 مربع ) را شماره گیری نمایند. امکان استفاده از این بسته اینترنت سه گیگابایتی یک روزه به صورت همزمان با سایر بسته های مشترکین وجود دارد.

شایان ذکر است که تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی در تاریخ 8 آذر ماه در آخرین دیدار خود به مصاف تیم ملی کشور آمریکا در ورزشگاه الثمامه قطر خواهد رفت.

 

 



:: برچسب‌ها: قرعه کشی 11 توپ طلا 80 گرمی، خرید بسته های ویژه جام جهانی ، بسته رومینگ ویژه مسافران قطر ، تماشای پخش زنده فوتبال جام جهانی ، رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

باز ایرانسل و باز هم ماه مبارک رمضان و عیدی که دوباره ایرانسل به مشترکانش می دهد و این کار باعث خوشحالی مشترکانش می شود. در این سالها که ایرانسل شروع به فعالیت کرده  همیشه در ماه مبارک رمضان به خاطر این ماه بندگی و برای این مخاطبان این سیم کارت از شب تا سحر فعالیت می کنند  برای همین به این مسئله هم توجه کرده اعتبار هایی را گذاشته است برای مشترکانش. در این ماه ایرانسل نسبت به شرکت های سیم کارت فعالیت بیش تری دارد و سعی می کند  که در این ماه بیشتر حواسش به مشترکانش باشد.ایرانسل که برای ماه مبارک رمضان برای مشترکانش هدیه های ویژه ایی گذاشته تا بتواند از در این از طرف مشترکانش استقبال بیشتری شود . ایرانسل در این سالها همیشه نسبت به بقیه اپراتور ها  در این ماه به خوبی فعالیت کرده و توانسته همیشه  در این ماه مشترکانش را راضی کند و استقبال خوبی هم از طرح هایش در ماه رمضان شده است

علاوه بر این" کمپین ضیافت رمضان در بهار با اپلیکیشن پیشواز ایرانسل،" یکی دیگر از خدمات این اپراتور در این ماه پر خیر و برکت است که برای همراهی بیشتر با مشترکین در نظر گرفته شده است. فرصت شرکت در این کمپین برای کلیه مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل تا تاریخ 13 اردیبهشت 1401 مصادف با عید سعید فطر می باشد که علاقمندان با شرکت در قرعه کشی این ضیافت نیز شرکت داده خواهند شد.

برای شرکت در قرعه کشی، لازم است کاربران در بخش پیشواز شخصی، یک پیشواز خلاقانه با صدا، نوازندگی یا هنرنمایی خودشان ساخته و به عنوان آهنگ پیشواز از آن استفاده کنند. برای افزایش امتیاز مشترکین می توانند این آهنگ پیشواز شخصی را با دوستان، آشنایان و همکاران خود به اشتراک بگذارند، تا آنها نیز در صورت تمایل از آهنگ شما به عنوان آهنگ پیشواز خط خود استفاده نمایند که در این صورت هم امتیازی نصیب آنها شده و هم برای شما امتیازی مضاعف در نظر گرفته می شود.

 بر اساس اعلام روابط عمومی این اپراتور، جوایز این قرعه کشی به شرح ذیل می باشد:

 

یک دستگاه گوشی هوشمند هواوی برای نفر اول

مچ بند هوشمند هواوی برای نفرات دوم و سوم

100 هزار تومان شارژ هدیه کیف پول دیجیتال برای 1401 نفر

 

مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری #75* نسبت به دریافت اپلیکیشن پیشواز اقدام نمایند.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

این روز ها که ماه مهمانی خدا هست و همه در حال عبادت خدا و روزه گرفتن هستند و اکثر افراد در خانه هایشان هستند اپراتور های سیم کارت تصمیم گرفتند که در این ماه بندگی  به مشترکان شان عیدی بدهند. یکی از این اپراتور هایی که در این ماه به مشترکانش عیدی میدهد اپراتور رایتل است که در این نوع عیدی دادن بسیار پیشتاز است و همیشه سعی کرده که با دادن اعتبار های بسیار عالی بتواند در این ماه عزیز بتواند باعث خوشحالی مشترکانش شود.رایتل که همیشه در اوردن اینترنت پر سرعت بسیار عالی بوده است و برای همین مورد استقبال گسترده ایی از توده مردم قرار گرفته است و توانسته که با قرار دادن بستر بسیار عالی برای  مشترکانش فضای بسیار جذاب و عالی را بسازد تا بتوانند بدون نقص به اینترنت وصل شوند. اپراتور رایتل در این  ماه عزیز برای همه مشترکانش  بستری را آماده کرده که بدون هیچ زحمتی بتوانند از این عیدی به راحتی استفاده کنند

رایتل، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و به منظور ارج نهادن به مشترکین، طرح ویژه این ماه خود را تحت عنوان "قرعه کشی روزانه ماه رمضان" از روز پنج شنبه 18 فروردین ماه 1401 آغاز و تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داد. البته این طرح یک فرصت استثنایی برای آنهایی که تا کنون رایتلی نشده اند، نیز به شمار می آید. چرا که بر اساس اعلام روابط عمومی رایتل افرادی که در این ماه پر خیر و برکت به جمع مشترکین این اپراتور بپیوندند، علاوه بر استفاده از مزایای سیم کارت رایتل، وارد قرعه کشی روزانه این ماه نیز می شوند. بنابراین افراد می توانند در صورت تمایل نسبت به ثبت نام و خرید و یا فعال سازی سیم کارت در بازه زمانی اعلام شده، اقدام نموده ویکی از برندگان خوش شانس جایزه نقدی 50 میلیون ریالی این اپراتور باشند.

البته اپراتور رایتل امکان استفاده از این سرویس ویژه را برای تمام مشترکین خود فراهم نموده و کلیه مشترکین فعلی رایتل نیز در صورت استفاده از سیم کارت خود؛ در قرعه کشی روزانه ویژه ماه رمضان این اپراتور شرکت داده خواهند شد. این قرعه کشی که روزانه از تاریخ 19 فروردین ماه 1401 برگزار می گردد، از بین مشترکین فعال روز قبل ( مشترکین جدید و قدیم) بوده و برندگان خوش شانس هر روز از طریق وب سایت رایتل اعلام خواهند شد.

علاوه براین اپراتور رایتل با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان هدایا و بسته های تخفیفی زیر را نیز برای مشترکین خود ارائه نموده است:

  • 1000 دقیقه مکالمه رایگان رایتلی به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان ویژه روزهای 16 و 17 فروردین

  • بسته ترکیبی رایتل 10 به مناسبت آغاز ماه رمضان از تاریخ 14 الی 19 فروردین

بنابراین مشترکین می توانند در صورت تمایل با شماره گیری کد دستوری # 225 * نسبت به فعال سازی بسته 1000 دقیقه مکالمه رایگان رایتلی و با شماره گیری کد دستوری # 200 * نسبت به فعال سازی بسته ترکیبی رایتل اقدام نمایند. اپلیکیشن کاربردی " رایتل من" نیز در این خصوص در اختیار مشترکین خواهد بود. البته مشترکین این اپراتور می توانند با مراجعه به وب سایت رایتل به آدرس rightel.ir نسبت به خرید بسته ها و آگاهی از اخبار روز مربوط به این اپراتور اقدام نمایند.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

این روز ها که گوشی هوشمند جز وسایل مورد نیاز مردم است و باعث این میشه که مردم از همدیگر ارتباط برقرار کند.گوشی های هوشمند که این روز ها بسیار در زندگی مردم تاثیر گذار است و باعث این شده است که مردم از همه جا با خبر شوند و باعث این می شوند که اطلاعات مردم بالا برود. این روز ها که هر برند گوشی در تلاش است که شگفتی خلق کند تا مردم از این برند خریداری کنند تا بتواند سود بیشتری  می شود.در ایران هم مردم سعی می کنند که از برند های گوشی هوشمند خریداری کنند تا از مردم جهان عقب نمانند.این روز ها که مردم بیشتر دارند از گوشی ها هم به عنوان کنسول بازی استفاده می کنند و بیشتر شان هم از گوشی برای پیام دادن استفاده می کند. همه برند های موبایل در تلاش هستند که از یکدیگر عقب نمانند تا بازاری را از دست ندهند و موفقیت های قبلی شان را ادامه دهند در بازار هایی که دارند

همین امر زندگی بشر را به سمت و سوی جدیدی سوق داد و تاثیر تکنولوژی را به میزان قابل توجهی افزایش داد. افراد برای حفظ فاصله اجتماعی مجبور بودند حتی کوچکترین خریدها و ارتباطات را در فضای مجازی انجام دهند که نه تنها به یکباره مصرف اینترنت را بسیار افزایش داد بلکه باعث رونق بخشیدن به بازار خرید و فروش گوشی های هوشمند در جهان نیز گردید.

بازار موبایل ایران در سالی که گذشت، همانند سال قبل از رونق خوبی برخوردار بود و بنا به گفته سخنگوی انجمن واردکنندگان تلفن همراه، واردات گوشی هوشمند در سال 1400 ( بازه زمانی 1 اسفند ماه 1399 تا 1 اسفند ماه 1400 ) مجموعا 18.3 میلیون دستگاه بود که از این تعداد حدود 18 میلیون و 280 هزار دستگاه وارد شبکه ارتباطی کشور گردیده است. البته برخلاف سال های گذشته که بیشترین میزان واردات و مصرف مربوط به ماه های پایانی سال بود، در سال 1400 واردات تلفن همراه در خرداد ماه با حدود 2 میلیون دستگاه بیشترین میزان خود را داشته که از این میزان، تعداد یک میلیون و 800 هزار دستگاه وارد شبکه ارتباطی کشور شد.

بر اساس اعلام محمدرضا عالیان، سخنگوی انجمن واردکنندگان تلفن همراه، گوشی های هوشمند سامسونگ با در اختیار داشتن سهم  48 درصدی از سهم بازار برندهای تلفن همراه کشور در رتبه نخست، برند شیائومی با 28 درصد در رتبه دوم، نوکیا با 12 درصد در جایگاه سوم، اپل با 6 درصد در جایگاه چهارم و هواوی با کسب یک درصد از سهم بازار کشور در رتبه پنجم رده بندی قرار می گیرند.

 

جدول رده بندی سهم برندها در بازار موبایل ایران در بازه زمانی 1 اسفند 99 تا 1 اسفند 1400

 

رتبه

نام برند

تعداد دستگاه

درصد سهم بازار

ارزش به دلار

1

سامسونگ

8،710،000

48

1،878،000،000

2

شیائومی

5،210،000

28

1،106،000،000

3

نوکیا

2،250،000

12

54،000،000

4

اپل

1،030،000

6

1،350،000،000

5

هواوی

230،000

1

7،000،000

 

با اندکی تامل در جدول فوق، می توان مشاهده کرد که با وجود آن که برند نوکیا سهم بیشتری از بازار داخلی کشور را نصیب خود کرده است، اما از نظر ارزشی رتبه بالایی ندارد. زیرا گوشی های هوشمند وارداتی این برند قیمت پایینی داشته و اغلب از نوع فیچر فون ( تلفن های دکمه ای) می باشند.

یکی دیگر از نکات تامل برانگیز جدول، جایگاه اپل در بازار داخلی کشور می باشد که رتبه چهارم برای این برند پرطرفدار جهانی کمی عجیب است. با توجه به این که برند اپل همواره بیشترین سهم فروش در بازارهای جهانی را داشته و گوشی های هوشمند و باکیفیت آیفون در ایران نیز بسیار محبوب و پرطرفدار هستند، به نظر می رسد شرایط اقتصادی حاکم بر ایران، گران بودن گوشی های آیفون و دسترسی سخت برای خرید، تاثیر بسیار زیادی بر سهم این برند در بازار ایران داشته است، هرچند که ارزش ریالی همین میزان از واردات نیز رقم قابل توجهی می باشد.

در ادامه سخنگوی انجمن واردکنندگان تلفن همراه، بیان داشتند که از بین مدل های وارد شده در سال 1400، گوشی هوشمند سامسونگ A12 با تعداد 2 میلیون و 141 هزار و 700 دستگاه ( به ارزش 349 میلیون دلار)  پر فروش ترین و پر مصرف ترین دستگاه موجود در بازار بود و پس از آن؛ شیائومی مدل POCO X3 PRO با تعداد یک میلیون و 13 هزار دستگاه( به ارزش 262 میلیون دلار) در جایگاه دوم و نوکیا 105 با بیش از یک میلیون دستگاه (به ارزش 14 میلیون دلار) در رتبه سوم پرتقاضاترین های بازار ایران قرار دارند.

جایگاه چهارم و پنجم جدول پرفروش های بازار موبایل ایران بار دیگر به برند سامسونگ تعلق دارد و به ترتیب به مدل های سامسونگ A21S با 177 هزارو چهارصد دستگاه ( به ارزش 102 میلیون و 900 هزار دلار) و مدل سامسونگ A32 با تعداد 652 هزار و 500 دستگاه ( ارزش 157 میلیون و 900 هزار دلار) اختصاص می یابد.

در بین گوشی های شرکت اپل نیز آیفون 12 پرومکس با تعداد 253 هزار و 600  هزار دستگاه ( به ارزش 350 میلیون و 300 هزار دلار) رتبه نخست پرفروش های بازار ایران را به خود اختصاص داده است. البته بیشترین گوشی مسافی وارد شده به کشور نیز متعلق به آیفون می باشد و ماهانه حدود 6 هزار دستگاه آیفون به صورت واردات مسافری وارد کشور می شود.

به نظر می رسد شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، افزایش نرخ گمرکی و قوانین مربوط به واردات تاثیر بسیار زیادی بر قیمت گوشی های هوشمند در کشور داشته و این روند صعودی باعث شده تا مردم به سمت خرید گوشی های هوشمند با کیفیت و مقرون به صرفه بروند که رده بندی اعلام شده از سوی انجمن وارد کنندگان گواه این مدعاست. فهرست اعلامی این سازمان از پرتقاضاترین های بازار موبایل ایران نشان می دهد گوشی های اقتصادی و میان رده در کشور از اقبال بیشتری نسبت به گوشی های پرچمدار و مطرح جهانی برخوردار بوده و گوشی های گران و پرچمدار مانند آیفون بیشتر به صورت مسافری وارد کشور می شوند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

از زمانی که گوشی همراه امده است تا به امروز زمان زیادی میگذرد و هر روز نرم افزار های مختلفی  برای گوشی های می آید و باعث بالا بردن سطح اطلاعات عمومی مردم می شود و بعضی نرم افزارها هم برای افراد کسب رزق و روزی میکند. از زمانی که گوشی تلفن همراه امده است باعث سهولت در کارها شده است و باعث  این شده است که دیگر برای مسافرت لازم به دوربین های عکاسی نباشد . آمدن گوشی باعث ارتباط نزدیکتر شدن آدم ها شده است و هر وقت که لازم باشد به هم دیگر پیام میدن . اما هر از گاهی پیام هایی از طرف خود گوشی ارسال می شود که ما نمی دانیم چیست و برای همین باید معنی آن ها را بدانیم تا بتوانیم با ان ها کار کنیم . در کل  با امد گوشی  کار انسان بسیار راحت تر شد و دیگر با داشتن یک گوشی می تواند به هرجایی که دوست دارد زنگ یا پیام بدهد

در ادامه به چند مورد از پرکاربردترین پیغام های سیستم ارتباطی و مفهوم آنها اشاره خواهیم کرد:

 

  • برقراری ارتباط با مشترک مورد نظر مقدور نمی باشد.

 

این پیغام که از رایج ترین پیام های صوتی شنیده شده؛ محسوب می گردد، بدین معناست که شماره مورد نظر قطع می باشد. قطعی تلفن نیز می تواند دلایل مختلفی مانند بدهی، مشکل قضایی، دلایل فنی، نقص در پرونده و ... داشته باشد.

 

  • دستگاه مشترک مورد نظر خاموش است.

 

این پیام که بسیار مفهوم واضح و مشخصی دارد، در زمان هایی شنیده می شود که گوشی هوشمند مخاطب مورد نظر خاموش شده و یا سیم کارت او سوخته باشد. خاموش بودن تلفن هم می تواند به دلیل آن باشد که خود مشترک گوشی هوشمند را خاموش کرده و یا به خاطر تمام شدن شارژ، خرابی گوشی، شکسته شدن و ... دستگاه خاموش شده باشد.

 

  • در حال حاضر تماس با مشترک مورد نظر امکان پذیر نمی باشد، لطفا بعدا شماره گیری فرمایید

 

این پیغام در زمان هایی که تلفن همراه مورد نظر خارج از پوشش شبکه ای ( اصطلاحا نقاط کور) بوده و یا به دلیل ترافیک شبکه، امکان برقراری ارتباط وجود ندارد؛ شنیده می شود. در چنین شرایطی به محض برطرف شدن مانع و حضور مشترک در شبکه امکان برقراری ارتباط با مشترک وجود خواهد داشت.

 

  • شماره مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد.

 

در صورتی که هنگام شماره گیری اشتباه نمایید( تعداد ارقام کمتر یا بیشتر باشد) و یا شماره ای که شماره گیری می کنید؛ در شبکه تعریف نشده و دایر نباشد، این پیغام شنیده می شود. البته اگر شماره قبلا در شبکه وجود داشته و شما مطمئن هستید که درست شماره گیری کرده اید، شنیدن این پیغام بدین معناست که این شماره به تازگی تخلیه شده و یا به اشتباه دایورت شده است.

 

پیام های صفحه نمایشگر

 

پیام هایی که معمولا بر روی صفحه نمایش دیده می شوند، علاوه بر معنی و مفهوم جداگانه ای که دارند؛ متناسب با نوع و مدل گوشی هوشمند نیز متفاوت می باشند. مفهوم درست و واقعی هر کدام از این پیام ها در دفترچه راهنمای هر گوشی هوشمند به صورت کاملا واضح و مشخص بیان شده و توصیه می شود برای جلوگیری از هر گونه اشتباه و دردسر به آنها مراجعه کنید.

در اینجا ما به چند نمونه از پرکاربردترین پیام های صفحه نمایشگر و مفهوم رایج آنها اشاره می کنیم:

 

NO Service :

خط تلفن همراه توسط مخابرات قطع شده است.

 

No Connection :

برقراری ارتباط مقدور نمی باشد.

 

No Network :

سیگنال مناسب آنتن در آن منطقه وجود ندارد.

 

Emrgency Calls Only :

خط تلفن همراه توسط مخابرات مسدود شده است.

 

Sim Missing :

خط توسط شرکت مخابرات مسدود شده و یا سیم کارت به صورت غلط در گوشی نصب شده است.

 

Insert Simcard :

سیم کارت را در داخل گوشی هوشمند قرار دهید.

 

Sim Error :

سیم کارت مربوط به این دستگاه نیست.

 

Card Rejected :

سیم کارت سوخته است.

 

Insert Pin Code :

رمز PIN وارد شود.

 

Enter Puk :

مسدود شدن PINcode

 

بنابراین بهتر است کاربران گوشی های هوشمند با دیدن هر کدام از پیام های صفحه نمایش دقیقا مطابق دستور العمل درخواستی، عمل کنند؛ چرا که در صورت بروز هر گونه اشتباه، امکان سوختن سیم کارت و یا مسدود شدن شماره وجود دارد. مثلا در موبایل های GSM در صورت سه بار اشتباه وارد کردن رمز PIN، گوشی هوشمند به صورت خودکار قفل شده و برای باز نمودن قفل باید کد PUk  را وارد نمایید که در صورت 12 بار اشتباه وارد کردن کد PUk، سیم کارت برای همیشه مسدود شده و لازم به تعویض می باشد. 

PIN یا شماره شناسایی شخصی در اصل رمز عبوری است که به جهت افزایش امنیت سیم کارت پس از فعال نمودن درخواست می شود و از دسترسی بی اجازه به دستگاه جلوگیری می کند. این کد چهار رقمی که توسط اپراتور تعیین می گردد و بر روی پوکه سیم کارت نوشته شده، می تواند توسط کاربر تغییر یابد ولی کد PUK از طریق تنظیمات قابل تغییر نبوده و اگر پوکه سیم کارت گم شود، برای پیدا کردن کد  PUk  دچار مشکل خواهید شد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

شرکت ایرانسل در این سالها توانسته با اقدام های تحسین برانگیز و امکانات بسیار عالی توانسته مشترکانش را بسیار راضی کند و در بین مردم یکی از اپراتور های موفق نام بگیرد با این حال در چند روز با اقدام جنجالی باعث سر و صدا میان مردم شده است .این اقدام که به عوض کردن لوگوی شرکت بوده باعث این شده که خیلی ها به نبود طراح خلاق برای این لوگوی باعث شده که جنجال به پا شود

با نگاهی اجمالی به تاریخچه برندهای معروف در جهان به راحتی می توان دریافت که لوگو یک بخش بسیار مهم از کسب و کار است. در فرایند برند سازی، طراحی لوگو یک گام بسیار مهم و درخشان می باشد که به کسب و کار مورد نظر هویت بخشیده و باعث بهتر دیده شدن برند مورد نظر می شود.

یک لوگوی حرفه ای با برقراری ارتباط مثبت با مخاطبان، بین مشتریان اعتماد ایجاد کرده و وفاداری به برند را تقویت می کند. از آنجا که از طریق لوگو به راحتی می توان نوع فعالیت و یا خدمات را به بازار معرفی کرد، بنابراین دقت در انتخاب یک طرح خاص و ویژه و توجه به همه نکات ریز و درشت به تنهایی یک تبلیغ موثر و مفید برای جذب مشتری می باشد.

لوگو واقعا چیزی فراتر از یک نماد و تصویر است که در طول زمان بر اساس سلیقه دستخوش تغییرات گردد، زیرا لوگوی هر برند به عنوان اولین و مهمترین زیرساخت شناسایی مشتریان، باعث برقراری ارتباط افراد با برند مورد نظر شده و در طول زمان آن چنان در ذهن و فکر افراد نقش می بندد که به راحتی قابل جایگزینی و یا حتی تغییر نمی باشد. هر چند که این امر اصلا به نفع برند ها نیز نبوده و هرگز نمی توان لوگوی برندی که در ذهن مخاطب جاودانه شد را به راحتی پاک و یا حتی جایگزین کرد.

خبر تغییر لوگوی ایرانسل و یا به نوعی رونمایی از لوگوی جدید ایرانسل از آن دست خبرهایی بود که امروز در فضای مجازی به نوعی همه را شوکه کرد. تغییر لوگوی برندی مانند ایرانسل که یکی از شرکت های مخابراتی برتر در کشور شناخته می شود، به نوعی یک تحول اساسی محسوب می شود که قطعا بازخوردهای زیادی به همراه خواهد داشت. چرا که لوگوی جدید نشان دهنده ذوق و سلیقه نوین این شرکت خواهد بود که در قالبی متفاوت در معرض دید عموم قرار گرفته و به نوعی بر قضاوت مشتریان از برند و نوع خدمات تاثیر گذار است.

هرچند که تغییر لوگوی اپراتور ایرانسل از سوی مدیر عامل این شرکت ارتقای ارتباط کارکردی با مشترکین، پیوند عاطفی و زیبایی شناسی نوگرایانه در هویت سازمانی و به نوعی نوسازی برند اعلام شده است ولی از سوی کاربران خیلی مورد استقبال و تایید واقع نشد و بیشتر کاربران آن را به لوگوی" بیسکوییت گرجی" تشبیه کردند.

نظراتی که در صفحات مجازی بیان شده، نشان می دهد که بیشتر کاربران نه تنها تغییر لوگو را نپسندیده بودند؛ بلکه انتقادات زیادی نیز به طرح جدید وارد کردند که از آن جمله می توان به این نظرات اشاره کرد:

Cizafist : بر اساس ریدیزاین شرکت مادر پیش رفته اما خیلی بد و مبتدی. لوگوی قبلی هم خوب نبود، اینم خوب نیست.

Spring-a-b : زرد، رنگ قبلی ایرانسل هست اما ترکیبش با سیاه با این ضخامت؛ اصلا حس یک شرکت ارتباطات رو نمیده، هیچ ظرافت و هیچ حس خوبی

Lanternstudio.co : به خاطر استفاده از رنگ مشکی لوگو پویایی قبل و نداره و استفاده متن انگلیسی و فارسی کنار هم،کار رو خیلی بازاری کرده

Behradbayatii : فک کنم تو پینت دیزاین کردن

Atenazarasvand : غیر حرفه ای، فونت نامناسب، ترکیب بندی صفر، اثر کودکی 9 سال

Rasool-ariaey: به نظرم حذف رنگ آبی ( با توجه به حس اعتمادی که منتقل میکنه) و تضاد بین رنگ های زرد و مشکی کار رو خراب کرده

در حالی که صفحات مجازی پر شده از نظرات مختلفی که بیشتر نشان دهنده عدم پذیرش اولیه این لوگو از سوی کاربران می باشد، رونمایی از لوگوی جدید ایرانسل قطعا با جنبه های استراتژی بازاریابی این شرکت مطابقت داشته و هدف اصلی آن چیزی فراتر از یک تغییر ظاهری می باشد.

به نظر می رسد باید بپذیریم ایرانسل در آستانه سال جدید در مسیر تحولی بنیادی گام نهاده و با انتخاب نسخه ای ساده و مینیمال از لوگوی خود تلاش می کند تا در جهان پر سرعت امروز، خدمات خود را با سرعت و سادگی ارائه دهد.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز 



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

این روز ها که آیفون دارد با آخرین مدل گوشی هایش دارد می تازد و دنیا موبایل را برای خود می کند . ولی این امپراطوری گسترده به مشکلات جزئی خورده است که یکی از آنها تراشه گوشی است که اپل به مشکل خورده است . با این حال اپل در تلاش است که با سپردن به شرکت ها بتواند این مشکلات را کمتر بکند. و بتواند سفارشات را به موقع به مشتریانش در سراسر جهان برساند تا این امپراطوری به خطر نیفتد.

در حال حاضر شرکت های سامسونگ ، ال جی و BOE تامین کنندگان اصلی نمایشگر گوشی هوشمند آیفون محسوب می شوند که سهم سامسونگ در این رقابت از همه بیشتر بوده و ال جی و BOE به ترتیب در رده های بعدی قرار می گیرند.

 به نظر می رسد در حال حاضر رقابت سنگینی در بین این شرکت ها وجود داشته و شرکت BOE Technology که از مدت ها قبل به منظور تامین نمایشگر مورد نیاز اسمارت فون های رده پایین شرکت اپل با کمپانی های دیگر رقابت می کرد، این بار تلاش می کند تا سهم خود را از این بازار به میزان قابل توجهی گسترش دهد. حال باید دید تا چه حد در این عرصه موفق خواهد بود؟

بر اساس گزارشات شرکت نمایشگر چینی BOE به عنوان یکی از تامین کننده پنل های اولد گوشی های آیفون با مشکلات تولید مواجه شده ،که البته علت اصلی آن به دلیل کمبود مداوم تراشه جهانی می باشد . با توجه به ادامه این روند، انتظار می رود کمبود تراشه برای تولید پنل های اولد در این ماه و ماه آینده همچنان بر بازار تاثیر داشته باشد.

با وجود آن که LX Semicon تامین کننده آی سی درایور نمایشگر BOE ، با تغییر در اولویت به عرضه برای LG Display می پردازد،. بنابراین کمبود تراشه برای شرکت BOE همچنان ادامه داشته و ظرفیت تولید به دو تا سه میلیون واحد برای تمام مشتریان کاهش می یابد.

به گفته منابع خبری نشریه The Elec کمپانی اپل 10 میلیون پنل اولد از سازنده نمایشگر چینی برای نیمه اول سال 2022 سفارش داده است که با توجه به شرایط پیش آمده کاملا مشخص نیست آیا این کمبود بر عرضه گوشی های آیفون تاثیرگذار است یا نه؟

شرکت BOE به عنوان یکی از تامین کننده های نمایشگر گوشی های آیفون در طول این سال ها نتوانسته رضایت کامل کوپرتینویی ها را تامین کند، مثلا در سال 2021 نمایشگرهای LTPO آیفون 13 به دلیل کیفیت پایین محصولات مورد تایید قرار نگرفت. شاید به همین خاطر است که با وجود تمام تلاش های شرکت BOE اپل هنوز قرارداد کاملی با آنها امضا نکرده است. هرچند که اخیرا گفته شده بود شرکت BOE در حال آماده سازی کارخانه ای است که برای تولید نمایشگر مورد استفاده در آیفون 15 پرو استفاده می شود که اگر این خبر صحت داشته باشد، احتمال افزایش سهم این شرکت از تامین پنل های مورد نیاز شرکت اپل می باشد.

البته شرکت اپل توانسته بخشی از کمبودهای موجود در مدل های آیفون 13 و 13 پرو را که در ماه سپتامبر گذشته بسیار زیاد بود را مدیریت نموده و هماهنگی مناسبی بین عرضه و تقاضا ایجاد کند.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز 





:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

شرکت اپل در این سال ها توانسته بسیاری از بازار گوشی موبایل را برای خود کند. اپل در چند سال اخیر که ظاهر گوشی هاش را عوض کرده و توانسته بسیار نظر مشتریانش را جلب کند.در این چند سال که آیفون توانسته جایگاه ثابتی داشته باشد وبا خلاقیت هایی که دارد روز به روز بتواند گسترده تر کند.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از بازار فروش موبایل در سه ماهه پایانی سال 2021، شرکت اپل توانسته با کسب سهم 22 درصدی از مجموع گوشی های فروخته شده در بازار های جهانی، جایگاه نخست تولید کننده گوشی هوشمند را نصیب خود کند. بعد از کسب جایگاه برتر توسط اپل، شرکت سامسونگ با کسب سهم 20 درصدی از بازار فروش در جایگاه دوم و شرکت شیائومی با تصاحب سهم 12.9 درصدی در جایگاه سوم قرار می گیرد. شرکت های اوپو و ریو نیز در رده های بعدی جدول قرار می گیرند.

اگرچه در مقام مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته، عملکرد شرکت اپل با افت یک درصدی همراه بوده ولی کسب عنوان پرفروش ترین برند بازار پس از سه فصل برای این کمپانی که به لطف فروش موفق مدل آیفون 13 نصیب این غول امریکایی شده است، نشان می دهد که عملکرد کوپرتینویی ها به طور کلی بسیار خوب و موفق بوده است. بر اساس اعلام تحلیلگر مرکز تحقیقاتی Canalys، سانیام چاوراسیام، بخش زیادی از از تقاضاهای شرکت اپل، متعلق به چین و کاربران این کشور پهناور بوده است که با توجه به این که کشور چین، خود یکی از تولیدکنندگان مطرح گوشی هوشمند در جهان می باشد، تصاحب بازار این کشور توسط اپل در این شرایط بسیار قابل ملاحظه و با ارزش می باشد.

نگاه اجمالی به عملکرد شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند در بازار نشان می دهد که به طور کلی فروش موبایل در سه ماهه پایانی سال گذشته میلادی با رشد یک درصدی مواجه بوده و برخی شرکت ها مثل سامسونگ علی رقم قرار گرفتن در جایگاه دوم پرفروش ها، در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته رشد سه درصدی فروش را تجربه کردند.

البته بازار تولید و فروش گجت های هوشمند نیز مانند هر تکنولوژی دیگری تحت تاثیر اتفاقات و مسائل مهم جهانی است و مشکلات مختلف جهانی بر عملکرد آنها تاثیر مستقیم می گذارد. مسائلی مانند شرایط پاندمی کرونا که به طور قطع یک چالش بزرگ و غیر قابل اجتناب برای کلیه تولیدکنندگان در سراسر دنیا به شمار می آمد و همه شرکت ها تحت تاثیر شرایط پیش آمده، مجبور به اتخاذ تصمیم های بلند مدت و کوتاه مدت شده و تولید و فروش محصولاتشان را کم یا زیاد کردند.

یکی از مشکلات دیگر که شرکت های تولید کننده را با مشکلات عدیده ای مواجه کرد و تولید گجت ها را با نوسانات زیادی روبرو ساخت؛ تامین قطعات اصلی گوشی های هوشمند بود که در سال گذشته تقریبا همه برندها را درگیر ساخت. طبیعتا کمپانی اپل و گوشی های هوشمند آیفون نیز از این قاعده مستثنی نبوده و کمبود برخی قطعات سبب کاهش حجم تولید این شرکت در سه ماهه چهارم سال 2021 شده بود. اگر چه اپل تلاش کرد تا این مشکل، تاثیری بر بازار های اصلی فروش نداشته باشد ولی در برخی کشورها این کمبود کاملا احساس شده و کاربران مجبور بودند روزها و هفته های منتظر آیفون جدید خود بمانند. در حال حاضر این کمپانی با تمام توان خود تلاش می کند تا با افزایش تولید، کمبود قطعات در بازار را جبران نماید ولی باید بپذیریم که تحقق این امر چند سالی زمان می برد و در طول این بازه باید با شرایط کنار آمد.

با توجه به این که مشکل کمبود قطعات یک مشکل جهانی است و تقریبا تمام شرکت های تولید کننده با این مشکل درگیر هستند، برخی کمپانی ها به راهکار هایی مانند بهینه سازی مشخصات دستگاه برای استفاده بهتر قطعات موجود و تمرکز روی تولید برخی مدل های پرفروش روی آورده اند که در شرایط کنونی روش موثر و کارآمدی خواهد بود.

در هر صورت مشکل عرضه محصولات مساله ای است که در حال حاضر همه سازندگان گوشی های هوشمند به طور فزاینده ای با آن مواجه هستند و تلاش می کنند تا با متعادل کردن خط تولید، جایگاه خود را در بازار جهانی حفظ کنند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

 



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

همراه اول  که بزرگترین اپراتور در ایران است و دوباره برای اینکه مشترکانش در رفاه باشند و بتواند که مشتریان بیش تری جذب کند . حالا که دوره پاندمی کرونا هست و سویه های جدیدی از کرونا به میان آمده است همراه اول سعی می کند که  سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری با رقیبان اش فاصله بیشتری بگیرد.

استقبال بی نظیر مشترکین از طرح قبلی عرضه سیم کارت های دائمی همراه اول با تخفیف ویژه، این اپراتور را بر آن داشت تا بار دیگر اقدام به فروش سیم کارت های دائمی با قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه نماید. بنابراین در طرح جدید این اپراتور، سیم کارت های دائمی همراه اول با تخفیف 40 درصدی به قیمت تنها 100 هزار تومان در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. در طرح فروش ویژه سیم کارت های دائمی همراه اول، سیم کارت های عرضه شده علاوه بر تخفیف ویژه از امکانات خاصی مانند بسته خوش آمد گویی برخوردارند. بسته خوش آمد این طرح ویژه شامل 30 گیگابایت اینترنت یک ماهه، 6 ماه مکالمه درون شبکه نیم بها و ماهانه 100 پیامک هدیه به مدت 6 ماه می باشد.

البته آنچه که طرح فروش ویژه سیم کارت های دائمی همراه اول را منحصر به فرد می سازد، نه تخفیف ویژه 40 درصدی فروش این سیم کارت هاست و نه بسته ویژه خوش آمد گویی، بلکه قرعه کشی 50 میلیون تومانی است که همراه اول برای خریداران این سیم کارت در نظر گرفته است. این قرعه کشی امتیازی نبوده و خریداران سیم کارت های دائمی همراه اول علاوه بر بهره مندی از تمامی خدمات بیان شده، یک شانس برای برنده شدن هم خواهند داشت.

با توجه به این که اپراتور همراه اول امکان خرید این سیم کارت ها را به صورت حضوری و غیر حضوری برای علاقمندان مهیا نموده است؛ متقاضیان می توانند با مراجعه به مراکز فروش و خدمات همراه اول و یا فروشگاه های آنلاین همراه اول نسبت به خرید سیم کارت های دائمی طرح ویژه همراه اول اقدام نمایند. امکان ارسال رایگان سیم کارت به درب منزل نیز از تمهیدات دیگر همراه اول در جهت رفاه حال مشتریان و حفظ فاصله اجتماعی می باشد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

همیشه پیامک های تبلیغاتی به نوعی مزاحم برای گوشی های موبایل هستند و بیشتر مواقع باعث نارضایتی مردم از این نوع تبلیغات هستند ولی با این حال همچنان پابرجاست و به مردم اس ام اس می شوند .علاوه بر اینکه حجم گوشی های موبایل هم باعث پر شدن می شود . با این حال هم چنان همه دنبال  این هستند که چگونه از دست این نوع  تبلیغات راحت شوند

بر اساس قانون ارسال پیامک تبلیغاتی از شماره های شخصی ممنوع بوده و ارسال کننده پیامک متخلف شمرده می شود و در صورت ارسال چنین پیامک هایی، خط تلفن ارسال کننده قطع می شود. البته ارسال پیامک هایی با محتواهای غیر اخلاقی و کلاهبرداری از طریق سرشماره های پیامکی نیز غیر مجاز بوده و در صورت مشاهده با آنها نیز برخورد می گردد.

وزیر فناوری و اطلاعات، عیسی زارع پور در حساب اینستاگرامی خود نوشت: حتما شما هم گاهی از دریافت پیامک های تبلیغاتی از شماره های شخصی کلافه می شوید. محتوای برخی از این پیامک ها، غیر مجاز و برخی هم کلاهبرداری است. این پیامک ها بیشتر از طریق سرشماره های پیامکی و گاهی هم از طریق سیم کارت های شخصی تلفن همراه با خطوط تلفن ثابت ارسال می شوند.

ارسال پیامک از طریق سرشماره جرم نیست و در صورتی که مشترکان از دریافت چنین پیامک هایی ناراضی هستند، می توانند با شماره گیری کد دستوری   #800*  یا تماس با "واحد ارتباطات با مشتریان اپراتورها: نسبت به مسدود سازی دریافت پیامک های تبلیغاتی اقدام نمایند. البته با همین روش امکان فعال سازی دریافت پیامک از سرشماره های تبلیغاتی هم برای مشترک وجود دارد.

زارع پور افزود: در صورتی که بعد از مسدود سازی دریافت پیامک تبلیغاتی همچنان پیامک هایی با محتوای نامناسب دریافت می کنید، این تخلف را با ارسال شماره خط ارسال کننده به سامانه پیامکی 195 گزارش کنید.

از ابتدای سال جاری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در راستای حفظ حقوق مشترکان و مدیریت پیامک های تبلیغاتی اقدامات مهمی را انجام داده است. طراحی و اجرایی شدن سامانه پیامکی 195 یکی از همین اقدامات اساسی است. سامانه 195 ، سامانه پیامکی ثبت و پاسخگویی به شکایات مشترکان اعم از دریافت پیامک در ساعات نامناسب، دریافت محتواهای نامناسب اخلاقی، خلاف واقع و اغواگرایانه و ... می باشد که به صورت تمام وقت آماده بررسی و شناسایی شماره های متخلف است.

بعد از ارسال گزارش از سوی مشترکان، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پس از بررسی و احراز تخلف، سرشماره ارسال کننده پیامک را مسدود و یا قابلیت ارسال پیامک از شماره شخصی ارسال کننده را سلب می نماید.

وزیر ارتباطات در این خصوص اعلام کردند که تا کنون بیش از 31 هزار خط شخصی و سر شماره متخلف از طریق سامانه کشف تقلب و گزارش های مردمی به سرشماره 195 شناسایی شده است.

در همین راستا اپراتورها موظفند تا با اصلاح قراردادها و درج جرایم بازدارنده و احراز هویت دقیق متقاضیان ارسال پیامک های انبوه، نظارت بیشتری بر فعالیت فعالان ارسال پیامک انبوه داشته باشند. علاوه بر این شناسایی عوامل متخلف فروش سیم کارت های شخصی برای ارسال پیامک انبوه و قطع دسترسی آنها و طرح دعوی در محاکم قضایی نیز از جمله کارهای موثر اپراتورها برای جلوگیری از ارسال پیامک های مزاحم می باشد.

با توجه به این که ارسال پیامک انبوه از خط شخصی ممنوع می باشد، متقاضیان امور تبلیغاتی یا سایر امور نیازمند به ارسال پیامک انبوه می توانند از پنل های دارای مجوز ارسال پیامک انبوه نسبت به این امر اقدام نمایند.

 امید است اقدامات اخیر رگولاتوری (راه اندازی سامانه 195 و نظارت بیشتر اپراتورها ) که در راستای رفاه حال مشترکان و پیشگیری از ارسال پیامک های مزاحم صورت گرفته است؛ نقطه پایان ارسال پیامک های تبلیغاتی و مزاحمت های این چنینی برای مشترکان باشد.

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

یکی از مشکلات اساسی گوشی های برند شیائومی، نوکیا و ریلمی در ایران عدم تطابق است که در تیر ماه امسال واردات 81 مدل از این گوشی ها ممنوع شد اما بعد از چاره اندیشی واردکنندگان موبایل با مدیران شرکت ها در جهت رفع مشکل تماس با شماره های اضطراری، این کمپانی ها با توجه به سهم بالایی که در بازار موبایل ایران دارند، مشکل برخی مدل ها را برطرف کردند. ولی مساله اینجاست که هر بار که یک مدل جدید وارد ایران می شود، مشکل عدم تطابق وجود داشته و کاربر ایرانی نمی تواند به طور مستقیم با سر شماره های اضطراری مانند: 110 و 115 تماس بگیرد.

در آخرین اقدام نیز سازمان تنظیم مقررات واردات گوشی های هوشمند شیائومی را همین دلیل ممنوع اعلام کرد که انتظار می رود شاهد افزایش قیمت گوشی های این برند در بازار باشیم.

دبیر انجمن وارد کنندگان موبایل کشور در گفت و گویی اظهار کردند که از بین تولیدات جدید و برندهایی که به کشور وارد می شود، سازمان تنظیم مقررات بررسی کرده و به دلیل مشکل عدم مسیر یابی صحیح سر شماره های اضطراری گوشی های شیائومی، واردات آنها را ممنوع اعلام کرده است. این چندمین بار است که دولت اجازه واردات گوشی های هوشمند شیائومی را ممنوع کرده است، در حالی که سهم زیادی از بازار تلفن همراه در کشور متعلق به این برند است.

ایشان افزودند: ممنوعیت واردات سری mi11 شیائومی از سوی سازمان تنظیم مقررات به دلیل تغییر در روش تماس با سرشماره های اضطراری قابل حل است و این تغییر در گوشی ها یک تغییر فنی است که به راحتی با درج یک کد بر سیم کارت اپراتورها رفع می شود. این مشکل پیش از این در کشور وجود نداشته اما چند سالی است که این کدها از سیم کارت حذف شده است که بالطبع مسیر یافتن سر شماره های اضطراری از آن ها حذف شده است.

امیر اسحاقی در ادامه اضافه کردند: گوشیهای هوشمند برندهای شیائومی، اوپو، ریلمی و بخشی از برند نوکیا از نظر ظاهر و تکنیک مورد استقبال مردم قرارگرفته و به خاطر قیمت مقرون به صرفه ای که دارند از کالاهای مورد نیاز مردم هستند. سهم بازار این کالاها در ایران پیش از اجرای ممنوعیت واردات به 44 درصد رسیده بود که در طول یک سال گذشته با شروع این ممنوعیت که بر مدل های جدید هم اعمال می شود به کمتر از 30 در صد رسیده که این موضوع باعث شده بخشی از مردم و مصرف کنندگان از این کالاها محروم شوند.

در پایان اسحاقی در مورد ممنوعیت واردات گوشی های هوشمند شیائومی اعلام نمود که با ممنوعیت واردات گوشی های شیائومی تعادل بازار به هم خواهد خورد و شاهد افزایش قیمت گوشی های هوشمند در بازار خواهیم شد. ایشان ادامه دادند محصولات شیائومی در 20 کشور دنیا تولید می شوند که به دلایل تحریم، تجار و بازرگانان ایرانی مجبورند از این کشورها خرید کنند که با وجود سنگ اندازی های سازمان تنظیم و مقررات واردکنندگان، وارد کنندگان به سراغ برند های دیگر رفته و این کالا را دیگر وارد نمی کنند.

گوشی های هوشمند شیائومی هم مزیت رقابتی با سایر برندها را داشته و هم به خاطر قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه ای که دارند، از کالاهای مورد نیاز بیشتر کاربران در کشور می باشد که با وجود ممنوعیت های اعمال شده و نوسانات و بی ثباتی های دیده شده در بازار، نگرانی های بخش خصوصی افزایش یافته و رغبتی برای وارد کردن این کالا وجود نخواهد داشت.

البته با توجه به نزدیکی سال نو، همواره تقاضا برای خرید موبایل روند افزایش داشته که با وجود ممنوعیت ثبت سفارش از تیرماه و افزایش لیست ممنوعیت ها، کمبود عرضه؛ افزایش قیمت در بازار را به همراه خواهد شد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

 

 



:: برچسب‌ها: گوشی موبایل , شیائومی , نوکیا , m11 شیائومی , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

نزدیک به سی سال است که اینترنت وارد ایران شده است و محبوبیت آن به اندازه ای بالا رفت که تعداد کاربران سیر صعودی داشته است. با اینکه سرعت اینترنت در ایران نسبت به کشورهای دیگه پایین است بااین حال کاربران زیادی را به سمت خود کشانده است. بعد از شیوع کرونا استفاده از اینترنت آنچنان افزایش پیدا کرد که در تمام دنیا به میزان قابل توجهی گسترش پیدا کرد. قرنطینه های سراسری سبب تغییرات اساسی در سیستم های آموزشی، خرید، فروش، بانکداری، ارتباطات و... گردید و ناچارا میزان استفاده مردم از خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات افزایش پیدا کرد.

 

با توجه به استقبال عمومی از اینترنت؛ خصوصا اینترنت همراه اپراتورهای فعال در کشور (همراه اول ، ایرانسل ، رایتل) تلاش نمودند تا با گسترش پوشش شبکه، خدمات و سرویس های خود را با پوشش و سرعت بیشتری در اختیار مشترکان قرار دهند. در حال حاضر کلیه گوشی های هوشمند همراه یا سایر گجت های سیم کارت خور مانند تبلت ها قابلیت استفاده از خدماتی مانند اینترنت نسل دو، نسل سه و چهار را دارند. هر چند که آمارها نشان می دهد؛ استقبال مردم از اینترنت نسل سه و چهار به مراتب بسیار بیشتر بوده و کاربرها ترجیح می دهند به سهولت از اینترنتی پر سرعت برخوردار گردند.

بر اساس آمار نهایی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تا پایان آذر ماه 1400 ، 88،8 درصد کاربران از طریق 3G و 4G به اینترنت متصل شده اند که این عدد در مقایسه با سایر بخش ها قابل توجه می باشد.

 

آمار نهایی کل مصرف اینترنت در کشور تا پایان آذر 1400

 

نوع اینترنت

تعداد مشترک

سهم نهایی(درصد)

3G و 4G

84،196،828

88.82

اینترنت پهن باند DSL

8،571،959

9.04

اینترنت TD-LTE

1،485،985

1.57

وای فای

382،398

0.40

فیبر نوری

159،708

0.17

 

جدول فوق نشان می دهد که در حال حاضر مهمترین روش دسترسی مردم به اینترنت در کشور، اینترنت 3G و 4G می باشد.

البته میزان رشد اینترنت همراه در مقایسه با رشد اینترنت ثابت نیز بسیار زیاد و قابل ملاحظه است؛ چرا که در اغلب کشورهای دنیا این موضوع بر عکس بوده و اینترنت ثابت با سرعت بیشتری در حال توسعه و گسترش است. طبق آخرین ارزیابی ها سرعت اینترنت ثابت در ایران در میان 176 کشور مورد ارزیابی رتبه 153 و اینترنت همراه رتبه 79 را دارد که شاید همین موضوع، دلیل اصلی میزان رشد اینترنت همراه باشد.

هر چند که دلایلی هم چون دوری از شبکه پوشش شهری اپراتور مربوط، از سرعت و کیفیت سرویس می کاهد و همواره نارضایتی هایی در این خصوص وجود دارد، ولی به طور کلی این آمار نشان می دهد که در سال گذشته برای مشترکان اینترنت همراه، سرعت و سهولت دسترسی به خدمات بیشترین اهمیت را داشته است.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

 



:: برچسب‌ها: اینترنت پرسرعت, سرعت اینترنت ,وای فای , اینترنت 3gو 4g , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

در طی صد سال گذشته تکنولوژی به قدری پیشرفت کرده که زندگی را مدرن و متحول کرده است. یکی از پیشرفت های تاثیرگذار در گوشی های هوشمند است که بسیار چشمگیر بوده بااین حال که از تولید گوشی مدت زمان زیادی نمیگذرد ولی هرسال شاهد پیشرفت و توسعه تلفن های هوشمند هستیم که نسبت به گذشته پیشرفت باورنکردنی داشته است. تلفن های هوشمند از لحاظ شکل و ظاهر و قطعات انقدر قدرتمند شده اند که کاربران را با خرید یک گوشی هوشمند رده بالا، بی نیاز از دستگاه های مشابه می سازد.

با توجه به آن که از همان دیر باز رقابت سنگین و تنگاتنگی بین برندهای تولید کننده گوشی های هوشمند بر سر تصاحب بازار موبایل جهان وجود داشته و کوچکترین تغییر و تحول در این عرصه، جدول فروش را جابجا می کرد، کمپانی های تولید کننده همواره تلاش می کردند تا برای کسب رضایت خاطر کاربران در هر زمینه سرامد بوده و بهترین ها را به آنها ارائه کنند.

یکی از بخش های مهم گوشی های هوشمند که عملا قلب تپنده گوشی بوده و بار اجرایی و عملکردی موبایل ها بر دوش آنهاست، پردازنده های دستگاه ها و گجت هاست که با پیشرفت های قابل ملاحظه و درخور، لذت استفاده از گوشی را برای کاربران افزایش می دهند.

گیمرها یا دوستداران بازی های موبایلی این بار باید منتظر بالا رفتن سرعت اجرای بازی های موبایلی بر روی گوشی های هوشمند اندروید 13 سامسونگ باشند. تراشه اگزینوس 2200 سامسونگ که از پردازنده گرافیکی Xclipse 920 بهره می برد، قدرت فوق العاده ای در اجرای بازی ها داشته و تجربه ای لذت بخش و منحصر بفرد از یک بازی را به کاربران خود هدیه می دهد. البته اگر پردازنده مرکزی قدرت زیادی نداشته باشد، تراشه گرافیکی Xclipse 920 عملکرد خوبی از خود ارائه نمی دهد. بنابراین انتظار می رود گول تلاش کند تا این مشکل را در اندروید 13 برطرف کند.

 

سردبیر سابق XDA ، میشال رحمان در این باره می گوید:

"زمان بارگذاری بازی ها با قابلیت تقویت پردازنده مرکزی از طریق APDF بهبود خواهد دیافت. اگر بازی در حال اجرا باشد، مجموعه ای از API ها برای انتقال وضعیت خود به پردازنده مرکزی استفاده خواهند کرد که سپس این ویژگی روی فرکانس تقویت شده کار خواهد کرد."

پس برای برخورداری از یک عملکرد مطلوب لازم است که پردازنده مرکزی تقویت گردد که به نظر نمی رسد کمپانی کره ای مشکلی در این خصوص داشته باشد.

با توجه به این که شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند برای ارائه این ویژگی احتیاج به تنظیم دقیق سیستم روی چیپ ( SoC ) دارند، احتمالا در ابتدا این ویژگی مختص گوشی های سری پیکسل گوگل خواهد بود و زمان استفاده از آن برای سایر گوشی های هوشمند هنوز به طور دقیق مشخص نیست.

البته احتمال می رود که در نسخه های پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید 13 که معمولا در اواخر ماه فوریه در دسترس قرار خواهد داشت، جزئیات بیشتری درباره این قابلیت پردازنده تقویت شده و یا راهیابی این ویژگی به گوشی های هوشمند سامسونگ در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: برچسب‌ها: اندروید 13 , گوشی سامسونگ , بازی با گوشی, گوشی اندروید 13 سامسونگ ,رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

پیش شماره یکی از عوامل مهم در قیمت سیم کارت می باشد که تعیید کننده ارزش آن شماره است. به عنوان مثال پیش شماره 0912 نسبت به پیش شماره 0938 تفاوت قیمتی میلیونی دارد.

عامل مهم دیگر که تاثیر به سزایی روی قیمت سیم کارت دارد نوع رندی می باشد که این امر روی پیش شماره های خط های دائمی مانند 0912 باعث افزایش بیشتر قیمت می شود.

هر شماره تلفن همراه از سه بخش اصلی، پیش شماره، کد و پیش کد تشکیل می شود. چهار رقم آغازین تمامی شماره ها پیش شماره نامیده می شود که نشانگر نام اپراتور شماره نیز می باشد. به رقم پنجم یا رقم بعد از پیش شماره کد خط گفته می شود و سه رقم بعد از پیش شماره، پیش کد سیم کارت نامیده می شود. مثلا در شماره 09386514789، چهار رقم اول یعنی 0938 پیش شماره، رقم 6 کد خط و651 پیش کد این شماره همراه می باشد.

در حال حاضر مهمترین اپراتورهای فعال در کشور، اپراتورهای همراه اول، ایرانسل ، رایتل و اپراتور مجازی شاتل موبایل می باشند که هر اپراتور از شماره های مخصوص به خود برخوردار است. با توجه به افزایش تعداد پیش شماره های مخصوص به اپراتورها، آگاهی از آنها می تواند به شناخت بهتر و بهره مندی بیشتر از خدمات اپراتورها کمک شایانی نماید.

 

اپراتور همراه اول

 

همراه اول، اولین و بزرگترین اپراتور فعال در کشور است که از بیشترین تعداد مشترک برخوردار بوده و سیم کارت های دائمی و اعتباری آن از ارزش ریالی و اعتباری فوق العاده ای برخوردارند.

اپراتور همراه اول، شماره های دائمی خود را به صورت استانی دسته بندی کرده و هر پیش شماره این اپراتور نشانگر نام استان و حتی شهر مربوط به آن می باشد.

 

پیش شماره های مربوط به همراه اول

 

پیش شماره

استان استفاده کننده

نوع سیم کارت

0910

سراسری

دائمی و اعتباری

0911

مازندران، گلستان و گیلان

دائمی و اعتباری

0912

تهران، البرز ، زنجان، سمنان،قزوین، قم 

دائمی

0913

اصفهان، یزد، کرمان و چهار محال و بختیاری

دائمی و اعتباری

0914

آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل

دائمی و اعتباری

0915

خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان

دائمی و اعتباری

0916

خوزستان و لرستان

دائمی و اعتباری

0917

فارس ، بوشهر ، هرمزگان و کهگیلویه و بویر احمد

دائمی و اعتباری

0918

کردستان، ایلام، مرکزی، کرمانشاه و همدان

دائمی و اعتباری

0919

سراسری

اعتباری

0990

سراسری

اعتباری

0991

سراسری

دائمی و اعتباری

0992

سراسری

اعتباری

0993

سراسری

اعتباری

0994

سراسری

اعتباری

0903

سراسری

اعتباری

 

با توجه به جدول فوق تنها شماره استانی که فقط شامل سیم کارت های دائمی می باشد، مربوط به پیش شماره 0912 بوده که بیشترین تعداد مشترک را در بین شماره های همراه اول دارد.پیش شماره 0915 نیز  با توجه به گستردگی استان های تحت پوشش از بیشترین پوشش منطقه ای برخوردار است. 

 

اپراتور ایرانسل

 

ایرانسل به عنوان دومین اپراتور فعال در کشور، از بیشترین تعداد سیم کارت های اعتباری در کشور برخوردار بوده و بیش از 90 درصد مشترکان و شماره های ایرانسل از نوع اعتباری هستند. پیش شماره های ایرانسل در کل کشور یکسان بوده و این اپراتور کد استانی ندارد.

 

پیش شماره های مربوط به اپراتور ایرانسل

 

پیش شماره

نوع سیم کارت

0930

دائمی و اعتباری

0933

دائمی و اعتباری

0935

دائمی و اعتباری

0936

دائمی و اعتباری

0937

دائمی و اعتباری

0938

دائمی و اعتباری

0939

دائمی و اعتباری

0900

دائمی و اعتباری

0901

اعتباری

0902

دائمی

0903

دائمی و اعتباری

0904

سیم کارت کودک

0905

دائمی و اعتباری

0941

TD-LTE

 

از بین شماره های ایرانسل، پیش شماره 0935 قدیمی ترین و محبوب ترین پیش شماره این اپراتور است.

 

اپراتور رایتل

 

اپراتور رایتل که از همان اول به عنوان اپراتور نسل سوم آغاز به کار کرد، به عنوان سومین اپراتور تلفن همراه در ایران شماره های خود را بر اساس نوع اشتراک ( دائمی و اعتباری ) دسته بندی کرده است.

 

پیش شماره های مربوط به اپراتور رایتل

 

پیش شماره

نوع سیم کارت

0920

دائمی

0921

اعتباری

0922

اعتباری

 

از بین شماره های رایتل، پیش شماره 0920 قدیمی ترین و محبوب تر ین شماره در بین کاربران این اپراتور می باشد.

 

شاتل موبایل

 

شاتل موبایل به عنوان عضو جدید خانواده بزرگ شاتل، اولین و تنها اپراتور مجازی نوع اول تلفن همراه در کشور می باشد که با پیش شماره 0999 خدمات خود را به مشترکین ارائه می دهد.

در حال حاضر اپراتورهای رایتل و ایرانسل امکان تبدیل خط های اعتباری به دائمی را برای مشترکان خود با حفظ شماره فراهم کرده اند که به همین خاطر امکان دارد؛ خطی با پیش شماره اعتباری، شماره دائمی محسوب گردد.

دانستن پیش شماره سیم کارتها، در بعضی موارد نه تنها به شما کمک می کند تا حدی در خصوص موقعیت جغرافیایی و استان مربوط به شماره سیم کارت آگاهی داشته باشید، بلکه با توجه به تاثیر بسیار زیاد پیش شماره ها بر قیمت نهایی سیم کارت، اگر قصد خرید یا فروش سیم کارت خود را دارید، می توانید در خصوص قیمت نسبی آن پیش زمینه داشته باشید.

برای آگاهی از قیمت دقیق سیم کارت هم، لازم نیست به دردسر بیفتید و با اعتماد به فروشندگان نامعتبر و متخلف، متضرر گردید، برای این کار تنها کافیست با مراجعه به سایت رند باز به آدرس در عرض چند دقیقه از قیمت واقعی سیم کارت خود مطلع گردید. علاوه بر این رندباز می تواند هم در زمینه خرید و فروش و هم برای کسب اطلاع از اخبار مربوط به اپراتورها به عنوان یک منبع معتبر و قابل اعتماد، همواره در کنار شما بوده و با خدمات دهی بیست و چهار ساعته شما را یاری کند.

 

منبع: سایت خرید و فروش آنلاین سیم کارت رندباز

 



:: برچسب‌ها: پیش شماره , پیش شماره همراه اول ,پیش شماره ایرانسل, پیش شماره راتیل, رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


از آذر ماه سال 96 طرح رجیستری تلفن های همراه با هدف جلوگیری از قاچاق گوشی آغاز شد و بابرند آیفون این فاز شروع شد. طبق این قانون خریداران گوشی نو و قانونی موظف هستند در حضور فروشنده بااستفاده از سامانه همتا دستگاه را برای سیمکارت خود فعال کنند. خریداران گوشی دست دوم هم فرایند انتقال مالکیت را باید انجام بدهند و باید به این نکته حتما توجه داشته باشند قبل از خرید از طریق سامانه همیاب گوشی تلفن همراه رااستعلام گرفته تا از سرقتی نبودنو رجیستری گوشی اطمینان حاصل کنید.

بر اساس این طرح، دستگاه هایی که قبل از تاریخ رجیستری در شبکه فعال بودند ( معروف به دوره رویت ) به عنوان دستگاه قانونی شناخته می شوند. بنابراین دستگاه هایی که در دوره رویت سابقه ای از فعالیت آنها در شبکه وجود داشته، بر اساس این طرح کاملا مجاز شناخته شده و احتیاج به فعال سازی نداشته و می توانند از شبکه های اپراتوری فعال در کشور استفاده نمایند. ولی اگر صاحبان این دستگاههای مجاز قصد فروش گوشی هوشمند خود را داشته باشد، ابتدا باید از طریق" فرایند افزودن"، دستگاه را تحت مالکیت قطعی سیم کارت خود درآورده و سپس از طریق فرایند" انتقال مالکیت"، مالکیت آن را به سیم کارت دیگری منتقل نماید.

پیامد های عدم فعال سازی گوشی هوشمند توسط خریدار:

• آنتن دستگاه بعد از مدت کوتاهی قطع شده و گوشی هوشمند خریداری شده عملا بلا استفاده خواهد بود
• در صورت عدم رجیستری امکان سوء استفاده از شناسه دستگاه ( IMEI ) وجود داشته و مسئولیت عواقب ناشی از آن بر عهده خریدار می باشد.
• کلیه حقوق قانونی از جمله حق استفاده از دستگاه ، برای مالک قبلی دستگاه در نظر گرفته می شود و خریدار دستگاه که برای فعال سازی اقدام نکرده، متضرر اصلی این سهل انگاری خواهد بود.
برای انجام فرایند فعال سازی گوشی هوشمند، داشتن کد فعال سازی همتا الزامی است. کد فعال سازی همتا یک کد 6 رقمی است که با صفر شروع نمی شود.

نحوه دسترسی به این کد از راه های ذیل امکان پذیر می باشد:

• کد فعال سازی بر روی جعبه یا کارت گارانتی دستگاه های نو و قانونی قابل رویت است.
• برای دستگاه های دست دوم، کد فعال سازی در پیامک با سرشماره HAMTA برای خریدار ارسال می گردد.
• برای دستگاه های ثبت مسافری شده، کد فعال سازی در پیامک تائید درخواست و کارتابل مسافر وجود دارد.
در خصوص کد فعال سازی به چند نکته کوچک اما مهم توجه کنید:
1. کد فعال سازی یک کد یک بار مصرف است و بعد از فعال سازی دیگر قابل استفاده نیست.
2. کد فعال سازی به هیچ وجه هزینه ای نداشته و فروشنده موظف است آن را در اختیار خریدار قرار دهد.
خریداران گوشی های هوشمند توجه داشته باشند؛ در صورتی که در حین خرید یا بعد از آن متوجه شدند، دستگاه خریداری شده فاقد کد فعال سازی بوده و یا فروشنده به کد فعال سازی دستگاه دسترسی ندارد، حتما دستگاه را به فروشنده عودت دهند.
بعد از بدست آوردن کد فعال سازی، با استفاده از راه های زیر نسبت به فعال سازی گوشی هوشمند اقدام نمایید:

فعال سازی گوشی هوشمند با کد فعال سازی همتا #7777*

1. برای این کار لازم است با شماره سیم کارتی که قصد فعال سازی دستگاه با آن را دارید کد دستوری #7777* شماره گیری نمایید.
2. در منوی باز شده عدد 2 را برای شروع فرایند فعال سازی وارد نمایید.
3. سپس شماره 15 رقمی شناسه ( IMEI) دستگاهی که قصد فعال سازی آن را دارید، بدون هر گونه علامت ممیز،خط تیره ، ویرگول و... وارد نمایید. ( شناسه را بر روی جعبه، پشت دستگاه، پشت باتری و یا با شماره گیری کد دستوری #06#* پیدا کنید. )
4. در این قسمت شماره سیم کارتی که قصد فعال سازی گوشی با آن سیم کارت را دارید، وارد نمایید.
5. در این بخش کد فعال سازی همتا را که یک کد 6 رقمی است، وارد نمایید.
6. سپس پیغامی خواهید دید که در آن شناسه و شماره سیم کارتی که وارد نموده اید را مشاهده می کنید. در صورت درست بودن گزینه 1 را انتخاب و تائید نمایید.
7. در پایان پیغام فعال سازی موفق دستگاه با شناسه مربوطه، برای شماره سیم کارت ارائه شده ارسال می گردد. این پیغام به صورت پیامک به شماره شما نیز ارسال می گردد.

فعال سازی گوشی در سامانه همتا

1. ابتدا برای فعال سازی به سامانه همتا به آدرس www.hamta.ntsw.ir مراجعه کنید. برای این کار می توانید در سامانه ثبت نام کنید و سپس با استفاده از کد ملی وارد سامانه شوید.
2. در پنل سمت راست سامانه، گزینه " فعال سازی تلفن همراه " را انتخاب کنید.
3. در پنجره روبرو شماره تلفن همراهی که قصد فعال سازی گوشی را با آن دارید را وارد نمایید.
4. سپس شماره شناسه (IMEI ) و کد فعال سازی همتا را وارد نمایید.
5. در پایان دکمه فعال سازی و تایید اطلاعات را انتخاب کنید تا دستگاه شما فعال گردد.

فعال سازی گوشی با اپلیکیشن همتا

1. ابتدا اپلیکیشن همتا را از کافه بازار یا سایت همتا دانلود و نصب کنید.
2. وارد اپلیکیشن همتا شوید و شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید.
3. کد نصب برنامه که به شماره شما ارسال شده است را نیز وارد کنید.
4. اکنون وارد پنل خود در اپلیکیشن همتا شده اید، گزینه فعال سازی تلفن همراه را انتخاب کنید.
5. شماره سیم کارتی که قصد فعال سازی دستگاه با آن را دارید را وارد نمایید.
6. سپس شناسه (IMEI) دستگاه را وارد نمایید.( برای این کار می توانید شناسه را به صورت دستی وارد کنید و یا با انتخاب دکمه" شناسه دستگاه من"، شناسه دستگاهی که با آن از این اپلیکیشن استفاده می کنید را انتخاب کنید. البته امکان اسکن کد QR مربوط به شماره IMEI از روی برچسب پشت گوشی و یا کارتن دستگاه نیز وجود دارد. )
7. در این قسمت کد فعال سازی را وارد کنید.
8. سپس پیغامی برای شما به نمایش در خواهد آمد که در آن شناسه و شماره سیم کارت وارد شده؛ دیده می شود. با تایید این اطلاعات مراحل فعال سازی دستگاه پایان می یابد.
در صورتی که دستگاه شما دو یا چند سیم کارته باشد، فقط کافیست با استفاده از کد فعال سازی درج شده روی کارت گارانتی شناسه، یکی از اسلات ها ( محل سیم کارت ) را فعال نمایید. با فعال سازی یک شناسه، اسلات های دیگر به صورت خودکار فعال خواهند شد.
در تمامی این روش ها، پس از انجام موفق فرایند فعال سازی، شناسه ( IMEI ) فعال شده برای سیم کارت فعال کننده پیامک می شود. در صورت عدم مطابقت بین شناسه ذکر شده در پیامک تایید فعال سازی با شناسه دستگاه، حتما این مغایرت را با شماره 096366 در میان بگذارید.

منبع: سایت خرید و فروش آنلاین سیم کارت رندباز

 



:: برچسب‌ها: گوشی هوشمند , رجیسترکردن گوشی هوشمند , روش های رجیستر کردن , رجیستری گوشی , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

همراه اول حدودا سی سال است که در بازار ایران نقش بسیار پررنگی دارد و در عرضه سیم کارت پیشرفت بسیار چشمگیری را داشته است. در این بازار، روز به روز اپراتورهای مختلف وارد میدان شده و رقابت را برای به دست گرفتن بازار سیم کارت سخت تر کرده است. به همین دلیل اپراتورها سعی دارند با ارائه خدمات متنوع و کیفیت مطلوب و از همه مهمتر سرعت بالا نظر مشترکان خود را جلب کنند.

 

در این بین شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل با نام تجاری"شاتل موبایل" که به عنوان عضو جدید خانواده بزرگ شاتل با ارائه خدمات و راهکارهای ارتباطی نواورانه، فعالیت های خود را در بازار خدمات ارتباطی همراه در کشور آغاز کرده بود، توانست با ارائه خدمات خاص و متمایز خود به خوبی اعتماد کاربران را جلب کرده و از آنها کاربرانی وفادار بسازد.

از سال 94 تا کنون شاتل موبایل به عنوان اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش سراسری3G و 4Gو پیش شماره 0998 ، سیم کارت های هوشمند خود را با پیش شماره 099810 ،099811 ،099812 ،099813 ،099814 و 099815 در اختیار علاقمندان قرار داد. در حال حاضر جدیدترین خبر بر اساس اعلام روابط عمومی شاتل موبایل این است که این اپراتور رنج جدید سیم کارت های هوشمند خود را با کد های 099816 و 099817 روانه بازار کرده است.

سیم کارت های هوشمند این اپراتور ، تنها سیم کارت هایی هستند که ضمن پاسخگویی به نیازهای ارتباطی کاربران اعم از اینترنت همراه، مکالمه و پیامک؛ امکان اتصال خودکار به شبکه رادیویی اپراتورهای اصلی یعنی همراه اول، ایرانسل و رایتل را برای مشترکین خود فراهم کرده است. در این عرصه شاتل با کیفیت ترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به صورت کاملا هوشمند با تحلیل مداوم شبکه و آنتن های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین در اختیار کاربران قرار می دهد. دسترسی به این امکانات کاملا خودکار و بدون نیاز به تنظیم و یا نصب اپلیکیشن اضافه صورت می گیرد.

البته این اپراتور در اقدامی جدید؛ راهکار انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان را نیز به این قابلیت اضافه کرده است. این امکان که با هدف بهبود عملکرد و توسعه قابلیت های سیم کارت هوشمند شاتل موبایل صورت پذیرفته به مشترکان اجازه می دهد تا با شماره گیری کد دستوری #8*1* از وضعیت اتصال شبکه رادیویی میزبان سیم کارت خود مطلع شده و یا با تغییر شبکه رادیویی میزبان خود، از میان هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور، شبکه میزبان مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

علاقمندان به خرید سیم کارت های هوشمند شاتل می توانند با مراجعه حضوری به بیش از 4000 مرکز فروش و خدمات پس از فروش این اپراتور در سراسر کشور نسبت به این امر اقدام نمایند. البته امکان انتخاب شماره مورد نظر و خرید غیر حضوری با مراجعه به فروشگاه اینترنتی شاتل موبایل به آدرس www.shatelmobile.ir و یا از طریق تماس با شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش سیم کارت شاتل موبایل نیز برای علاقمندان فراهم شده است.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: برچسب‌ها: شاتل موبایل,سیم کارت هوشمند شاتل موبایل ,سیم کارت شاتل موبایل, سیم کارت هوشمند,رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

شرکت ارتباطات سیار ایران که با نام تجاری همراه اول نیز شناخته می‌شود، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت مخابرات ایران و نخستین و بزرگترین اپراتور شبکه تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در ایران است و سهم همراه اول از کل بازار تلفن همراه حدود ۶۰ درصد است.

رتبه ی دوم و سوم بعد از همراه اول، اپراتور های ایرانسل و رایتل است و در تلاشند بهترین خدمات و آنتن دهی را به مشترکین خود ارائه دهند.

شاید یکی از چالش های ما در طی روز قطع و وصل های پی در پی ارتباط تلفن های همراهمان است که این مسئله در بعضی مکان ها با کم و بیش هایی همراه است اما برای پایان دادن به این مشکل طرح رومینگ ملی مطرح شد.

در راستای رفاه حال مشترکین، برای اولین بار در سال 93 رومینگ ملی در بین سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل برقرار شد. هدف از اجرای این طرح این بود که چنانچه در منطقه ای، سیم کارت متعلق به یک اپراتور آنتن نداشت، مشترک بتواند از آنتن اپراتورهای دیگر که در آن منطقه پوشش دارند، بهره مند گردند. اجرایی شدن این طرح بین سه اپراتور تلفن همراه و دو اپراتور روستایی تا سال 97 به طول انجامید. در حال حاضر مشترکان کلیه اپراتورها به راحتی از طرح رومینگ ملی استفاده می کنند و از یک مکالمه پایدار و ارتباط مستمر لذت می برند.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی آماری از آخرین مکالمات انجام شده از طریق رومینگ ملی منتشر کرده است که در جدول ذیل آمده است:

 

تعداد مکالمات از طریق رومینگ ملی به تفکیک اپراتور تا پایان سه ماهه سوم سال 1400

 

اپراتور میهمان اپراتور میزبان اپراتور میهمان اپراتور میزبان
اپراتور میهمان همراه اول ایرانسل رایتل
همراه اول - 2،210،205 -
ایرانسل 12،043،149 - -
رایتل 3،897،577 2،740،292 -

 

بر اساس این آمار در سه ماهه سوم سال 1400، در مجموع 20 میلیون و 891 هزار و 323 مکالمه از طریق رومینگ ملی بین اپراتورهای مختلف تلفن همراه صورت گرفته است که بیشترین میزبانی طبق انتظار متعلق به همراه اول و کمترین آن به رایتل تعلق دارد.

طبق آمار منتشر شده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رومینگ ملی در سه ماهه دوم سال 1400 ، 22 میلیون بوده است که اگر با سه ماهه سوم سال مقایسه شود، با کاهش دو میلیونی تعداد مکالمات از طریق رومینگ ملی مواجه هستیم.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: برچسب‌ها: مکالمات بین المللی , رومینگ ملی,کاهش رومینگ ملی,تعرفه رومینگ,رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

طبق طرح رجیستری گوشی که از سال 96 اجرایی شد جلوی واردات گوشی های قاچاق گرفته شد به این صورت که اگر اصالت گوشی شما تایید نشود آن دستگاه دیگر در کشور قابل استفاده نیست. برای تشخیص اصالت گوشی در سامانه همتا با وارد کردن IMEI گوشی خود در این سامانه از قاچاق نبودن دستگاه مطمئن شوید.

اگر به تازگی گوشب را خریداری کردید و پیامک هشدار قطع را دریافت کردید و یا در سامانه همتا اصلالت گوشی ثابت نشده متاسفانه تلفن همراه شما قاچاق محسوب میشود و شامل طرح رجیستری نمیشود.

 

با توجه به اعلام کارشناسان سامانه همتا، فرایند انتقال مالکیت صرفا از طریق سیم کارت مالک امکان پذیر خواهد بود. برای این کار ابتدا به اپراتور مربوط مراجعه کرده و سیم کارت را تهیه نمایید. اگر امکان صدور سیم کارت برای اپراتور وجود نداشته و سیم کارت تخلیه شده، صفحه بازیابی اطلاعات سیم کارت واگذار شده به آدرس http://hmti.ir/15 را مطالعه فرمایید.

در غیر این صورت مالک سیم کارت از اپراتور مربوط در خصوص تخلیه سیم کارت پیگیری نماید. اگر اپراتور تخلیه سیم کارت را تایید نمود، مالک از اپراتور نامه رسمی مبنی بر تخلیه سیم کارت دریافت کرده و با مراجعه به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی این موضوع را پیگیری نماید.

 

بعد از آن که مشکل مالک اول سیم کارت مرتفع شد، فرایند انتقال مالکیت دستگاه رجیستری شده به سه روش زیر امکان پذیر است :

 

·        اپلیکیشن همتا

·        سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir

·        کد دستوری #777*

 

در اینجا مراحل انجام فرایند انتقال مالکیت دستگاه، با استفاده از کد دستوری #777* بیان می شود:

 

1.     مالک دستگاه باید با سیم کارت خود کد دستوری #777* را شماره گیری کرده و گزینه تماس را انتخاب نماید.

2.     در صفحه پیش رو گزینه 3 یعنی انتقال مالکیت رو انتخاب کنید.

3.     در این بخش پیغامی می بینید که شناسه (IMEI) تحت مالکیت سیم کارت را نمایش می دهد. دقت نمایید عدد شناسه مربوط به دستگاهی باشد که قصد انتقال مالکیت آن را دارید. ( اگر هیچ شناسه ای نمی بینید ، گزینه افزودن دستگاه را یعنی 0 را انتخاب کنید و شناسه 15 رقمی دستگاه را بدون هیچ علامت اضافه، ممیز و یا خط تیره وارد کنید.

4.     سپس شماره سیم کارتی که قصد دارید مالکیت دستگاه را به آن انتقال دهید ( شماره خریدار ) وارد نمایید.

5.     در این مرحله پیغامی خواهید دید که در آن شناسه دستگاهی که قصد انتقال مالکیت آن را دارید و شماره سیم کارت خریدار را خواهید دید. در صورتی که اطلاعات درست بوده و مورد تایید شماست، گزینه 1 یعنی تایید را انتخاب کنید.

6.     در پایان پیغامی مبنی بر ارسال کد فعال سازی از طریق پیامک به شماره سیم کارت خریدار برای شما به نمایش داده می شود که باید تایید کنید.

در نهایت کد فعال سازی با سر شماره HAMTA برای فرد خریدار ارسال شده و خریدار باید با استفاده از این کد شناسه دستگاه ( IMEI) خریداری شده را از طریق فرایند فعال سازی دستگاه، برای سیم کارت خود فعال نماید.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: برچسب‌ها: رجیستری گوشی,انتقال مالکیت سیم کارت,انتقال مالکیت گوشی,گوشی رجیستری,رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

ارسال پیامک تبلیغاتی توسط شماره های شخصی تخلف محسوب می شود زیرا پیامک های تبلیغاتی باید از طریق پنل های ارسال پیامک انجام می گردد ولی بااین حال خیلی از اشخاص از سیم کارت شخصی برای تبلیغات استفاده میکنند که راه مناسب برای حل این مشکل مسدود کردن شماره های شخصی ارسال کننده پیام های تبلیغاتی است.

به همین دلیل بیش از پنجاه درصد سیم کارت ها به علت ارسال پیام های تبلیغاتی قطع شده که مربوط به شرکت ایرانسل هستند.

 

ارسال پیامک از سرشماره تخلف نیست

 

آقای قره داغی، مدیر کل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری، اعلام کردند : ارسال پیامک از سرشماره تخلف نیست و این کار در امر تجارت بسیار شایع و رایج می باشد.

از 15 سال پیش اشخاص حقیقی و حقوقی برای تبلیغات و اطلاع رسانی از خدمت پیامک انبوه استفاده می کنند و حدود 75 درصد پیامک های ارسال شده در شبکه از نوع پیامک های ارسالی از سرشماره می باشد.

با این وجود رگولاتوری در راستای حفظ حقوق مشترکان و مدیریت پیامک های تبلیغاتی ارسال شده از طریق شرکت ها، اپراتورهای تلفن همراه را موظف به راه اندازی کد دستوری #800* کرد. بنابراین تمام مشترکان تلفن همراه می توانند با استفاده از این کد دستوری نسبت به مسدود سازی یا رفع مسدود سازی دریافت پیامک تبلیغاتی ارسالی از سرشماره ها اقدام نمایند.

راه اندازی این سامانه تا حد زیادی توانسته مزاحمت های ناشی از دریافت پیامک های مزاحم و تبلیغاتی شرکت ها را کاهش داده و رضایت خاطر مشترکان را فراهم آورد. علاوه بر کد دستوری#800* مشترکان می توانند در صورت دریافت پیامک تبلیغاتی از سوی شرکت هایی که در آن عضو نمی باشند، شکایت خود را در سامانه 195 ثبت نمایند که در این صورت اپراتور مربوط موظف است؛ پیگیری های لازم در این خصوص را انجام دهد.

امید است با اطلاع رسانی فراوان و برخورد پیشگیرانه رگولاتوری و اپراتورها، قطع خطوط به دلیل شکایت مردمی روند کاهشی داشته و رضایت خاطر مشترکان فراهم گردد.

 

نحوه شناسایی شماره های متخلف:

 

·        ( FMS ) یا سامانه مدیریت کشف تخلف رگولاتوری

این سامانه که بر اساس قواعد تعریف شده و رفتارسنجی ارسال کنندگان پیامک راه اندازی شده، به صورت مداوم رفتار مشترکان را بررسی می کند.

 

·        ( FMS) یا سامانه کشف تخلف اپراتورها

اپراتورها نیز از طریق این سامانه سیم کارت های شخصی ارسال کننده پیامک های انبوه و تبلیغاتی را شناسایی و مسدود می سازند.

 

·        سامانه 195

سامانه 195 سامانه پیامکی ثبت و پاسخگویی به شکایات مشترکان اعم از دریافت پیامک در ساعات نامناسب، دریافت محتوا های نامناسب اخلاقی، خلاف واقع و اغواگرایانه و ... می باشد. بنابراین مشترکان کلیه اپراتورها لازم است در صورت دریافت پیامک هایی حاوی مطالب نامناسب یا تبلیغات از شماره های شخصی، شماره ارسال کننده پیامک را به این سامانه پیامک کنند. سپس رگولاتوری بعد از بررسی و صحت سنجی، شماره متخلف را به صورت یک طرفه محدود می سازد.

گام بعدی شناسایی دفاتر پیشخوان دولت یا عامل فروش اپراتورها به عنوان صادر کننده این سیم کارت های متخلف و برخورد قانونی با آنها می باشد. بعد از شناسایی این دفاتر، دسترسی ارائه خدمات این گونه دفاتر بسته می شود و رسیدگی به تخلف آنان از سوی اپراتورها در مراجع قضایی پیگیری می گردد.

بر اساس اعلام مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری، پیمان قره داغی، آمار مربوط به خطوط شخصی قطع شده به دلیل مزاحمت پیامکی به صورت لحظه ای در بخش " قضاوت با شما " پورتال رگولاتوری قابل مشاهده می باشد.

در همین خصوص آقای قره داغی بیان کردند که بیش از 50 درصد سیم کارت های قطع شده به دلیل ارسال پیامک تبلیغاتی از شماره شخصی متعلق به شرکت خدماتی ایرانسل می باشد. نظارت نامناسب اپراتور ایرانسل در واگذاری سیم کارت های حقیقی و حقوقی به همراه ناقص بودن فرایند احراز هویت این سیم کارت ها از دلایل اصلی آمار بالای سیم کارت های متخلف ایرانسلی می باشد.

به همین خاطر رگولاتوری همه اپراتورها را موظف کرد تا در راستای اطمینان از درستی انجام فرایند احراز هویت، علاوه بر انجام فرایند حضوری احراز هویت مشترک از طریق کارت ملی و شناسنامه عکس دار، برای فروش سیم کارت های دوم و بیشتر، از رمز یکبار مصرف ( OTP ) استفاده نمایند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

 

 



:: برچسب‌ها: پیامک تبلیغاتی,مسدودسازی پیامک های تبلیغاتی,غیرفعال سازی پیامک های تبلیغاتی,حذف پیامک های تبلیغاتی,رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

با استفاده از کدهای دستوری، درخواست‌هایی توسط گوشی هوشمند ثبت می گردد. کدهای دستوری زیر مجموعه‌ای بنام کدهای مخفی دارد که در شرایط اضطراری استفاده میشود و به هیچ وجه نباید از کد های مخفی بیش از حد مجاز استفاده کرد زیرا باعث صدمه به گوشی و سیم کارت می گردد.

به یاد داشته باشید اطلاعاتی که داخل گوشی و سیم‌کارت خود دارید مثل pin  و puk  رو به خاطر بسپارید

 محدودیت تماس

محدودیت تماس قابلیتی است که به علت هزینه زیاد معمولا اپراتورها علاقه ای به ارائه آن ندارند و تعرفه در نظر گرفته شده برای آن تقریبا زیاد است. در صورت فعال شدن این سرویس برای کلیه تماس هایی که از موبایل گرفته می شود ، محدودیت ایجاد شده و عملا دیگر نمی توان از موبایل شمار گرفت.

 

عنوان

کد دستوری

فعال کردن سرویس محدودیت تماس

Code*33**#

غیر فعال سازی سرویس محدودیت تماس

#33#*

چک کردن وضعیت دستور محدودیت تماس

#code*330**

فعال کردن محدودیت تمامی تماس ها

#code*#330*

غیر فعال سازی دستور محدودیت تمامی تماس ها

#code*#330*

چک کردن وضعیت محدودیت تمامی تماس هاچک کردن وضعیت محدودیت تمامی تماس ها

#code*331**

جلوگیری از تماس های بین المللی در هنگام رومینگ

#code*#331

لغو دستور جلوگیری در زمان رومینگ

#code*332**

بررسی وضعیت دستور جلوگیری از تماس

#code*#331*

محدودیت تماس به شماره موبایل

#code*#333

لغو دستور محدودیت تماس به شماره موبایل

#code*35**

بررسی وضعیت محدودیت تماس به شماره موبایل

#333#*

فعال کردن محدودیت تماس به شماره موبایل

#code*35

لغو دستور محدودیت تماس به شماره موبایل

#code*351**

بررسی وضعیت محدودیت تماس به شماره موبایل

#35#*

فعال کردن دستور محدودیت تماس به شماره موبایل در زمان رومینگ بین الملل

# code*#351

لغو دستور محدودیت تماس به شماره موبایل در زمان رومینگ بین الملل

#code*353**

بررسی وضعیت محدودیت تماس به شماره موبایل در زمان رومینگ بین الملل

#351#*

 

 

 

 

در اینجا نمونه ای از کدهای مخفی را بیان کردیم:

 

عنوان

کد دستوری

تغییر کد PIN

OldPIN2*NewPIN2*NewPIN2*#

تغییر کد   PIN2

**05*PUK*NewPIN*NewPIN#

باز کردن قفل  PIN

**052*PUK2*NewPIN2*NewPIN2#

باز کردن قفل PIN2

*#06#

تغییر رمز برای سرویس محدودیت تماس( Call Barring)

**03*330*OldCode*NewCode*NewCode#

 

محدودیت تماس

محدودیت تماس قابلیتی است که به علت هزینه زیاد معمولا اپراتورها علاقه ای به ارائه آن ندارند و تعرفه در نظر گرفته شده برای آن تقریبا زیاد است. در صورت فعال شدن این سرویس برای کلیه تماس هایی که از موبایل گرفته می شود ، محدودیت ایجاد شده و عملا دیگر نمی توان از موبایل شمار گرفت.

 

عنوان

کد دستوری

فعال کردن سرویس محدودیت تماس

Code*33**#

غیر فعال سازی سرویس محدودیت تماس

#33#*

چک کردن وضعیت دستور محدودیت تماس

#code*330**

فعال کردن محدودیت تمامی تماس ها

#code*#330*

غیر فعال سازی دستور محدودیت تمامی تماس ها

#code*#330*

چک کردن وضعیت محدودیت تمامی تماس هاچک کردن وضعیت محدودیت تمامی تماس ها

#code*331**

جلوگیری از تماس های بین المللی در هنگام رومینگ

#code*#331

لغو دستور جلوگیری در زمان رومینگ

#code*332**

بررسی وضعیت دستور جلوگیری از تماس

#code*#331*

محدودیت تماس به شماره موبایل

#code*#333

لغو دستور محدودیت تماس به شماره موبایل

#code*35**

بررسی وضعیت محدودیت تماس به شماره موبایل

#333#*

فعال کردن محدودیت تماس به شماره موبایل

#code*35

لغو دستور محدودیت تماس به شماره موبایل

#code*351**

بررسی وضعیت محدودیت تماس به شماره موبایل

#35#*

فعال کردن دستور محدودیت تماس به شماره موبایل در زمان رومینگ بین الملل

# code*#351

لغو دستور محدودیت تماس به شماره موبایل در زمان رومینگ بین الملل

#code*353**

بررسی وضعیت محدودیت تماس به شماره موبایل در زمان رومینگ بین الملل

#351#*

 

در تمامی دستورات بالا در زمان اعمال محدودیت تماس به شماره موبایل، کسی نمی تواند با شماره شما تماس بگیرد و در زمان محدودیت تماس از طریق موبایل، شما نمی توانید با کسی تماس بگیرید. در صورت فعال سازی محدودیت تمامی تماس ها هم عملا امکان استفاده از موبایل را از دست داده و برقراری هیچ گونه ارتباطی امکان پذیر نیست. 

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: برچسب‌ها: کدussd , کددستوری , کدهای مخفی , گوشی هوشمند , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

بسته های اینترنت شبانه رایتل

اپراتور رایتل به عنوان سومین اپراتور و جوان ترین اپراتور کشور شناخته میشود که نسبت به اپراتور های  دیگر از مخاطبین کمتری برخوردار است و تازه دارد روند رو به رشد خود را طی میکند و برای اینکه بتواند  مخاطبین خود را افزایش دهد برند خود را تقویت کند دست به افزایش امکانات و کاهش هزینه ی اینترنت و مکالمات زده از این رو ما شاهد تعداد بالایی بسته ی اینترنتی اقصادی و مرون به صرفه از جانب این اپراتور هستیم بسته هایی که دارای ساعت محدود استفاده اند و در عوض از قیمت خوبی برخوردارند و یا بسته هایی که تایم استفاده از آنها بسیار محدود است اما محدودتی در حجم ندارند و بسیار مناسب برای دانلود فیلم میباشند

 

در حال حاضرسیم کارت  دائمی رایتل وسیم کارت اعتباری رایتل در کنار کیفیت بهتر مکالمه، سرعت اینترنت بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار می دهند، چرا که به لطف اجرای طرح رومینگ ملی،سیم کارت رایتل از زیرساخت ها و پوشش شبکه همراه اول و ایرانسل بهره مند شده و کاربران رایتل یک پوشش سراسری را تجربه می کنند.

اپراتور رایتل مانند هر اپراتور دیگری در تلاش است تا در جهت کاهش هزینه های کاربران، بسته های اینترنتی متنوعی را طراحی کرده و در اختیار مشترکین خود قرار دهد. با توجه به این که رایتل در طراحی بسته ها به نیاز و سلیقه مشترکان دقت کافی داشته است، تنوع این بسته ها بسیار بیشتر از بسته های پیشنهادی همراه اول و ایرانسل می باشد، بنابراین لازم است کاربران با آگاهی و اشراف کامل نسبت به جزئیات بسته ها به انتخاب طرح مفیدتر اقدام نمایند. 

 

کاربران رایتل برای خرید و فعال سازی بسته ها می توانند از روش های ذیل استفاده نمایند:

 

خرید از طریق اپلیکیشن رایتل من

از طریق سامانه پیام کوتاه 2020

خرید از طریق وب سایت رایتل

از طریق کد دستوری #200* ( USSD برای سیم کارت های دائمی و اعتباری)

خرید از طریق سامانه رایتل من

خرید حضوری در فروشگاه های رایتل

 

بسته های اینترنت رایتل که به صورت هدیه، روزانه و شبانه بوده نه تنها از قیمت های مناسبی برخوردار می باشند بلکه برای ساعاتی که حجم ترافیک سبک تر است، به همراه هدایای مقرون به صرفه ای پیشنهاد می گردند. بسته های پرطرفدار شبانه رایتل نیز معمولا در کنار بسته های روزانه به صورت ترکیبی پیشنهاد می شوند و از تنوع خوبی نیز برخوردارند.

 درجدول ذیل بسته های خاص همراه با هدیه های شبانه آنها قابل مشاهده می باشد:

 

بسته های ترکیبی با هدیه شبانه

 

نام بسته

اعتبار (روز)

هدیه

قیمت (ریال)

نوع سیم کارت

100 گیگابایت

365 روز

به همراه 25 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

2200000

اعتباری

100 گیگابایت

365 روز

به همراه 25 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

2200000

دیتا

100 گیگابایت

365 روز

به همراه 25 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

2200000

دائمی

75 گیگابایت

180 روز

به همراه 25 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

1750000

اعتباری

75 گیگابایت

180 روز

به همراه 25 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

1750000

دیتا

75 گیگابایت

180 روز

به همراه 25 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

1750000

دائمی

25 گیگابایت

90 روز

به همراه 10 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

750000

اعتباری

25 گیگابایت

90 روز

به همراه 10 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

750000

دیتا

25 گیگابایت

90 روز

به همراه 10 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

750000

دائمی

35 گیگابایت

90 روز

به همراه 15 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

950000

اعتباری

35 گیگابایت

90 روز

به همراه 15 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

950000

دیتا

35 گیگابایت

90 روز

به همراه 15 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

950000

دائمی

15 گیگابایت

90 روز

به همراه 5 گیگا بایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

550000

اعتباری

15 گیگابایت

90 روز

به همراه 5 گیگا بایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

550000

دیتا

15 گیگابایت

90 روز

به همراه 5 گیگا بایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

550000

دائمی

28 گیگابایت

60 روز

به همراه 14گیگا بایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

840000

اعتباری

28 گیگابایت

60 روز

به همراه 14گیگا بایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

840000

دیتا

28 گیگابایت

60 روز

به همراه 14گیگا بایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

840000

دائمی

20 گیگابایت

30 روز

به همراه 5 گیگا بایت هدیه ساعت 3 تا 9 صبح

499000

اعتباری

20 گیگابایت

30 روز

به همراه 5 گیگا بایت هدیه ساعت 3 تا 9 صبح

499000

دیتا

20 گیگابایت

30 روز

به همراه 5 گیگا بایت هدیه ساعت 3 تا 9 صبح

499000

دائمی

10 گیگابایت

30 روز

به همراه 2 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

289000

اعتباری

10 گیگابایت

30 روز

به همراه 2 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

289000

دیتا

10 گیگابایت

30 روز

به همراه 2 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

289000

دائمی

 

از لحاظ ترافیکی بسته های هدیه و روزانه بیشترین اولویت را دارند یعنی اگر در بسته ترکیبی ترافیک بخش روزانه به پایان برسد، از ترافیک بخش شبانه کم شده و به آن اضافه می شود.

به طور کلی سرعت اینترنت در مناطق مختلف متفاوت بوده و تغییر در سرعت اینترنت بر اساس منطقه و ترافیک وجود دارد.

بسته های پیشنهادی رایتل ویژه ساعات پایانی شب نیز از تنوع بالایی برخوردار است که کاربران می توانند بسته به نوع نیاز خود و بهای پرداختی، مناسب ترین بسته را انتخاب نمایند.

 

بسته های شبانه رایتل

 

نام بسته

اعتبار (روز)

نوع بسته

قیمت

نوع سیم کارت

30 گیگابایت

30 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

90000

اعتباری

30 گیگابایت

30 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

90000

دیتا

30 گیگابایت

30 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

90000

دائمی

10 گیگابایت

30 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

80000

اعتباری

10 گیگابایت

30 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

80000

دیتا

10 گیگابایت

30 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

80000

دائمی

30 گیگابایت

30 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

90000

اعتباری

30 گیگابایت

30 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

90000

دیتا

30 گیگابایت

30 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

90000

دائمی

3 گیگابایت

7 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

20000

اعتباری

3 گیگابایت

7 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

20000

دیتا

3 گیگابایت

7 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

20000

دائمی

1 گیگابایت

1 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

8000

اعتباری

1 گیگابایت

1 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

8000

دیتا

1 گیگابایت

1 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

8000

دائمی

نامحدود

4 ساعت

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

35000

اعتباری

نامحدود

4 ساعت

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

35000

دیتا

نامحدود

4 ساعت

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

35000

دائمی

نامحدود

30 دقیقه

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

6000

اعتباری

نامحدود

30 دقیقه

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

6000

دیتا

نامحدود

30 دقیقه

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

6000

دائمی

 

سرویس اینترنت نامحدود رایتل ویژه ساعت های افت مصرف و ساعات خاص می باشد که هم از نظر قیمت و هم از نظر حجم بسته، کاملا مقرون به صرفه می باشد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 



:: برچسب‌ها: رایتل , بسته های اینترنت رایتل , سیم کارت رایتل , رندباز , خرید و فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

در گذشته مانی که اپراتور ایرانسل اولین سیم کارت های اعتباری را روانه ی بازارکرد با استقبال شدید مردم روبرو شد و آن هم به این دلیل بود که در مرحله ی اول از قیمت بسیار مناسبی برخوردار بودند و در مرحله ی دوم کاربران میتوانستند هزینه ی مکالمات و پیامک های خود را مدیریت کنند و دیگر با قبض های سنگین آخر ماه رو به رو نشوند قبض هایی که یکی از نگرانی های مخاطبین سیم کارت دائمی همراه اول بود با گذشت زمان نیز از محبوبیت سیم کارت های اعتباری کاسته نشد و اپراتور های دیگر مانند همراه اول نیز اقدام به تولید سیم کارت اعتباری همراه اول در کنار سیم کارت دائمی نمودند و در حال حاضر به دلیل شرایط بد اقتصادی سیم کارت اعتباری گزینه ی اول برای کاربران جوان است

داشتن سیم کارت اعتباری زمانی مشکل ساز خواهد شد که افراد بعد از مدتی بنا به هر دلیلی از سیم کارت اعتباری خسته شده و یا نیاز به یک شماره دائمی پیدا کنند. مشکلات پیدا کردن شماره جدید و تغییر شماره قبلی نه تنها کم نیست بلکه از جمله مسائل بغرنجی است که اصلا برای دارندگان سیم کارت های اعتباری خوشایند نیست.

خبر خوب همراه اول برای دارندگان سیم کارت های اعتباری این است که دیگر نباید نگران تغییر شماره و تماس با دوستان و آشنایان و اعلام شماره جدید باشند. چرا که همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور فعال در کشور، راه حل مناسبی برای این دغدغه مشترکین پیدا کرده است. شرایط پیشنهادی همراه اول برای دارندگان سیم کارت های اعتباری این اپراتور بسیار وسوسه انگیز و منحصر بفرد است و مالکان این نوع سیم کارت می توانند می توانند بدون خرید سیم کارت جدید، شماره اعتباری خود را به شماره دائمی تبدیل کرده و با دردسرهای سیم کارت اعتباری برای همیشه خداحافظی کنند.

آن چه که این پیشنهاد را هیجان انگیزتر می کند، کاهش هزینه های متقاضیان است که بسیار کمتر از خرید سیم کارت دائمی جدید می باشد. هزینه تبدیل شماره تلفن همراه اعتباری به دائمی 1000000 ریال می باشد که مبلغ 360000 ریال آن بابت تضمین پرداخت می باشد و ضمانتی است برای پرداخت قبوض مشترک که از حد مجاز گذر نکند. به این معنی که وقتی صورتحساب جدید مشترک به عدد 360000 ریال برسد تا زمان پرداخت صورتحساب، ارتباط مشترک به صورت یک طرفه خواهد شد و کاربر امکان برقراری مکالمه و ارسال پیامک نخواهد داشت.

 

علاوه بر این تبدیل شماره سیم کارت اعتباری به دائمی، قوانین و مقرراتی هم دارد که لازم است مشترکین قبل از اقدام به این کار به آن توجه داشته باشند:

 

.  فقط امکان تبدیل شماره اعتباری فعال وجود دارد و سیم کارت هایی که هنوز فعال نشده اند یا دچار قطعی و مشکلاتی از این قبیل هستند را نمی توان به شماره دائم تبدیل کرد.

 

.  فقط صاحب امتیاز تلفن همراه که نام او در سیستم اطلاعات مشترکین ثبت شده باشد، مجاز به تبدیل شماره همراه از اعتباری به دائمی بوده و در صورت بروز هر گونه تخلف، نه تنها همراه اول موظف به بازگرداندن شماره به حالت اعتباری ( بدون پرداخت هزینه های تبدیل ) بوده بلکه شخص خاطی باید علاوه بر جبران خسارت های مالی وارده به مشترک و همراه اول، در برابر مراجع قانونی نیز پاسخگو باشد.

 

.  فقط سیم کارت هایی را می توان به سیم کارت دائم تبدیل کرد که حداقل 6 ماه از زمان فعال سازی آنها گذشته باشد.

 

.  پس از تبدیل سیم کارت اعتباری همراه اول، مشترک تا 6 ماه امکان فروش و یا نقل و انتقال سیم کارت دائم خود را نخواهد داشت.

 

.  پس از تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، امکان تبدیل مجدد سیم کارت به حالت اعتباری وجود ندارد.

 

.  در صورتی که در زمان تبدیل، بسته مصرفی فعال با مدت زمان و حجم باقی مانده در سیم کارت اعتباری وجود داشته باشد و امکان ارائه بسته به شماره تلفن همراه دائمی مشترک وجود داشته باشد، انتقال بسته صورت .  می پذیرد. اعتبار هدیه انواع شارژ مانند جوانان، بانوان، شارژ فوق العاده و ... شامل این بخش نمی شود.

 

بعد از آگاهی از این قوانین و مقررات اگر همچنان به تبدیل شماره سیم کارت اعتباری خود تمایل دارید می توانید با انتخاب روش های ذیل نسبت به آن اقدام کنید:

 

        روش حضوری

 

این روش که احتیاج به صرف وقت و انرژی فراوان دارد، در این شرایط کرونایی اصلا توصیه نمی شود. ولی این امکان در کلیه فروشگاه های همراه اول، مراکز تلفن ثابت یا نمایندگی های معتبر همراه اول وجود داشته و افراد می توانند با به همراه داشتن کارت ملی؛در این مراکز حضور پیدا کرده و بعد از تکمیل فرم های مخصوص تبدیل سیم کارت، درخواست خود را ثبت و نهایی نمایند.

 

        اپلیکیشن همراه من

 

در این روش آسان، راحت و مقرون به صرفه؛ لازم است از بازار یا گوگل پلی جدیدترین اپلیکیشن " همراه من " را دانلود کرده و در منوی پایین صفحه؛ گزینه " خدمات "را انتخاب کنید و سپس آیکون" تبدیل سیم کارت " را کلیک نمایید. در این مرحله با انتخاب گزینه " مشاهده " قوانین و مقررات مربوط به تغییر سیم کارت را مطالعه نمایید. بعد از مطالعه دقیق این بخش گزینه " تایید " را کلیک کنید. ( توجه داشته باشید تایید این بخش به منزله پذیرش کلیه مفاد قرارداد اشتراک تلفن همراه دائمی می باشد. ) سپس در این مرحله همراه اول تمامی شماره های اعتباری که به نام شما می باشد را نمایش می دهد که لازم است از بین آنها شماره مورد نظر را انتخاب کرده و مراحل تبدیل را کامل کنید.

بعد از تکمیل مراحل درخواست، باید منتظر پیامک همراه اول باشید که بعد از بررسی درخواست و پایان یافتن روند تبدیل برای فرد ارسال شده و معمولا چند روزی طول می کشد.

با توجه به این که هزینه این سرویس صد هزار تومان ( 36 هزار تومان ضمانت پرداخت ) می باشد و به صورت خودکار از شارژ سیم کارت کسر خواهد شد؛ لازم است قبل از شروع به کار، سیم کارت اعتباری تان را تا این مبلغ شارژ عادی ( نه فوق العاده ) نمایید. البته اگر اعتبار مشترک بیشتر از این مقدار باشد، مبلغ مذکور در اولین صورتحساب، به حساب بستانکاری مشترک انتقال داده می شود.

بعد از تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، مشترک می تواند از کلیه امکانات مشترکین سیم کارت های دائمی مانند کدهای دستوری، سامانه ها و سرویس های مختلف و ویژه سیم کارت های دائمی بهره مند گردد. ضمن این که قوانین مربوط به سیم کارت های دائمی مانند قطع سرویس، سلب امتیاز و ... نیز شامل این سیم کارت ها می گردد.

فرآیند تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، نیازمند زمان است و در طول این دوره هزینه های اینترنت مشترک به صورت آزاد حساب می شود. بنابراین لازم است تا زمان دریافت پیامک همراه اول، هزینه های خود را به درستی مدیریت نمایید.

سیم کارت دائمی همراه اول نه تنها ارزش ریالی بیشتری دارند بلکه بخصوص در دنیای تجارت از اعتبار بیشتری هم برخوردارند. بنابراین اگر قصد گسترش تجارت خود هستید، تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی می تواند بسیار کارساز باشد. چرا که این روش بدون همراه داشتن دردسرهای شماره جدید، شما را از کلیه امکانات یک سیم کارت دائمی بهره مند می سازد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 



:: برچسب‌ها: تبدیل سیم کارت اعتباری , سیم کارت اعتباری ارزان , سیم کارت اعتباری همراه اول , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

تمامی برندهای بزرگ جهانی از جمله برندهای حوزه ی تکنولوژی مسیر عملکرد خود را طبق سلیقه و البته نیاز کاربران پیش میبرند و همین باعث میشود که مسیر پیشرفت آن هموار شود و به عبارتی از چشم مخاطبین نیفتند یکی از این کمپانی ها که همیشه حواسش به کاربران خود بوده و حتی گاهی جلوتر از سلیقه ی آنان عمل میکند کمپانی گوگل بوده که حتی پا فراتر می گذارد و نیازهای احتمالی را نیز برطرف میکند برای مثال یکی از این خواسته ها پشتیبانی از سیم کارت دوگانه در سیستم عامل اندروید اوتو ( Android Auto ) بود که بارها کاربران خواستار آن بودند و این شرکت هم بی وقفه در ماه سپتامبر سال جاری اعلام نموده که به زودی این قابلیت در دسترس کلیه کاربران قرار خواهد گرفت.

با توجه به این که در حال حاضر در پلتفرم اندروید اوتو گوگل، فقط سیم کارت پیش فرض قادر به برقراری تماس خواهد بود، اپلیکیشن جدید گوگل امکان انتخاب سیم کارت را نیز در دسترس کاربران قرار می دهد. این قابلیت که احتمالا برای اولین بار در اپلیکیشن مخصوص گوشی این کمپانی ارائه خواهد شد، هنوز به طور گسترده در دسترس عموم قرار نگرفته است.

به نظر می رسد که نسخه آزمایشی این سیستم عامل در حال آزمایش می باشد، چرا که هفته گذشته یکی از کاربران ردیت اعلام نموده است که قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت در اندروید اوتو خودرو وی فعال شده است. این شخص که از قبل در برنامه آزمایشی این سیستم عامل ثبت نام کرده بود موفق شده با نسخه برنامه 14554/1/7 به این قابلیت جدید دسترسی پیدا کند. با این وجود نظرات منتشر شده در زیر این پست نشان می دهد که سایر کاربران هنوز به این سیستم دسترسی نداشته و گوگل هنوز در مرحله آزمایش این پلتفرم به سر می برد.

با توجه به این که گوگل هیچ گاه به طور جدی وارد صنعت خودروسازی نشده، اما در حال حاضر هزاران کاربر در سرتاسر دنیا از نرم افزار اندروید اوتو ( Android Auto )استفاده می کنند و این نرم افزار را می توان رقیب جدی Carplay شرکت اپل دانست. با نصب این اپلیکیشن، تمامی قابلیت های موجود در گوشی هوشمند افراد به محیط خودرو منتقل شده و اطلاعات به صورت کارت با قابلیت رد کردن و نادیده گرفتن و منوهای بزرگ و خوانا و آیکن های بزرگ تجربه ای جذاب را برای کاربر رقم می زند.

امروزه بسیاری از خودروهای موجود در بازار، قابلیت هماهنگی با اندروید اتو را داشته و به نظر می رسد این نرم افزار به زودی جایگزین سیستم اطلاع رسانی و سرگرمی پیش فرض خودرو شود. گوگل نیز در تلاش است با بالا بردن تمرکز راننده، حواس پرتی او را به حداقل برساند و برای رسیدن به این مرحله قطعا مسیر طولانی و پرپیچ و خمی را در پیش رو خواهد داشت.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: برچسب‌ها: فناوری اندورید اتو , گوگل , گوشی گوگل , گوشی دو سیم کارته ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

اگر شما دارای یک تلفن همراه باشید امکان ندارد با پریدگی آنتن مواجه نشده باشید و نتوانید تماس برقرار کنید و یا برای مثال هنگام مکالمه صدایتان ناگهان قطع نشود و نتوانید مکالمه را ادامه دید و… و خب عملکرد شما در برابر این مشکل چه بوده است؟ به احتمال زیاد یا موقعیت مکانیتان را تغییر داده اید یا در نهایت گوشیتان را خاموش روشن کرده اید و خب گاها کارساز بوده ایت اما جالب است بدانید که در بسیاری از موارد این کارها هیچ تاثیری نخواهد گذاشت چرا که مشکل پریدگی آنتن شما بی ربط به این موارد است

 

به طور کلی مشکلات مربوط به عدم آنتن دهی به سه دسته تقسیم می شوند:

 

1.     آنتن دهی ظاهری

 

آنتن دهی ظاهری یا کاذب که تقریبا معضل شایعی در بین دارندگان گوشی های هوشمند سامسونگ است، به حالتی گفته می شود که آنتن گوشی هوشمند شما به اصطلاح پر بوده ولی قادر به برقراری تماس نیستید. برای برطرف کردن این مشکل معمولا تعمیرکاران آی سی RF را عوض کرده و با استفاده از هیتر مشکل را حل می کنند.

در گوشی های هوشمند نوکیا این مشکل نرم افزاری بوده و بدون باز کردن گوشی قابل رفع می باشد

 

2.     آنتن دهی لحظه

 

اگر در هنگام روشن کردن موبایل آنتن وجود داشته و بعد از گذشت مدتی آنتن قطع شده و گوشی هوشمند شما دیگر آنتن دهی ندارد، به این حالت، آنتن دهی لحظه ای گفته می شود که در بیشتر مواقع این مشکل مربوط به آی سی پی اف ( با نام RF PA ) گوشی هوشمند شما است.

البته در مواردی خاص این حالت به خاطر مشکلات نرم افزاری می باشد که با اصلاح فای پی ام حل گردد. در هر صورت برای رفع آن به یک تعمیرکار نرم افزاری احتیاج دارید.

 

 

3.     وضعیت بدون آنتن گوشی

 

در طراحی های جدید گوشی های هوشمند اندرویدی امکان دسترسی کاربر به منو و امکانات گوشی بدون سیم کارت وجود داشته و کاربر می تواند در حالت NO SIM نیز از منو گوشی هوشمند خود استفاده کند.

عبارت NO SIM در گوشی های هوشمند اپل می تواند به معنای عدم تشخیص سیم کارت توسط دستگاه باشد.

اگر سیم کارت در گوشی موجود است و عبارت Searching در بالای صفحه نمایش ظاهر می شود، برای برطرف کردن این حالت فقط کافیست زمان و تاریخ گوشی را تنظیم کنید.

اگر سیم کارت در گوشی هوشمند موجود بوده و عبارت بالای صفحه نمایش بین دو حالت No service و Searching در حال تغییر است، احتمالا گوشی هوشمند دچار مشکل سخت افزاری شده و آی سی Base Band باید بررسی گردد.

مشکلات آنتن دهی مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول می تواند دلایل متفاوت و زیادی داشته باشد، ولی مهمترین و معمول ترین آنها به شرح ذیل می باشد:

 

مشکلات سخت افزاری و عدم شناسایی سیم کارت

اگر مشکلات سخت افزاری و یا عدم شناسایی سیم کارت با ریست کردن گوشی هوشمند برطرف نشد، لازم است به یک تعمیرکار مراجعه کنید.

 

وارد شدن ضربه و فشار به سیم کارت

وارد آمدن هر گونه ضربه یا فشار به گوشی هوشمند، می تواند یکی از دلایل اصلی عدم آنتن دهی باشد که بهتر است با استفاده از قاب یا محافظ از به وجود آمدن چنین مشکلاتی پیشگیری کنیم.

 

قرار گرفتن در نقطه کور جغرافیایی

درست است که همراه اول از بیشترین پوشش شبکه در کشور برخوردار است ولی زمانی که گوشی هوشمند شما از ایستگاه های مخابراتی دور باشد، قطعا شما مشکل آنتن دهی خواهید داشت. در این شرایط برای برقراری ارتباط بهتر است خود را هر چه سریعتر به یکی از ایستگاه های مخابراتی نزدیک کنید.

 

قرار گرفتن در کنار وسایل الکترونیکی

برخی وسایل الکترونیکی یا آلومینیومی در محیط های سربسته آنتن دهی گوشی های هوشمند را دچار مشکل می کنند که با رعایت فاصله مناسب از این وسایل می توانید انتن دهی گوشی خود را بهبود ببخشید.

 

تغییر دادن رام گوشی

اگر مشکل آنتن دهی گوشی هوشمند نرم افزاری باشد، می توانید رام گوشی خود را دانلود و روی موبایل نصب کنید تا اختلال آنتن از بین برود.

 

مشکلات اپراتوری همراه اول

این مشکل که به هیچ وجه مربوط به گوشی هوشمند شما نیست، معمولا موقتی و عمومی بوده و از سوی همراه اول در اسرع وقت برطرف خواهد شد.

 

بهم خوردن تنظیمات سوئیچ بین شبکه ای اینترنت

این مشکل هم از سوی اپراتورها بوده و در صورت بروز باید تا زمان برطرف شدن مشکل صبر و تحمل پیشه کنید.

 

فرسودگی سیم کارت

لازم است کاربران هرچند وقت یکبار چیپ سیم کارت خود را بررسی کنند تا به خاطر فرسودگی سیم کارت، مشکلات آنتن دهی نداشته باشند.

 

خارج شدن شبکه گوشی هوشمند از تنظیم

در صورتی که آنتن دهی گوشی هوشمند شما دچار اختلال شده، می توانید شبکه گوشی هوشمندتان را به حالت تنظیمات قبلی برگردانید و سپس میزان آنتن دهی را چک کنید. برای گوشی های اندرویدی مراحل زیر را دنبال کنید:

Networks Mobile < More < Wireless and networks < Setting

در گوشی های اپل نیز از بخش Setting به Cellular رفته و گزینه ENABLE 4G را غیر فعال کنید.

 اگر این کار مقدور نبود، یکبار گوشی هوشمندتان را خاموش و بعد از 10 ثانیه روشن کنید ( Restart ).

 

اگر از سالم بودن سیم کارت همراه اول خود مطمئن هستید، با انجام دادن کارهای زیر می توانید آنتن دهی سیم کارت های همراه اول را تقویت کنید:

 

·        نزدیک شدن به پنجره یا قرار گرفتن در فضای باز

·        غیر فعال سازی برنامه ها و اپلیکیشن های بلا استفاده

·        انتخاب دستی اپراتور شبکه اینترنت

·        ریست کردن گوشی یا Restart

·        خاموش و مجددا روشن کردن حالت پرواز یا ا Flight mode 

·        آپدیت کردن مرتب نرم افزارها

·        جدا کردن قاب یا محافظ گوشی هوشمند

 

از بین بردن مشکلات مربوط به آنتن دهی معمولا برای سیم کارت های مختلف، اندکی متفاوت می باشد، مثلا برای رفع مشکلات آنتن دهی سیم کارت های ایرانسل قبلا در پایگاه خبری رندباز مقاله ای منتشر شده است که می توانید به آن مراجعه کنید.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: برچسب‌ها: آنتن دهی موبایل+رفع مشکب آنتن+آنتن دهی همراه اول+سیم کارت همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

پیامک های تبلیغاتی ود به اندازه ی کافی آزار دهنده میباشند حال فرض کنید این پیامک ها باعث شوند شما دچار خسران می شود! در مورد کلاهبرداری های پیامکی زیاد شنیده اید اما اینبار کا شاهد گونه ی وحشتناک تری از کلاهبرداری هستیم کلاهبرداری که می تواند زیان های میلیاردی به ما وارد کند این شیوه ی کلاهبرداری به این گونه است که شخص مجرم با شماره ای از خارج با ما تماس میگیر و تنها جواب دادن به این شماره کافی است تا ما دچار خسران شویم

 

 

بر اساس مصوبه ابلاغی 289 ، از سال 98 شرکت ارتباطات زیر ساخت مکالمه بین الملل مشترکین، به اپراتورهای فعال در کشور ( همراه اول، ایرانسل و رایتل ) انتقال داده شد و از آن پس اپراتورها مستقیما با شرکت های حمل ترافیک ( کریر ) قرارداد می بندند که بدین وسیله ترافیک مشترکین در ابری از شرکت های حامل به گردش در می آید تا به مقصد نهایی خود برسد. این شرکت ها که مسئول حمل ترافیک مشترکین به تمامی کشورها و اپراتورهای بین المللی می باشند، برخی مواقع سبب بروز کلاهبرداریهایی می شوند که ضررهای زیادی را به مشترکین و حتی اپراتورها وارد می سازند.

کلاهبرداری از مشترکین از طریق پیامک های اغوا کننده، تماس های ناشناس بین المللی، شرکت در مسابقات شبکه های ماهواره ای، تماس با سایت های اینترنتی شرط بندی، دوست یابی و همسریابی و ... آنقدر رایج است که در حال حاضر شرکت های زیادی در دنیا با مقاصد متقلبانه فعالیت می کنند.

هزینه هایی که مشترکین بعد از تماس و ارتباط با این شرکت های متقلب های تلکامی باید بپردازند، گاها یک رقم نجومی غیر متعارفی خواهد بود که اپراتورها را بر آن داشت تا در این زمینه به مشترکین خود هشدار جدی داده و آنها را از عواقب ارتباط با چنین شرکت هایی آگاه سازند.

برای عدم بروز چنین خسارت هایی کاربرانی که از سرویس های بین الملل استفاده می کنند می توانند با رعایت چند نکته، احتمال سوء استفاده را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

 

·      مشترکین بهتر است در سفرهای خارجی و در محیط های پرریسک از قفل گوشی، اثر انگشت و حتی قفل سیم کارت ( PIN) استفاده کنند.

·      از در اختیار قرار دادن بدون نظارت گجت های هوشمند به کودکان و نوجوانان جدا خودداری کنند. چرا که شاید باعث تماس یا پاسخگویی ناخواسته با شماره های ناشناس بین المللی و بروز دردسر گردند..

·      در صورت مشاهده تماس از دست رفته (Missed call) حتما به کد کشور تماس گیرنده در زمان تماس دقت نموده و در صورت مشاهده شماره ناشناس با کدهایی به غیر از 98+ و 0098 شماره تماس گیرنده را به دقت بررسی نمایند.

 

با توجه به این که همراه اول تنها اپراتوری است که با در اختیار داشتن سوئیچ انحصاری خود می تواند با پیاده سازی الگوریتم شناسایی با سرعتی فوق العاده شماره های تقلبی را شناسایی و نسبت به مسدود سازی آنها اقدام نماید، مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول نسبت به بقیه اپراتورها از وضعیت بسیار بهتری برخوردارند.

این قابلیت در کنار نظارت آنلاین شبانه روزی همراه اول و تغییر مسیر های پرتقلب به مسیرهای با کیفیت، باعث آگاهی رسانی مستمر همراه اول به مشترکین خود گردیده است. به طوری که در دو سال گذشته این اپراتور با بررسی شکایات مشترکین توانسته است بسیاری از این شرکت های متقلب را شناسایی و خسارات وارده به مشترکین را جبران نماید.

خوشبختانه با توجه به امنیت بالای سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول، امکان هک کردن این سیم کارت توسط کلاهبرداران وجود ندارد. بنابراین تنها راه باقی مانده، اغوا و تحریک مشترکین به برقراری تماس با شماره های ناشناس از دست رفته با سر شماره های بین المللی و یا شرکت های اینترنتی و ... است که قویا توصیه می گردد از آن اجتناب شود.

البته در صورت پاسخگویی به شماره ناشناس به صورت خواسته یا ناخواسته؛ کاربران می توانند با مراجعه با اپلیکیشن "همراه من" بلافاصله قبض میاندوره یا میزان اعتبار سیم کارت اعتباری خود را به صورت آنلاین مشاهده نموده و در صورت بروز مشکل و یا اعتراض به مبلغ قبض یا کسر از شارژ، با سرشماره 9990 تماس گرفته و مراتب را جهت بررسی اعلام نمایند.

البته همراه اول در صدد است تا به زودی برای مشترکینی که نمی خواهند از سرویس مکالمه بین الملل استفاده نمایند، محدودیت تماس با مقاصد بین الملل را فعال سازی کند تا مشترکین بتوانند با ارسال یک کد دستوری این محدودیت را برای شماره های همراه اول خود اعمال نمایند.

 

لازم به ذکر است علاقمندان برای آگاهی بیشتر از سرویس مکالمه بین الملل همراه اول می توانند به نشانی https://mci.ir/international-call مراجعه نمایند.

 



:: برچسب‌ها: کلاهبرداری اینترنتی , فیشینگ , رندباز , شماره بین المللی ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

ما اسرائیل را حداقل د خاورمیانه به یک کشور سلطه گر و جاسوس میشناسیم کشوری که تجاوز به خاک و اطلاعات دیگر کشورها را هدف خود قرار داده است و این روحیه ی اسرائیل به نرم افزارها و فضای دیجیتال این کشور سرایت کرده و باعث ایجاد بدافزار پگاسوس شده است که تمامی کمپانی های گوشی همراه را حسابی ترسانده است از جمله گوشی های اندرویدی مانند سامسونگ در این میان همه منتظر نتیجه ی جنجال میان اپل و پگاسوس بوده اند چراکه کمپانی اپل ادعای زیادی در زمینه ی امنیت دارد و به تازگی ثابت کرده است که این ادعاهایش حقیقت داشته اند

، فایل های ویدئویی، تعیین موقعیت مکانی، تاریخچه تماسها، جستجوها و...را ثبت و ضبط می کند.

جامعه هدف این بدافزار که بعد از تولید به کشورهای زیادی در سراسر دنیا فروخته شده است و توسط دولت های مختلف برای مقاصد جاسوسی استفاده گردیده است؛ سیاستمداران، روزنامه نگاران، فعالان حقوق بشر، وکلا، مقامات بلند پایه و مهم دولتی و ... در سراسر دنیا می باشند.

پیش از این کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات و مسائل امنیتی معتقدند که پگاسوس توانمندترین ابزار دسترسی از راه دور است و تشخیص آلوده شدن گوشی هوشمند به ویروس تقریبا غیر ممکن است، ولی چند روز قبل کمپانی اپل به یک دادستان لهستانی هشدار داد که گوشی آیفون او به نرم افزار پگاسوس آلوده شده است.

اوا ورزوسک ( Ewa Wrzosek ) که بعد از بحران در انتخابات لهستان و تحقیق در خصوص سوء استفاده از بودجه دولتی، مورد توبیخ قرار گرفته بود و به طور مکرر از سیستم قضایی لهستان انتقاد می کرد، روز گذشته در توییتر خود اعلام کرد که اپل به او اطلاع داده : گوشی هوشمند او توسط دولت ( لهستان) و از طریق پگاسوس مورد حمله قرار گرفته است.

این اعلام با وجود تکذیب دولت لهستان مبنی بر عدم خرید جاسوس افزار پگاسوس بسیار پر سرو صدا بوده است، چرا که براساس هشدار اپل احتمالا کسانی از درون دولت، گوشی آیفون این دادستان را به خاطر خودش یا کاری که انجام می دهد، مورد حمله قرار داده اند.

این دادستان در توییت خود بیان داشت که حمله کنندگان به محتویات گوشی، میکروفن و دوربین او دسترسی داشته و از وزیر دادگستری خواستار توضیحاتی در این زمینه گردید .

این هشدار اپل که اولین هشدار علنی شده بر علیه شرکت NSO می باشد یک حرکت جدید در راستای محدود کردن فعالیت این بدافزار بوده و میتواند شروع یک حرکت تازه برای مقابله با این ویروس خطرناک باشد. البته در حال حاضر شرکت NSO، در لیست تحریم های آمریکا نیز قرار داشته و تلاش مقامات دولتی اسرائیل حتی با پادرمیانی عربستان و امارات متحده عربی کارساز نبوده است.

اپل به عنوان غول دنیای فناوری که به شهرت ایمنی خود افتخار می کند، سالانه مبالغ هنگفتی سرمایه گذاری می کند تا از هک شدن گجت هایش توسط هکرها مصون بماند و این هشدار کاملا نشان دهنده توانایی گوشی های هوشمند این شرکت در شناسایی این بدافزار قدرتمند است.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: برچسب‌ها: گوشی تلفن همراه , گوشی موبایل , موبایل , تلفن همراه , رندباز , گوشی هوشمند , گوشی اپل , امنیت گوشی , پگاسوس ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

در ابتدای زمانی که پیامک های تبلیغاتی به عنوان شیوه ی جدیدی از تبلیغات به میان آمده بودند برای مردم جذابیت بالایی داشتند و درآمدزایی و کسب مشتری از این طریق به شدت بالا بود اما با گذشت زمان و افزایش این پیامک ها  دیگر کار از جذابیت گذشت چرا که تعدادشان روز به روز بیشتر میشد و افراد در ازدحام این پیامک های تبلیغاتی نمیتوانستند پیامک دلخواه کاری و مهم خود را پیدا کنند و دیگر دست گلایه را پیش اپراتورها دراز کردند و اپراتورها در همین راستا کدهایی جهت لغو ارسال این پیامک ها تهیه کردند اما ماجرا در همینجا خاتمه نیافت وخیلی افراد اقدام به سوء استفاده و تخلف از طریق این پیامک ها کردند که در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد.

 در راستای رفاه حال مشترکین، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با راه اندازی سرویس یکپارچه 800 تلاش نموده است تا با ارائه خدمات یکسان به کلیه مشترکین، دریافت پیامک های تبلیغاتی را لغو نمایند. کاربران سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری کلیه اپراتورها ( همراه اول، ایرانسل و رایتل ) می توانند از طریق سامانه پیامکی 800 و یا شماره گیری کد دستوری #800* در مورد تمام پیامک های ارزش افزوده و تبلیغاتی فعال بر روی سیم کارت خود و روش های غیر فعال سازی آن آگاهی پیدا کنند. بنابراین مشترکین می توانند با خیال راحت بدون ان که نگران لغو ارسال پیامک های اضطراری و اطلاعاتی مانند آتش نشانی، پلیس، ... ویا پیامک های خدماتی مانند پیامک بانک ها باشند نسبت به غیر فعال سازی پیامک های تبلیغاتی اقدام نمایند.

بعد از لغو دریافت پیامک تبلیغاتی، عملا نباید مشترک چنین پیامک های را دیگر دریافت کند، ولی با این وجود هنوز گلایه هایی مربوط به دریافت پیامک های تبلیغاتی از سوی مشترکین وجود دارد که نیازمند توجه و تامل مسئولان امر می باشد. با توجه به این که بعد از ثبت درخواست لغو پیامک، از نظر فنی دیگر امکان ارسال پیامک تبلیغاتی از سوی اپراتورها وجود نخواهد داشت، یکی از مهمترین دلایل تکرار این مشکل، می تواند ارسال پیامک های تبلیغاتی از طریق تلفن های شخصی افراد باشد که این کار کاملا ممنوع بوده و از لحاظ قانونی جرم محسوب می شود.

به خاطر گلایه ها و شکایات متعدد کاربران، معاونت نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری، از سال 98 قانونی را تصویب و اجرایی نموده است که بر اساس این قانون سقف مجاز ارسال پیامک در شبانه روز 500 پیامک می باشد و مشترکی که این سقف مجاز را حتی برای یک بار رعایت نکند، در حکم" ارسال کننده پیامک انبوه مزاحم " قرار گرفته و مشمول مسدودی سیم کارت می گردد.

بر اساس این مصوبه، مسدود شدن سیم کارت مشترک، بدون توجه به محتوای پیامک انجام شده و فرد خاطی فقط یک بار بعد از مسدود شدن سیم کارت می تواند با ارائه تعهد نامه کتبی سیم کارت خود را دوباره فعال سازد.

از زمان اجرایی شدن این قانون( از ابتدای سال 98 ) تعداد 357 هزارو 484 سیم کارت شخصی به دلیل مزاحمت با ارسال پیامک انبوه قطع شده اند. این قانون که برای مقابله با شیوه های تبلیغاتی مزاحم در اقصی نقاط کشور در حال اجرا می باشد، نیازی به شکایت مشترکین نخواهد داشت؛ ولی کاربران می توانند در صورت دریافت پیامک های تبلیغاتی از شماره های شخصی، شماره فرستنده را به رگولاتوری اعلام نمایند تا در اسرع وقت اقدامات لازم در این خصوص صورت پذیرد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: برچسب‌ها: پیامک تبلیغاتی , رندباز , سیم کارت , سیمکارت رایتل , خرید و فروش سیم کارت , خط رایتل ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

از آنجایی که دیگر فعالیت ما با اینترنت به تفریح و پرکردن اوقات فراغت ختم نمیشود ما نیاز داریم در طول روز به اینترنت دسترسی داشته باشیم و از اینترنت بیسیم استفاده کنیم و خب این از آن جهت بسیار بهینه است که ما در تمامی نقاط کشور به اینترنت دسترسی داریم و همچنین این اینترنت از سرعت خوبی نیز برخوردار است و همین عوامل باعث قیمت بالای این اینترنت ها شده است که صدای بسیار از افراد را درآورده است 

هرچند که تغییر تعرفه ی اینترنت غیرممکن است اما میتوان با روش هایی از این هزینه کاست

 

مدیریت مصرف در زمان تماشای تلویزیون های اینترنتی و آنلاین

 

در حال حاضر پیشرفت نسل پنجم اینترنت (5G)، در کنار بالا بردن کیفیت پخش فیلم ها، حجم مصرف اینترنت را هم به میزان قابل توجهی بالا برده است که بهتر است که ویدیوها را از حالت HD به کیفیت SD برگردانید. این قابلیت که در تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل وجود دارد به شما این امکان را می دهند علاوه بر بهره مندی از بزرگترین پلتفرم های پخش آنلاین و فیلم و سریال، کیفیت پخش را تنظیم و اینترنت مصرفی تان را کنترل کنید.

برای این کار فقط کافیست با شروع پخش ویدئو، بر روی گزینه “کیفیت“ در بخش پلیر کلیک کرده و سرعت را به دلخواه (با واحد Kbps) انتخاب کنید.

 

استفاده از نسخه های کم مصرف اپلیکیشن

 

همیشه در کنار اپلیکیشن های پر مصرف، نسخه های سبک تر و کم مصرف تری وجود دارند که انتخاب آنها هزینه های اینترنت را به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد. مثلا برای اپلیکیشن های پرکاربردی مثل جی میل، گوگل مپ و گوگل کروم نسخه های کم مصرف تر و سبک تری وجود دارند که با نصب این نسخه ها به راحتی می توانید در مصرف اینترنت صرفه جویی کنید.

مرورگر پر طرفدار گوگل کروم با وجود رابط کاربری ساده؛ اینترنت بسیار زیادی را مصرف می کند که تنها با استفاده از قابلیت Lite mode این مرورگر و بستن اپلیکیشن های دیگر و اختصاص ندادن اینترنت به بقیه دستگاه ها، بخشی از مصرف اینترنت محدود شده و صفحات وب یا سرعت بالاتری باز می گردند.

برای فعال سازی این قابلیت کافی است در بخش Setting گوگل کروم گزینه Lite mode را فعال کنید.

 

غیر فعال کردن برنامه های پس زمینه

 

یکی از مهمترین دلایلی که همواره توصیه می گردد اپلیکیشن های مختلف را بسته به نیاز خود بر روی گوشی هوشمند نصب کنید، این است که بعضی از این اپلیکیشن های نصب شده حتی اگر باز هم نشوند، در پس زمینه فعال بوده و حجم زیادی از اینترنت همراه گوشی را مصرف می کنند. چرا که این برنامه ها در زمان اتصال به اینترنت به طور خودکار تنظیمات مربوط به خود را انجام داده و بدون اطلاع شما اینترنت را مصرف می کنند.

برای متوقف کردن همه فعالیت ها در پس زمینه گوشی لازم است ابتدا به منوی Connections رفته و گزینه Data usage را انتخاب و گزینه Data saver را به حالت On یا روشن در آورید.

 

غیر فعال کردن حالت بروز رسانی خودکار

 

حالت خودکار آپدیت اپلیکیشن ها، حجم زیادی از دیتا را بدون اطلاع شما مصرف می کند که اگر تصمیم به مدیریت مصرف حجم اینترنت را دارید، باید این قابلیت را غیر فعال سازید.

در برخی پیام رسان ها مانند واتس اپ با غیر فعال سازی دانلود خودکار فایل ها و ویدئوها در بخش تنظیمات، مصرف اینترنت کاهش می یابد. در برنامه پلی استور گوگل نیز در قسمت Auto-update apps گزینه های به روز رسانی خودکار را متوقف کنید تا بتوانید حجم مصرفی اینترنت خود را مدیریت کنید.

 

کنترل مصرف در زمان هات اسپات

 

قابلیت Hotspot که معمولا برای اتصال اینترنت همراه گوشی به لپ تاپ استفاده می گردد اگر بدون ایجاد محدودیت سقف مصرف فعال شود، اینترنت زیادی را مصرف می کند. زیرا به محض اتصال اینترنت، ویندوز یا نرم افزار های لپ تاپ به صورت خودکار خود را بروز رسانی می کنند. بنابراین بهترین راهکار گذاشتن محدودیت سقف مصرف است که برای این کار به بخش Portable hotspot گوشی رفته و در قسمت Personal hotspot گزینه Data Limit را انتخاب و میزان مورد نظر خود را تعیین کنید.

 

 

شناسایی و غیر فعال کردن اپلیکیشن های پر مصرف

 

حالت Data saver در گوشی های هوشمند امروزی می تواند بر روی دریافت نوتیفیکیشن اثر داشته و عملکرد برنامه هایی مانند ایمیل را به خوبی مدیریت کنند. البته برای غیر فعال کردن برنامه هایی که در پس زمینه فعال هستند، باید از روش گزینشی استفاده کنید.

 

برای غیر فعال کردن فعالیت های اپلیکیشن در پس زمینه گوشی لازم است مراحل زیر را طی کنید:

در بخش تنظیمات گوشی هوشمند به بخش Apps بروید

با انتخاب اپلیکیشن مورد نظر می توانید Data Usage یا Mobile data را ببینید

سپس با انتخاب حالت background data usage ، آن را غیر فعال کنید.

 

 

 

 

استفاده از محدودیت اینترنت همراه

 

مطمئنا همه افراد تجربه زمان هایی را دارند که بدون توجه به مصرف اینترنت، ساعت ها سرگرم گوشی شده و از گذر زمان غافل مانده اند. وبگردی های جذاب که با مصرف ناگهانی اینترنت به پایان می رسد، قطعا خاطره زیبایی نخواهد بود.

در بخش تنظیمات گوشی های هوشمند قابلیتی وجود دارد که به کاربران امکان تعیین سقف مجاز مصرف دیتا را میدهد.

برای این کار باید در بخش تنظیمات گوشی قسمت connection گزینه Data usage را انتخاب کنید. سپس با ایجاد تغییرات دلخواه در بخش Mobile data usage میزان مشخصی را تعیین کنید. با اعمال این تنظیمات بعد از مصرف میزان مشخص؛ یک هشدار دریافت می کنید.

اگر گوشی هوشمند شما دو سیم کارته می باشد، بهتر است این محدودیت را برای هر کدام اعمال کنید.

 

استفاده از اپلیکیشن های مدیریت مصرف

 

با توجه به همه گیری این مشکل، اپراتور هایی مانند ایرانسل تلاش نمودند تا با فراهم کردن قابلیت هایی مانند "شارژ و اینترنت اضطراری" در صرفه جویی اینترنت با مشترکین خود همراه باشند.

علاوه بر این این اپراتور اپلیکیشن هایی را طراحی و معرفی نموده است که نصب آنها می تواند برای مشترکین سیم کارت ایرانسل بسیار کاربردی و مفید باشد.

 

·        ایرانسل من

 

برنامه اختصاصی اپراتور ایرانسل من با قابلیت استفاده در گوشی های اندرویدی و آیفون و برخورداری از منوی فارسی با امنیت بالا ، تقریبا کاربران سیم کارت اعتباری ایرانسل و دائمی آن  را از نصب هر اپلیکیشنی بی نیاز ساخته است.

مشترکین ایرانسل با نصب این برنامه نه تنها امکان خرید بسته های مختلف را دارند بلکه با مشاهده میزان باقی مانده از بسته می توانند نسبت به تمدید آن اقدام نمایند. کاربران اینترنت همراه و مودم ایرانسل (TD-LTE) نیز می توانند میزان مصرف خود به راحتی ببینند.

 

علاوه بر" ایرانسل من " اپلیکیشن های دیگری نیز وجود دارند که کاربران می توانند بسته به نیاز خود آنها را نصب کرده و از آن استفاده کنند:

 

اپلیکیشن ِDataEye به عنوان یک اطلاع رسان در مورد میزان مصرف اینترنت مورد استفاده قرار میگیرد که میزان مصرف را با نمودارهای ساده به کاربر نشان می دهد.

اپلیکیشن Data counter widget به عنوان یک ویجت در صفحه Home گوشی نصب شده و مصرف اینترنت را به صورت لحظه ای نمایش می دهد.

اپلیکیشن GlassWire نحوه مصرف اینترنت را با اطلاع از برنامه های پرمصرف و مشکوک در تمام زمینه ها را به خوبی کنترل کرده و هشدارهایی در زمان اتمام بسته ارسال می کند.

 

علاوه بر راهکارهای بیان شده در مواقع اضطراری راهکارهای فوری دیگری نیز وجود دارند که به شما در مدیریت مصرف کمک خواهد کرد:

 

·        دانلود موزیک ها و آهنگ ها به جای استفاده از سرویس آنلاین

·        غیر فعال کردن برنامه های ذخیره فضای ابری مانند گوگل درایو در حالت اینترنت دیتا و...

·        استفاده از حالت آفلاین اپلیکیشن گوگل مپ

·        تغییر حالت سیم کارت از 4G به 3G 

 

هرچند که امکان دارد استفاده از این راهکارها مصرف حجم اینترنت گوشی و یا وای فای را کاهش دهد، ولی از سرعت آن می کاهد. بنابراین مدیریت اینترنت به طور کلی یعنی استفاده از اینترنت در مدت زمان بیشتر با سرعت کمتر که در کاهش هزینه های این بخش بسیار مفید خواهد بود. 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 



:: برچسب‌ها: اینترنت موبایل , اینترنت همراه , سرعت اینترنت , اپراتورها , رندباز , اینترنت همراه ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

درست است که به دلیل همه گیری اینترنت دیگر در تمامی کشور آنت دهی و خطوط آنتن دهی فراهم شده است اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید گاهی مشکل پریدگی آنتن ربطی به اپراتور سیم کارت شما ندارد! ومرتبط به مشکل گوشی شماست و همچنین بعضی از اوقات مشکل از خود قطعه ی سیم کارت میباشد و… که در ادامه به بررسی آن میپردازیم

 

 

 

در هر صورت صرف نظر از آن که مشترک کدام اپراتور باشید، آنتن دهی ضعیف و یا عدم سیگنال در مواقعی که مشترک نیاز به یک تماس ضروری و مهم دارد؛ بسیار مشکل زا خواهد بود. البته گاهی به علت حرکت و جابجایی زیاد، موبایل ها گیج شده و مشکلات پریدن آنتن برای لحظاتی پیش می آید که غالبا این مشکل خود به خود برطرف خواهد شد. ولی اگر مشکل آنتن دهی گوشی موبایل شما کمی طولانی گردید، می توانید راه کارهای زیر را امتحان کنید:

 

در سال های اولیه استفاده از موبایل، داشتن سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری آن به دلیل پوشش مناسب شبکه بسیار کارگشا بود ولی در حال حاضر با اجرای طرح رومینگ ملی سیم کارت های اعتباری و دائمی ایرانسل و یا رایتل نیز به همان اندازه از پوشش شبکه و پهن باند برخوردار بوده و کاربران همه اپراتورها می توانند به یک اندازه از خدمات شبکه بهره مند شوند.

 

 

·        با توجه به این که اگر گوشی هوشمندتان در حالت پرواز یا Flight mode باشد، قادر به برقراری تماس نخواهید بود، بهتر است ابتدا چک کنید که گوشی هوشمندتان در حالت پرواز قرار نداشته باشد. اگر گوشی در حالت پرواز نبود، یک بار گوشی هوشمندتان را در حالت پرواز یا Flight mode قرار داده و بعد از 10 ثانیه آن را غیر فعال یا خاموش کنید. با این کار احتمالا دسترسی گوشی هوشمند شما را به شبکه ها دوباره فعال خواهد شد.

 

·        یکی دیگر از بهترین و آسان ترین راه حل ها این است که گوشی هوشمند خود را خاموش و بعد از 10 ثانیه روشن کنید. به این کار که در اصطلاح ری استارت کردن ( Restart ) می گویند، تقریبا در بیشتر مواقع جواب خواهد داد. البته دقت داشته باشید که ری استارت کردن گوشی، در زمان ورود و خروج مرزهای بین المللی کاملا ضروری بوده و این موضوع به خاطر رومینگ بین الملل می باشد.

 

·        اگر قدرت سیگنال گوشی هوشمند شما به طور ناگهانی کم شد، می توانید سیم کارت را بیرون آورده و با یک دستمال نرم، گرد و غبار و آلودگی ها را پاک کرده و دوباره آن را در گوشی قرار دهید. قطعا پاک کردن سیم کارت از آلودگی، کیفیت ارتباط را بهبود می بخشد.

 

·        اگر در جایی قرار دارید که سیگنال گوشی شما ضعیف است، با جدا کردن پوشش و قاب گوشی هوشمند می توانید آنتن دهی موبایل را تقویت کنید، چرا که آنتن گوشی های هوشمند جدید داخلی می باشد و قاب های ضخیم روی قدرت دریافت سیگنال تاثیرگذار هستند. البته این کار بر روی تلفن های قدیمی تر که دارای آنتن دهی خارجی می باشند، خیلی مفید نخواهد بود.

 

·        چک کردن تنظیمات گوشی هوشمند هم می تواند هم یکی از کارهای مفید در این مواقع باشد. البته بهتر است همیشه از بروزترین سیستم عامل موجود در بازار استفاده کنید و آخرین نسخه های جدید ios و اندروید را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

 

·        گوشی های هوشمند معمولا در زمان جستجو برای سیگنال، باتری زیادی مصرف می کنند که اگر در شرایط آنتن دهی ضعیف، باتری تلفن هم کم باشد، احتمالا مشکلات بیشتری برای جستجوی سیگنال وجود خواهد داشت. پس بهتر است همیشه باتری تلفن خود را شارژ نگه دارید و در زمان های سفر یا جاهایی که به پریز دسترسی ندارید، پاور بانک به همراه داشته باشید.

البته با کم کردن روشنایی صفحه، خاموش کردن برنامه ها، بلوتوث، Wi-Fi، نرم افزار های فعال و ... نیز می توانید در این شرایط شارژتان را بیشتر ذخیره کنید.

 

·        با توجه به این که گوشی های هوشمند آنتن هایشان را از مناطق و دکل های مختلفی دریافت می کنند ، احتمال این که ساختمان یا منطقه حضور شما آنتن ضعیف تری را دریافت کند، وجود خواهد داشت. بنابراین در این شرایط، بهتر است گوشی هوشمند خود را از تجهیزات الکترونیکی، اشیا فلزی و حتی دیوار بتنی و فلزی دور کرده و به یک پنجره یا فضای باز نزدیک شوید تا موبایل شما آنتن دهی بهتری را تجربه کند.

 

·        اگر در جای شلوغ و پرجمعیتی مانند استادیوم، کنسرت، جشن و ... هستید، احتمالا کیفیت پایین آنتن دهی به خاطر تراکم جمعیت می باشد و سیم کارت شما با کاهش کیفیت تماس ، سرعت بارگذاری و بارگیری و کیفیت پایین در ارسال پیام مواجه است که این مشکل قطعا با فاصله گرفتن یا ترک کردن محیط، برطرف خواهد شد.

 

·        گوشی های هوشمند در مناطقی که شبکه 4G ضعیف است، در همان حالت های اولیه 2G یا 3G می توانند فعال تر عمل کنند. هرچند که امکان افت کیفیت تماس و خدمات ارتباطی در این حالت وجود دارد، ولی انتخاب دستی شبکه 2G یا 3G می تواند در بعضی شرایط کمک کننده باشد.

 

·        سیم کارت های ضربه دیده ، سیم کارت های قدیمی و یا 3G را حتما عوض کنید. فرق نمی کند که مشترک دائمی یا اعتباری اپراتور همراه اول، کاربر سیم کارت دائمی ایرانسل و اعتباری آن و یا رایتل باشید، سیم کارت های جدید اپراتورها قطعا کیفیت بسیار بهتری در آنتن دهی خواهند داشت.

 

برای تعویض سیم کارت های قدیمی هم می توانید به فروشگاههای مجازی و معتبر اپراتورها مراجعه کنید.

البته برای تعویض سیم کارت اعتباری ایرانسل و دائمی آن، اپلیکیشن" ایرانسل من "راحت ترین و سریع ترین راهکار موجود می باشد.

 

در کنار تمام راه حل های پیشنهادی که می تواند آنتن دهی سیم کارت های شما را بهبود بخشد، مسائلی هم وجود دارند که مربوط به گوشی هوشمند می باشند . لازم است کاربران در زمان خرید، دقت بیشتری نمایند مثلا:

 

·        به هیچ وجه هنگام خرید گوشی، ریسک نکرده و به وسوسه قیمت پایین تر از مراکز نامعتبر و یا قاچاق؛ گوشی خود را تهیه نکنید. زیرا امکان خرابی و معیوب بودن گوشی های قاچاق بسیار زیاد بوده که در بیشتر موارد سبب آنتن دهی ضعیف سیم کارت ها نیز می شوند. خرید گوشی هوشمند از مراکز معتبر و سایت ها و فروشگاه های معتبر می تواند حداقل خیال شما را از سالم بودن دستگاه راحت کند.

 

·        بعد از خرید گوشی هوشمند نیز حتما شماره 15 رقمی شناسایی گوشی (IMEI) که بر روی جعبه درج شده است در سامانه همتا رجیستر کنید. در غیر این صورت با توجه به اجرای طرح رجیستری و عدم آنتن دهی برای گوشی های قاچاق؛ امکان برقراری تماس و ارسال پیامک برای هیچ کدام از سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول، سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل و رایتل وجود نخواهد داشت و مشکلات آنتن دهی به خاطر گوشی هوشمند خریداری شده می باشد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 



:: برچسب‌ها: سیم کارت , خرید سیم کارت رایتل , سیم کارت اعتباری رایتل , رایتل , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

در گذشته اجناسی مثل طلا کیف پول و… برای سارقین محبوبیت بالایی داشت چرا که فروش این اجناس برای سارقین به مراتب راحت تر بوده و همچنین سود بالایی را نصیبشان میکرد اما در حال حاضر گزینه های بهتری برای این سارقین وجود دارد برای مثال آنها با به سرقت بردن گوشی هوشمند حداقل 2 میلیون تومان سود میکنند و از طرفی دیگر چون اکثریت کارها با گوشی موبایل انجام می گردد به طور دائم گوشی هوشمند در دست افراد در کوچه و خیابون و پشت ماشین قرار دارد و این کار را برای آنها به مراتب آسانتر کرده است و ما باید در مرحله ی اول حواسمان باشد که گوشی را در دید این افراد سودجو قرار ندهیم و در مرحله ی دوم اگر چنین اتفاقی افتاد اقدامات لازم پسین را انجام دهیم

 

 

بایدهای قبل از وقوع سرقت

 

اولین و مهمترین گام بعد از خرید یک گوشی هوشمند، ثبت و رجیستر کردن آن است که امکان تغییر مالکیت گوشی یا استفاده از آن با یک سیم کارت دیگر را برای افراد سوء استفاده گر از بین می برد.

در قدم بعدی با انتخاب یک پسورد قوی و دور از ذهن، کار را برای سودجویان سخت کنید.

شماره 15 رقمی یا IMEI گوشی هوشمندتان را یادداشت کنید.

لازم است تا اینترنت سیم کارت گوشی هوشمندتان، قبل از سرقت روشن باشد تا در صورت به سرقت رفتن یا مفقود شدن بتوانید از طریق برنامه های مربوط آن را ردیابی کنید.

در صورتی که گوشی هوشمندتان متعلق به شرکت اپل می باشد و شما کاربر فضای ios هستید، قابلیت Find My iphone گوشی خود را فعال کنید تا در صورت بروز مشکل، امکان پاک کردن اطلاعات و یا ردیابی گوشی به وسیله GPS را داشته باشید.

 

مراحل ردیابی گوشی های آیفون:

 

GPS و اینترنت موبایل را روشن بگذارید.

با یک اپل آیدی به آیفون یا آیپد خود لاگین شوید.

وارد تنظیمات شده و اپل آیدی را کلیک کنید.

وارد icloud شده و گزینه Find My iphone را فعال کنید.

 

اگر از کاربران گوشی های اندرویدی هستید، لازم است بعد از خرید گوشی هوشمند یک بار وارد اکانت جیمیل شوید تا بعدا در صورت به سرقت رفتن گوشی از اکانت گوگل استفاده کنید. قابلیت Android Device Manager ، یک قابلیت کاربردی گوگل است که در صورت دزدیده شدن یا مفقود شدن گوشی هوشمندتان به کمک شما خواهد آمد و شما می توانید گوشی هوشمند خود را ردیابی کرده، اطلاعاتش را پاک کنید و یا برای صفحه نمایش آن قفل تنظیم کنید.

برای فعال کردن این برنامه، ابتدا به بخش تنظیمات گوشی هوشمندتان رفته و در قسمت امنیت یا Security گزینه Other Security را انتخاب کرده و در بخش Device admin گزینه Android Device Manager را فعال کنید.

 

بایدهای بعد از سرقت

 

ابتدائی ترین و ساده ترین راه ممکن ، تماس با گوشی هوشمندتان می باشد. این راه ساده اما کاربردی، بعضی وقتها باعث پیدا شدن گوشی هوشمندی خواهد شد که در اثر سهل انگاری مفقود شده است. ولی همیشه ماجرا همین قدر ساده و خوب به پایان نمی رسد.

 

اگر از مشترکین سیم کارت ایرانسل هستید و متاسفانه گوشی شما گم شده یا به سرقت رفته است، باید مراحل زیر را طی کنید:

 

ابتدا با اپراتور ایرانسل تماس گرفته و بخواهید شماره شما را مسدود کند. برای این کار در نسخه وب " ایرانسل من " درخواست خود را ثبت کنید.

5 روز پس از مسدود شدن خط، با یک خط ایرانسل دیگر کد # 6101* را شماره گیری کنید.

شماره سریال 15 رقمی یا IMEI گوشی هوشمند خود را وارد کنید. ( درج شده بر روی جعبه گوشی)

پس از ثبت موفق این مراحل پیامکی با مضمون " درخواست شما ثبت شد، پاسخ ظرف 48 ساعت از طریق پیامک ارسال خواهد شد." دریافت خواهید کرد.

پس از 48 ساعت، پیامکی حاوی نتیجه ردیابی با ذکر تاریخ ردیابی دریافت خواهید کرد. اگر نتیجه ردیابی مثبت بود که باید در اسرع وقت به مراجع قضایی مراجعه کنید و در صورت منفی بودن نتیجه، در صورت تمایل حداقل 5 روز پس از دریافت پیامک اول، درخواست خود را مجددا ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید.

درج کد پیگیری و تاریخ ردیابی در نامه قضایی ضروری است.

حداکثر مهلت ارائه نامه ذکر شده به شرکت ایرانسل، شش ماه از تاریخ دریافت پیامک می باشد.

توجه داشته باشید که بدون دستور قضایی، اطلاعات مربوط به دزد یا شخصی که در حال استفاده از گوشی شماست، فاش نخواهد شد.

هزینه این خدمات هزار تومان در نظرگرفته شده است که اگر مشترک سیم کارت دائمی ایرانسل باشید، می توانید این مبلغ را با صورت حساب ماه بعد بپردازید و برای مشترکین سیم کارت اعتباری ایرانسل از اعتبار آنها کسر خواهد شد.

سامانه کشوری همیاب 24 که با حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و با همکاری اصناف و کلانتری های سراسر کشور در جهت تسهیل و تسریع فرآیند ردیابی تشکیل شده است نیز می تواند در جهت فعال شدن فرآیند ردیابی در اپراتورهای مخابراتی به شما کمک کند. شما باید شماره IMEI گوشی هوشمندتان را در این سامانه ثبت کنید تا علاوه بر ردیابی گوشی، با اطلاع رسانی داخلی از خرید و فروش و خارج شدن گوشی هوشمندتان از مرزهای کشور جلوگیری شود.

متاسفانه گم شدن یا دزدیده شدن گوشی های هوشمند اتفاقی است که همیشه و در همه جای دنیا رخ می دهد و لازم است که شما به عنوان کاربر گوشی هوشمند اندکی محتاط تر عمل کنید. استفاده نکردن از گوشی هوشمند در خیابان و اماکن پرخطر یا استفاده از هندزفری و .... از جمله این راهکارها خواهد بود که شما را نه تنها از ضرر مالی بلکه از دردسرهای مربوط به گم شدن و سرقت گوشی نجات می دهد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: برچسب‌ها: سرقت گوشی , ردیابی گوشی گمشده , سرقت گوشی , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

از مهم ترین مزیت های سیم کارت های انارستانی نسبت به سایر سیم کارت ها اقتصادی بودن آن است به این شکل که شما در مرحله ی اول هیچ هزینه ای بابت سیم کارت پرداخت نمیکنید و به طور کاملا رایگان به شما تحویل داده میشود(البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که شما باید شرایط سنی و تحصیلی لازم را داشته باشید) و بعد از آن فارغ از بسته های هدیه ای که به همراه خود دارد تعرفه بسیار مناسب داری را به طور مادام دارد و این در دوره ای که اکثریت مردم نسبت به قیمت بالای اینترنت نالان و معترض هستند بسیار کارامد میباشد

اما از آنجا که این سیم کارت ها به تازگی و در جهت ایمن کردن اینترنت وارد بازار شده اند و همچنین شرایط خاصی برای واگذاریش موجود است همگی با روش های فعالسازی آن آشنایی ندارند 

 

سیم کارت های دانش آموزی انارستان یک سری سیم کارت اعتباری هستند که ویژه دانش آموزان 6 تا 18 طراحی شده اند و نیازی نیست برای تهیه آن حتی مبلغی توسط والدین دانش آموزان پرداخت شود.این سیم کارت ها را می توان از تمامی دفاتر همراه اول به صورت رایگان دریافت نمود که به هر دانش آموز تنها یک سیم کارت تعلق می گیرد.برای فعالسازی این سیم کارت ها کافی است تنها پدر ویا مادر دانش آموزان به همراه کارت ملی و شناسنامه خود و فرزندشان به یکی از دفاتر همراه اول مراجعه نمایند.همچنین والدین می توانند عدد 220 را به شماره 30006860 پیامک بزنند تا در جریان راهنمایی گام به گام دریافت این سیم کارت ها و فعالسازی آن قرار بگیرند.همچنین امکان ثبت سفارش آنلاین این سیم کارت ها از سایت همراه اول نیز وجود دارد.

بعد از خرید و فعالسازی سیم کارت های انارستان نوبت به خرید بسته اینترنتی می رسد که این اتفاق در صورت داشتن شارژ اعتباری امکان پذیر است.برای شارژ کردن سیم کارت های انارستان راه های مختلفی وجود دارد:

 

خرید شارژ از وب سایت همراه اول و یا اپلیکیشن همراه من

استفاده از کدهای دستوری #۱*، #۷*، #۵۰۰*

اپلیکیشن ستاره پونصد

و در نهایت خرید از همه درگاه‌‌هایی شارژ سیم‌ کارت‌ اعتباری همراه اول

 

به وسیله این روش های نامبرده شده علاوه بر اینکه خود والدین بدون دسترسی داشتن به سیم کارت فرزند خود می توانند سیم کارت را شارژ کنند، خود دانش آموزان نیز این توانایی را خواهند داشت تا سیم کارتشان را شارژ نمایند.

برای دریافت بسته های اینترنتی انارستان از کد دستوری #66*100* و یا #61*1*  و برای خرید بسته های مکالمه از کد #6621*100 ویا #62*1* استفاده می شود.لازم به ذکر است که این بسته های مکالمه و اینترنت به نسبت سایر بسته های دیگر تا 35 درصد ارزان تر هستند.

همچنین این سیم کارت ها مانند سایر سیم کارت ها در صورتی که در خارج از محدوده شبکه پوشش اپراتورها قرار بگیرند، و مشترکین دارای سیم کارت های انارستان به خارج از کشور سفر کنند امکان تماس بین المللی و رومینگ برایشان فعال می گردد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: برچسب‌ها: سیم کارت دانشجویی+سیم کارت دانش آموزی + سیم کارت انارستان+رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

با توجه به ضروری شدن اتصال به اینترنت به دلیل شیوع ویروس کرونا مسئله چگونگی اتصال به اینترنت یکی از دغدغه های تمامی کاربران شده بود  و همه در تلاش بودند تا بتوانند بهترین شیوه را انتخاب کنند و این چالش های زیادی را برایشان به همراه داشت چرا که برای مثال اینترنت مودم هزینه ی بسیار کمتری دارد اما سرعتش پایین تر است و فعالسازی و خرید مودم یک فرایند هزینه بر است در آن طرف داستان ما اینترنت های همراه را داریم که از طریق سیم کارت به آن متصل میشویم از بالاترین سرعت نسبت به سایر سرویس های اینترنتی برخوردار است و خب حالا ما باید مقایسه ای بین اپراتورهای همراه اول ایرانسل و رایتل انجام دهیم 

آخرین گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از وضعیت توسعه اینترنت اپراتورهای تلفن همراه در کشور نیز نشان دهنده رشد قابل توجه مشترکین اینترنت همراه می باشد. بر اساس امار منتشر شده از این سازمان تعداد مشترکین اینترنت اپراتورها در سه ماهه دوم سال 1400 افزایش قابل ملاحظه ای داشته است که در مقایسه با آمارهای سه ماهه بهار 1400، این روند صعودی و قابل توجه می باشد.

براساس این گزارشات، از تعداد حدود 90 میلیون مشترک سیم کارت اینترنت، اپراتور همراه اول حدود 48 میلیون و 200 هزار سیم کارت، اپراتور ایرانسل حدود 38 میلیون و 100 هزار سیم کارت و اپراتور رایتل حدود 4 میلیون مشترک سیم کارت همراه اول کشور را دارا می باشند.

البته با توجه به دسترسی کاربران به سیم کارت های 3G و 4G، گزارش منتشر شده آمار تفکیکی اپراتورها را این گونه نشان می دهد:  از 48 میلیون و 200 هزار سیم کارت همراه اول ،حدود 38 میلیون مشترک از سیم کارت 4G  و 10 میلیون  و 200 هزار مشترک سیم کارت 3G  استفاده می کنند. از حدود 38 میلیون و 100 هزار سیم کارت ایرانسل نیز حدود 32 میلیون و 700 هزار مشترک سیم کارت  4G و حدود 5 میلیون و 400 هزار مشترک سیم کارت  3G وجود دارد و در نهایت از 4 میلیون مشترک سیم کارت رایتل حدود 3 میلیون و 300 هزار مشترک سیم کارت  4G  و 700 هزار مشترک سیم کارت  3G موجود است.

این رده بندی با صدرنشینی همراه اول چه در تعداد مشترکین اینترنت و چه در تعداد سیم کارت های 4G ، نشان می دهد که همراه اول در جذب کاربر بسیار موفق عمل کرده است. هرچند که بر اساس گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، رشد 17 درصدی همراه اول در کنار رشد 3 درصدی ایرانسل  و 3/0 ( سه دهم ) درصدی رایتل موید این موضوع  است که همه اپراتورها در نیمه دوم سال جاری توانسته اند وضعیت خود را بهبود بخشیده و عملکرد بسیار خوبی داشته باشند.

نگاهی اجمالی به جدول منتشر شده نشان می دهد که بهبود وضعیت پهن باند های ثابت و سیار، قطعا در جذب مشترکین جدید نقش اساسی بازی خواهد کرد و لازم است که اپراتورها برای ارتقا جایگاه و کسب محبوبیت در این حیطه فعالیت مثمرثمر داشته باشند. استقبال بیشتر مردم از اینترنت  4G نیز از نکات بسیار مهم و تامل برانگیز این گزارش می باشد که به سادگی نباید از کنار آن گذشت.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: برچسب‌ها: اینترنت سیم کارت , اینترنت بیسیم , اینترنت همراه , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

همانطور که برند اپل مجموعه هایی تحت قالب آیفون 12 ، آیفون 13 و… معرفی میکند و هر کدام از این مجموعه ها شامل چند سری گوشی مانند آیفون 12 ، آیفون 12 پرومکس و… میشوند برند شیائومی نیز همین روش را در پیش گرفته است به شکلی که گوشی هایش را تحت عنوان مجموعه هایی روانه ی بازار میکند اما به دلیلی که این برند از محبوبیت برند اپل برخوردار نیست این مجموعه ها ترند نمیباشند و غوغایی که برای مثال آیفون 13 به پا کرده است را به پا نکرده اند اما خب بررسی این گوشی ها خارج از لطف نیست چرا که این برندها هر روزه دارند برای بهتر شدن تلاش میکنند که بتوانند جایگاه بالایی را کسب کنند

مدت زمان زیادی از کشف یک گوشی جدید هوشمند از سری 12 شیائومی با کد psyche توسط یکی از منابع شناخته شده صنعت موبایل نمی گذرد، دستگاهی که گفته می شد با شماره مدل 2112123G برای بازار چین و شماره 2112123AC در بازار های جهانی شناخته خواهد شد. بازار شایعات که بعد از این افشاگری ها حسابی داغ شده بود؛ امروز با خبری جدید از دنیای دیجیتال شیائومی بسیار رونق گرفت.

گزارش های جدید نشان می دهد که شیائومی بر روی دو مدل گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون 870 کار می کند که احتمال می رود یکی از آنها با برند ردمی روانه بازار گردد. گوشی هوشمند بعدی که با برند شیائومی معرفی خواهد شد، با نام 12 ایکس دارای ابعاد 4/145 در 4/65 خواهد بود.

شنیده ها حاکی از آن است که همراه مدل های شیائومی 12 و شیائومی 12 اولترا، کوچکترین گوشی هوشمند سال های اخیر شیائومی به نام شیائومی 12 ایکس رونمایی خواهد شد.

نمایشگر امولد 6.28 اینچی با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 12 هرتزی این گوشی هوشمند از فناوری 5G پشتیبانی می کند. اخیرا گوشی هوشمند شیائومی 12 ایکس در پلتفرم های گواهی TENAA و  3 دیده شده است که می تواند بیانگر پشتیبانی این مدل از فناوری شارژ سریع 67 وات هم باشد.

از دیگر ویژگی های شیائومی 12 ایکس، استفاده از تراشه اسنپدراگون 870 و دوربین اصلی 50 مگاپیکسل است که قطعا یکی از دلایل اصلی درخشش این مدل در رویداد سال 2022 شیائومی خواهد بود. گفته می شود که این مدل از HDR10 پشتیبانی کرده و در زیر صفحه نمایش، نسل جدید اسکنر اثر انگشت قرار دارد که البته هنوز از مزایای دقیق آن آگاهی نداریم.

درست است که در حال حاضر اطلاعات دقیق زیادی در مورد شیائومی 12 ایکس در دسترس نیست، ولی با نزدیک شدن سال نو میلادی و رویداد 2022 شیائومی، امیدواریم جزئیات بسیار روشن تری از این مدل در دسترس علاقمندان قرار گیرد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: برچسب‌ها: شیائومی , تلفن همراه هوشمند , گوشی موبایل , تلفن همراه , رندباز , دوربین شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

در مرحله ی اول اگر صرفا ترابرد را معنی کنیم برای همه ی ما عجیب میرسد که چرا یک اپراتور باید چنین اجازه ای بده که شخصی بدون آنکه عضو اپراتور شود و سیم کارت مربوط را تهیه کند بتواند از خدمات آن اپراتور استفاده کند! اما قطعا ترابرد پذیری یک اپراتور دارای مزایای مخصوص به خودش است که در این محتوا با تمامی این موارد و هر مورد دیگری که مربوط به ترابرد و ترابردپذیری سیم کارت است آشنا میشویم

این شیوه مانند هر سرویس دیگری دارای معایب و مزایایی می باشد که لازم است مشترکین قبل از اقدام به آنها توجه داشته باشند. قطعا جذابیت امتحان کردن اپراتورهای مختلف با صرف هزینه ارزان و تغییر اپراتور بدون از دست دادن شماره کنونی در کنار حفظ ارزش سیم کارت می تواند از مهمترین مزایای این سرویس باشد؛ ولی مشترکین باید دقت نمایند که در صورت پشیمانی امکان انصراف محدود است و حتی ممکن است با درخواست مشترک موافقت نگردد ؛ علاوه بر این ، سرویس ترابرد هنوز نیازمند به تکامل بوده و گزارشاتی از مشترکین مبنی بر مشکلات فنی دیده می شود. در هرصورت این سرویس برای افرادی که بنا به هر دلیلی نمی خواهند شماره فعلی شان از دست بدهند؛ سرویس بسیار مناسبی است.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، قوانین و مقرراتی را در خصوص ترابرد پذیری تصویب و به دارندگان پروانه ارائه خدمات ارتباطی ابلاغ کرده است که متقاضیان این روش بهتر است قبل از ثبت درخواست از دستورالعمل های ابلاغی آگاهی کامل داشته باشند.

 

قوانین مربوط به ترابرد شماره های تلفن همراه بر اساس مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شرح ذیل می باشد:

 

امکان ترابرد سیم کارت های دائمی تنها به سیم کارت دائمی و سیم کارت های اعتباری به سیم کارت اعتباری وجود دارد.

هر شماره در سال حداکثر دو بار می تواند تقاضای ترابرد داشته باشد.

مشترک هر اپراتور حداقل سه ماه بعد از خریداری و فعال سازی سیم کارت، می تواند درخواست ترابرد به اپراتور دیگر را ثبت نماید. در خصوص درخواست های بعدی تنها فعال بودن سیم کارت ( بدون قید زمانی بازه سه ماهه) کافی می باشد. 

پس از ترابرد هیچ تغییری در شماره مشترک ایجاد نمی شود.

پس از ترابرد، مشترک می تواند همانند سایر کاربران اپراتور جدید ( اپراتور پذیرا) از تمامی محصولات و خدمات آن بهره مند شود.

میزان اعتبار سیم کارت اعتباری بعد از ترابرد صفر خواهد شد، بنابراین بهتر است مشترکین سیم کارت اعتباری، قبل از ترابرد اعتبار خود را مصرف نمایند.

ترابرد سیم کارت های دائمی فقط در صورتی انجام می پذیرد که مشترک متقاضی، بدهی کارکرد نداشته باشد. به همبن خاطر مشترکین سیم کارت های دائمی باید در مدت زمان 24 ساعت، صورت حساب اولیه اعلام شده از سوی اپراتور فرستنده را تسویه نمایند.

متقاضیان این سرویس می توانند درخواست خود را در پورتال اپراتور مقصد ( اپراتور جدید) ثبت نمایند. بعد از ثبت درخواست برای سیم کارت های اعتباری یک روز و سیم کارت های دائمی سه روز زمان لازم است تا درخواست بررسی و ترابرد صورت پذیرد. البته امکان ثبت حضوری درخواست مشترکین در نمایندگی های فعال اپراتورها، در سراسر کشور وجود دارد که اصلا توصیه نمی شود. 

تکنولوژی ترابرد با قدمتی 15 ساله در حال حاضر در بیش از 70 کشور دنیا من جمله ایران انجام می شود و این امکان را به مشترکین اپراتورهای مختلف می دهد تا با حفظ سیم کارت، از خدمات اپراتورهای دیگر بهره مند شوند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: برچسب‌ها: ترابرد سیم کارت+ترابردپذیری اراتور+رندباز+سیم کارت+انتقال سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

جذابیت فیلم و سریال های هالیوودی به قدری زیاد است که تمامی گروه های سنی را درگیر خود کرده است و افراد در اوقات فراغت خود سرگرم این سریال ها میشوند اما هزینه ی بالای اینترنت خیلی اوقات باعث می شود افراد نتوانند سریال و فیلم محبوب خود را دانلود کنند همراه اول به همین منظور بسته هایی را تحت عنوان بسته های شبانه ی همراه اول به مشترکین همراه اول اعطا کرده است این بسته ها که بسیار اقتصادی میباشند در ساعاتی خاص قابل استفاده اند و بیشتر افراد به محض فرا رسیدن ساعت فایل های مورد نظر خود را برای دانلود آماده کرده و بعد بقیه ی کارهای خود میرسند البته لازم به ذکر است که تمامی اپراتور ها از جمله ایرانسل هم بسته های شبانه را دارا هستند اما ما در این محتوا صرفا به بسته های شبانه ی همراه اول و البته بهتر است بگوییم بسته های ساعات خاص همراه اول میپردازیم چرا که در این میان بسته های صبحانت همراه اول و بسته های تلفیقی نیز موجودند.

لازم به ذکر است که شما برای فعالسازی تمامی بسته هایی که در این محتوا ذکر میشود نیاز به یک سیم کارت همراه اول دارید

 

 

بسته های اینترنت روزانه به صورت کوتاه مدت، بلند مدت و یک ماهه طراحی شده است تا بتواند پاسخگوی طیف وسیع مشترکین و تنوع سلیقه ها باشد.

بسته های شبانه نیز که معمولا محدودیت زمانی دارند، در یک بازه زمانی تعریف شده قابل دسترسی هستند و از قیمت پایین تری نسبت به بسته های روزانه برخوردارند.

بسته های صبحانت نیز با طراحی خلاقانه و قیمت مناسب دارای حجم های متنوعی می باشد که مشترکین می توانند بسته به نیاز خود از آن بهره مند شوند.

در طرح های پیشنهادی همراه اول بسته پیشنهادی ویژه مشترکین جدید نیز وجود دارد که از خدمات خاص این اپراتور برای کاربران جدید الورود می باشد.

 

هزینه خرید بسته

 

هزینه خرید بسته های همراه اول برای مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول بر روی قبض خواهد آمد و برای مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول مبلغ بسته و 9%مالیات ارزش افزوده در زمان فعال سازی سرویس از شارژ کسر خواهد شد.

 

نحوه خرید بسته

 

روش های خرید بسته های اینترنتی بدین صورت است که کاربران بعد از انتخاب بسته مورد نظر می توانند با انتخاب یکی از دو روش ذیل نسبت به فعال سازی آن اقدام می کنند

·        خرید بسته اینترنت با استفاده از کد دستوری

·        خرید بسته اینترنت از طریق وب سایت همراه اول

 

اتمام بسته

 

بسته های خریداری شده به دو علت پایان مدت اعتبار و یا پایان حجم بسته به اتمام میرسند که با پایان یافتن بسته قابلیت تمدید خودکار برای برخی بسته ها ( ماهانه،سه ماهه، شش ماهه،و یک ساله آلفا+) فعال خواهد شد. ولی این قابلیت برای برخی بسته های کوتاه مدت مانند یک روزه و هفت روزه وجود نداشته و کاربر در صورت تمایل می تواند بسته جدید خریداری کند. در صورت عدم خرید بسته جدید اینترنت مشترک با تعرفه عادی که طبیعتا گران تر می باشد، محاسبه می گردد.

در خصوص بسته هایی که قابلیت تمدید خودکار دارند؛ کاربران می توانند با ارسال کد دستوری #8*100* این دستور را لغو کنند.

 

رزرو بسته

 

همراه اول این امکان را به مشترکین خود می دهد که حتی در صورت داشتن بسته فعال آلفا+، می توانند بسته جدیدی را نیز رزرو نمایند تا بعد از پایان یافتن بسته فعلی، بسته رزرو به صورت خودکار فعال گردد. در این طرح امکان تغییر ( با کد دستوری #100*) و حتی حذف بسته رزرو ( با کد دستوری#8*100*) نیز همیشه برای مشترک وجود خواهد داشت. مبلغ بسته رزرو در زمان فعال سازی به حساب مشترکین دائمی منظور شده و یا از میزان اعتبار مشترکین اعتباری کسر می گردد.

مشترکین برای آگاهی از وضعیت بسته خود ( باقیمانده، مهلت اعتبار و بسته رزرو ) می توانند از روش های ذیل استفاده نمایند:

 

·        از طریق سامانه جامع #10* با شماره گیری کد دستوری #320*10*

·        از طریق سامانه #100* با شماره گیری کد دستوری #0*100*

·        ارسال عدد 320 لاتین به سامانه جامع پیامکی 10

·        ارسال عدد 0 لاتین به سامانه پیامکی 8080

·        مراجعه به حساب کاربری همراه من و قسمت گزارش مصرف

 

بسته های اینترنت ساعات مشخص

 

این بسته شامل گروهی از بسته های پرسرعت نوترینو می شود که مختص بازه مشخصی از ساعات شبانه روز می باشد، مانند بسته های اینترنت صبحانت ( 6 صبح تا 12 ظهر) و بسته های شبانت (2 تا 7 صبح). با توجه به این که امکان فعال سازی این بسته ها با سایر بسته های همراه اول وجود دارد، به راحتی کاربران می توانند از شرایط ویژه این بسته ها در زمان نیاز خود استفاده نمایند. فقط لازم است که کاربران توجه داشته باشند در صورت فعالسازی همزمان این بسته ها با سایر بسته ها، اولویت مصرف با بسته های ساعات مشخص می باشد.

 

بسته های صبحانت همراه اول

 

بسته صبحانت از بسته های ساعات مشخص است که همه مشترکین دائمی و اعتباری اپراتور همراه اول می توانند از آن استفاده کنند. این بسته ها که در بازه زمانی مشخصی از شبانه روز قابل مصرف میباشد، فاقد تمدید خودکار حجمی و زمانی هستند. البته مشترکین در یک زمان فقط می توانند یک بسته ساعات مشخص را فعال نمایند و در صورت فعال سازی این بسته با سایر بسته های اینترنت، اولویت مصرف با بسته ساعات مشخص می باشد.

 

نام بسته

مدت زمان اعتبار

قیمت (ریال)

مدت زمان مصرف

کد دستوری

8 گیگابایت

سی روز

80000

6 صبح تا 12 ظهر

# 33123*100*

12 گیگابایت

سی روز

100000

6 صبح تا 12 ظهر

# 33124*100*

 

با توجه به محدودیت زمانی مصرف بسته های صبحانت ( 6 صبح تا 12 ظهر)، همراه اول در کنار برخی از بسته های روزانه خود ( قابل مصرف در طول شبانه روز)، صبحانت هدیه ( قابل مصرف در بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر ) را به به مشترکین پیشنهاد می دهد که این بسته ها می تواند بسیار مفید و مناسب باشد.

 

بسته های روزانه با هدیه صبحانت

 

 

نام بسته

هدیه همراه

مدت زمان اعتبار

قیمت ( ریال)

نوع بسته

کد دستوری

1 گیگا بایت

به همراه 100 مگابایت هدیه صبحانت

سی روز

104000

یک ماهه

# 264*100*

2 گیگا بایت

به همراه 200 مگابایت هدیه صبحانت

سی روز

139000

یک ماهه

# 263*100*

10 گیگابایت

به همراه 1 مگابایت هدیه صبحانت

سی روز

294000

یک ماهه

# 262*100*

15 گیگابایت

به همراه 1.5 مگابایت هدیه صبحانت

سی روز

369000

یک ماهه

# 261*100*

 

بسته های شبانت

 

بسته های اینترنت شبانه که از بسته های ساعات مشخص می باشد و شرایط فعال سازی آن با بسته های صبحانت کاملا برابر است، با توجه به حجم و مدت زمان اعتبار معمولا قیمت های متفاوتی دارند و در بازه های مختلفی از شب ارائه می شوند. این بسته ها به خاطر سرعت و پهنای باند اینترنت شبانه ؛ از محبوبیت خاصی در بین کاربران برخوردارند.

بسته های نامحدود اینترنت شبانه که معمولا به صورت یک روزه، یک هفته و یک ماهه با سرعت بدون مرز و حجم نامحدود ارائه می شوند جزء بسته های نوترینو با سقف منصفانه مصرف هستند.

مشترک در یک زمان تنها می تواند یکی از بسته نامحدود شبانه را فعال کرده و در صورت فعال سازی همزمان آن با بسته های آلفا+، در ساعات شبانه اولویت مصرف با بسته نامحدود می باشد.

 

 

نام بسته

مدت زمان اعتبار

قیمت ( ریال)

مدت زمان مصرف

کد دستوری

سقف منصفانه 450 گیگابایت

سی روز

199000

1 بامداد تا 11 صبح

# 33232*100*

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: برچسب‌ها: همراه اول , اینترنت شبانه همراه اول , سیم کارت همراه اول , رندباز , کلید همراه , همراه من ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

در اوایل رونق اینترنت و ایجاد فروشگاه های اینترنتی کمتر کسی جرات میکرد که به صورت آنلاین اقدام به خرید کالایی از این طریق کند و وجه نقد خود را راهی این بستر نماید چرا که در مرحله ی اول هیچ تضمینی نمیافت که کلاهبرداری در کار نباشد و و کالایی که خریداری میکند به دستش برسد همچنین اگر از سایت هایی که قصد خرید از آن را داشت اطمینان داشت بازهم مطمئن نبود که کالای خریداری شده مطابق عکس و مشخصات موجود در سایت باشد اما با گذشت زمان و اثبات اینکه خرید اینترنتی چقدر میتواند در وقت و هزینه صرفه جویی کند باعث شد که امروزه در فروشگاه های اینترنتی مانند رندباز سیم کارت نیز به شکل اینترنتی خرید و فروش شود

 

ایرانسل به عنوان اولین و معتبرترین اپراتور دیجیتال در کشور که همواره در ارائه طرح های متنوع پیشتاز بوده است، تلاش کرده است تا در این دوران مشترکین خود را تنها نگذاشته و با فراهم کردن زمینه های یک خرید آسان و ارزان، آسودگی خاطر کاربران را فراهم آورد.

در طرح فروش ویژه سیم کارت های ایرانسل، این اپراتور امکان خرید و ارسال رایگان سیم کارت اعتباری، دائمی با پیش شماره 0900، سیم کارت حرفه ای، سیم کارت دانش آموزی کوشا، و سیم کارت ویژه مودم اینترنت پرسرعت ( TD-LTE) را به صورت آنلاین فراهم کرده است. البته در فروشگاه های آنلاین ایرانسل همیشه امکان خرید آنلاین سیم کارت با هزینه ارسال 295 هزار ریال وجود داشته است، ولی این بار ایرانسل با حذف هزینه ارسال، خدمت ویژه ای را به مشترکین خود ارائه داده و سیم کارت های خریداری شده در این طرح را به صورت صددرصد رایگان با پست به آدرس خریدار ارسال می نماید.

علاقمندان به این طرح می توانند با مراجعه به فروشگاه آنلاین ایرانسل ، در بخش خرید سیم کارت، ابتدا نوع سیم کارت مورد نظر خود را به همراه بسته اولیه مربوطه انتخاب و سپس با پرداخت هزینه سیم کارت، آن را خریداری نمایند.

ایرانسل به عنوان رکورددار سرعت اینترنت در ایران، در طول سالها تلاش نموده است که تمامی خدمات خود مانند خرید بسته های اینترنت ثابت و همراه، خرید شارژ، پرداخت قبض، مودم اینترنت ثابت و همراه، شرکت در حراج شماره های رند، تجهیزات خانه هوشمند و .... را در فروشگاه های خود به صورت آنلاین ارائه دهد که این امر در شرایط پاندمی نقش موثری در حفظ فاصله اجتماعی ایفا کرده است.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: برچسب‌ها: ایرانسل , سیم کارت , اپراتور دیجیتال , سیم کارت ایرانسل , رندباز , خرید اینترنتی سیم کارت , خرید اینترنتی سیم کارت ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

امکان ندارد که شما صاحب یک گوشی هوشمند باشید ولی تجربه ی عکاس با دوربین سلفی آن را نداشته باشید دوربین های سلفی برای اولین بار بر روی دوربین ها اجرا شده بودند خیلی مورد استقبال قرار نگرفته بودند اما با گذشت زمان و اجرای آن بر روی برخی از گوشی های هوشمند به رکن ثابت و پر طرفدار گوشی ها تبدیل شده و بر سر کیفیت این دوربین ها رقابتی بزرگ برپا شد اما بعد از گذشت چند سال و رسیدن این کیفیت به اوج مسائل دیگری به میان آمدند مانند قابلیت زوم عکاسی پرتره و… اما اینبار ما شاهد فناوری دیگری در این دوربین ها میباشیم فناور که با حرکات دست میتواننیم دوربین را تنظیم کنیم و لازم به لمس صفحه ی گوشی نمیباشد

قطعا یکی از اصلی ترین آیتم های مورد علاقه همه کاربران دوربین های گوشی های موبایل است و این علاقمندی کمپانی های تولید کننده را به سمت توسعه و ارتقا فناوری دوربین ها سوق داده است. رقابت برندهای مطرح جهانی در این حوزه بخصوص در سال های اخیر بسیار تنگاتنگ بوده و پیشرفت قابل ملاحظه دوربین ها بیانگر توسعه روز افزون این تکنولوژی می باشد. بدون شک شرکت هواوی که از دیر باز به عنوان یکی از پیشتازان حوزه عکاسی با موبایل شناخته می شود، از بزرگترین و مهمترین رقبای فعال در این عرصه به شمار می آید.

شرکت هواوی با تجربه طولانی و موفق خود در تولید دوربین گوشی های هوشمند، این بار با توسعه یک فناوری کاملا جدید توانسته است به سطح تازه ای از این تکنولوژی دست پیدا کرده و کیفیت عکاسی با موبایل را به صورت قابل ملاحظه ای ارتقا دهد. این نوآوری هواوی که اخیرا توسط سازمان ثبت مالکیت چین به رسمیت شناخته شده است، قادر به تشخیص ژست های حرکتی و تنظیم خودکار Viewfinder بر اساس حرکات کاربر است. فناوری ای که می تواند جذابیت عکاسی با گوشی های هوشمند را دو چندان کرده و برای کاربران حرفه ای و بلاگرها بسیار سودمند باشد.

استفاده از این فناوری جدید در گوشی های هوشمند، امکان تشخیص Gesture را به دوربین های گوشی اضافه می کند، یعنی این که دوربین گوشی Gesture دست کاربر را تشخیص داده و کاربر می تواند با دور یا نزدیک تر کردن انگشتان خود از هم، میزان زوم دوربین موبایل را تنظیم کند. این تکنیک بسیار راحت، گرفتن عکس های سلفی و دسته جمعی را بسیار آسان تر و لذت بخش تر می کند.

تنظیم Viewfinder دوربین های جدید نیز به کاربران این اجازه را می دهد تا بدون جدا کردن مونوپاد و برهم زدن صحنه، تصاویر را مرور کنند. به نظر می رسد به لطف این تکنولوژی در آینده ای نه چندان دور کاربران گوشی هوشمند هواوی، عکاسی های حیرت انگیز و فوق العاده ای را تجربه خواهند کرد.

هرچند که پیشینه هواوی نشان می دهد که کاربران این برند در حال حاضر نیز از بهترین دوربین موبایل در جهان استفاده می کنند. گوشی هوشمند P50 Pro هواوی به لنزهای رده حرفه ای HUAWEI XD Optic، پردازش کننده پیشرفته تصویر HUAWEI XD Fusion Pro و تکنولوژی هوش مصنوعی مجهز می باشد که ترکیب آنها با هم توانسته است امتیاز 143 را در تستهای تخصصی DXOMARK کسب کند. این امتیاز که گوشی هوشمند P50 Pro را در صدر جدول رده بندی و چهار پله بالاتر پرچمدار اپل از iphone 13 Promax قرار می دهد، نشان می دهد که دوربین این گوشی هوشمند از بهترین و به روز ترین دوربین حال حاضر دنیای عکاسی با موبایل می باشد.

دوربین های فوق پیشرفته هواوی فقط محدود به مدل های پرچم دار این شرکت نمی باشد و تقریبا همه گوشی های این شرکت از میان رده تا اقتصادی از فناوری جدید هوش مصنوعی بهره مندند. بنابراین با وجود آن که زمان استفاده از این فناوری جدید دوربین در گوشی های هواوی، هنوز مشخص نیست، ولی کارنامه درخشان این شرکت نشان می دهد که به زودی باید شاهد به کارگیری این فناوری در همه گوشی های هوشمند جدید هواوی باشیم.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: برچسب‌ها: هواوی , گوشی هوشمند , گوشی موبایل , رندباز , هارمونی , تبلت هواوی ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

درست است که اپراتورها همیشه سود خود را مقصد نهایی خود قرار میدهند اما همیشه اینگونه نیست چراکه در برخی از موارد پای جان و سلامتی مخاطبان به میان است و این یک مسئله ی جهانی ست برای مثال شما فرض کنید که حال یکی از بستگان بد شده است و شما نیاز فوری به برقراری تماس یبا اورژانس یا همان 115 میکنید و خب چاره چیست اگر سیم کارت شما شارژ اعتباری لازم را نداشته باشد؟ آیا این درست است که اپراتورها در این موارد جنبه ی اقتصادی ماجرا را نگاه کنند و امکان تماس با شماره های اورژانسی را از مخاطبان خود بگیرند ؟ قطعا خیر

 

اگر مشترک سیم کارت های اعتباری باشید، قطعا تجربه ناخوشایند قطعی تماس به خاطر نداشتن شارژ را داشته اید. تمام شدن شارژ یا اینترنت همراه در شرایطی که نباید، حتما مشکلاتی را برای افراد ایجاد خواهد کرد، خصوصا در شرایط اضطراری که افراد نیاز به کمک داشته و باید تماس فوری برقرار کنند.

با توجه به این که شرایط اضطراری همیشه ناگهانی اتفاق می افتد و تقریبا کسی نمی تواند شرایط خاص را پیش بینی کند، لازم است اپراتورهای فعال در کشور به یاری کاربران خود آمده و آنها را در این شرایط حمایت کنند. به همین خاطر اپراتورهای تلفن همراه در کشور سرویس ها و خدمات خاصی را پیش بینی کرده اند که در شرایط اضطراری قابل استفاده بوده و لازم است کلیه کاربران سیم کارت های اعتباری به آن آگاهی داشته باشند و در شرایط خاص از آن استفاده نمایند. 

 

خدمات اضطراری اپراتور ایرانسل

 

اپراتورهای مختلف فعال در کشور برای شرایط اضطراری خدماتی به نام "شارژ اضطراری"و "اینترنت اضطراری" رافراهم نموده اند که کاربران می توانند با گرفتن یک کد دستوری خاص و یا با ورود به اپلیکیشن مدیریت سیم کارت آن را فعال سازند. در این سرویس نیاز به پرداخت آنی هزینه نبوده کاربران می توانند به سرعت از سرویس اضطراری استفاده کنند.

نحوه فعال سازی این خدمات برای اپراتورهای مختلف، متفاوت می باشد.

 

سرویس امداد رسان ایرانسل

مشترکین اعتباری سیم کارت ایرانسل برای بهره مندی از"شارژ اضطراری" و"اینترنت اضطراری" سرویس امداد رسان در اپلیکیشن ایرانسل من، صفحه اصلی ، اینترنت اضطراری و یا شارژ اضطراری را انتخاب نمایند.

 

سرویس میزبان تماس و میزبان پیامک ایرانسل

این سرویس برای تماس های اضطراری مشترکین سیم کارت اعتباری ایرانسل با دوستان و آشنایان طراحی شده است و افراد می توانند در مواقعی که امکان پرداخت هزینه تماس را ندارند، از این سرویس استفاده کنند. این سرویس که برای پیامک هم فعال میباشد، فردی که با او تماس گرفته می شود، هزینه برقراری ارتباط را تقبل می نماید. در این سرویس مخاطب تماس ابتدا به یک سیستم گویا وصل شده و در صورت قبول هزینه تماس، ارتباط شما با او برقرار می شود.

 

سرویس با من تماس بگیرید ایرانسل

این سرویس هم یکی دیگر از خدمات ایرانسل برای مشترکینی است که به خاطر عدم موجودی در کارت بانکی و یا همراه نداشتن پول نمی توانند سیم کارت اعتباری خود را شارژ کنند. این مشترکین می توانند با ارسال پیامکی رایگان به هر مشترک ایرانسلی از او درخواست تماس نمایند.

سرویس " لطفا با من تماس بگیرید" فقط مختص به مشترکان سیم کارت های اعتباری ایرانسل می باشد و سایر اپراتورها این خدمت را ارائه نمی دهند.

 

سیستم گفتگوی ناهمگام یا سیستم Poc

سیستم گفتگوی ناهمگام یا PoC (Push to talk over cellular) امکانی است که مشترکین می توانند با فشار دادن و نگه داشتن یک دکمه، مستقیم با هم مکالمه صوتی و حتی چند رسانه ای (عکس، پیام و ویدئو) برقرار نمایند. این سیستم در مواقع اضطراری که اطلاع رسانی و مدیریت تماس حیاتی است، با دکمه ( Push to talk) برقراری تماس را امکان پذیر می سازد. گیرنده تماس نیز بدون نیاز به پاسخگویی ارتباط فعال و مستمری را خواهد داشت.

استفاده از این سرویس برای تماس های فرد به فرد و گروه به گروه امکان پذیر بوده و در مراکزی مانند بیمارستان ها، آتش نشانی، مراکز مدیریت بحران و ... پرکاربرد است. این سیستم که با استفاده از تجهیزات اختصاصی (دستگاههای بی سیم) و اپلیکیشن موبایل برقرار می گردد، از امنیت و سرعت بالایی برخوردار بوده و کاملا برای ارتباطات حساس سازمانی مناسب می باشد.

 

سرویس تماس اضطراری

 

به دلیل سهولت حفظ کردن شماره های کوتاه و رند، شماره تماس های امدادی در سراسر دنیا معمولا سه رقمی انتخاب می شوند تا افراد در شرایط بحرانی نیز به آسانی با آنها تماس بگیرند. ولی با وجود همه تمهیدات در نظر گرفته، میتوان شرایطی را در نظر گرفت که فرد حادثه دیده بنا به هر دلیلی به گوشی خود دسترسی نداشته باشد و یا توانایی تماس گرفتن برایش مقدور نباشد، در این شرایط خاص لازم است که راهکارهای پیشرفته تری در اختیار کاربران قرار گیرد. 

در حال حاضر اتحادیه اروپا با همکاری اپراتورهای مخابراتی و مراکز امدادی در تلاش است تا سامانه ای به نام تماس اضطراری و یا (e-call) را راه اندازی نماید. در این سیستم خودروها به سنسورهایی مجهز می شوند که در زمان بروز حادثه به سامانه تماس اضطراری متصل شده و به مراکز اورژانس و دیگر مراکز امداد اطلاع رسانی می کند. این سامانه با ارسال مختصات محل تصادف به تیم های امدادی نزدیک محل حادثه، زمان و مکان دقیق حادثه را اطلاع رسانی می کند. این سرویس که با استفاده از اینترنت چیزها ( IOT ) کار می کند، در آینده می تواند در کاهش خسارت های مالی و جانی تصادفات جاده ای نقش اساسی ایفا کند. 

حساسیت شرایط اضطراری برای حوادث پیش بینی نشده ای مانند سیل، زلزله، طوفان و... بر کسی پوشیده نیست. سرعت اطلاع رسانی در این شرایط برای کم کردن صدمات و خسارات احتمالی قبل از وقوع حادثه می تواند بسیار کارگشا باشد. اپراتورهای مخابراتی در چنین شرایطی با رایگان کردن هزینه مکالمه و دیتا، می توانند کمک بسیار زیادی به نیروها و سازمان های امدادی داشته باشند. واکنش سریع و گسترده امدادرسانان در کنار اطلاع رسانی تخلیه، آموزش های پزشکی، اعلام هشدار اپراتورهای مخابراتی راهکاری مناسب برای کم کردن صدمات ناشی از اینگونه حوادث خواهد بود. 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 



:: برچسب‌ها: ایرانسل , سیم کارت , اپراتور دیجیتال , سیم کارت ایرانسل , رندباز , شارژ اضطراری ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

روز مجردها در کشورهای اروپایی و آمریکایی مانند بلک فرایدی و یا کریسمس عمل میکند چرا که در این روز مردم به خرید میروند و به یکدیگر هدیه میدهند و مانند روز ولنتاین عمل میکند و خب چون از فرهنگ آسیایی  و به خصوص خاورمیانه به دور است این روز در ایران جشن گرفته نمی شود تاریه این جشن یازدهم نوامبر است که یک تعطیلات فانتزی غیررسمی میباشد و تمامی برندها از جمله برندهای لباس لوازم آرایشی و یا حتی گوشی و خودروسازی محصولات خود را برای این روز آماده میکنند و با تبلیغات سعی کنند به بهترین شکل به فروش بالا برسند.

امسال نیز این رویداد با فروش خیره کننده فروشگاه های آنلاین خبر ساز شد. به نقل از JD.com ، بزرگترین خرده فروش آنلاین چینی، روز 11 نوامبر روز خوش شانسی برخی کسب و کارها بوده است. بر اساس آمار منتشر شده این خرده فروش، شیائومی در این روز بی رقیب بوده و گوشی هوشمند رد می k40 در صدر جدول پرفروش های این روز قرار گرفته است. البته موفقیت برندهایی مانند اپل و آنر نیز در این روز قابل توجه بوده و آیفون 13 در رتبه دوم پرفروش ها و رد می 9A در جایگاه سوم قرار گرفته است.

 

پرفروش های روز مجردها

 

 

نام برند

نوع مدل

جایگاه

شیائومی

Redmi K40

1

اپل

Iphone 13

2

آنر

Redmi 9A

3

ریلمی

Iphone 12

4

اوپو

Play5T

5

 

نکته جالب توجه در این جدول عملکرد بسیار عالی شیائومی است وکه از بین 20 محصول پرفروش 9 مورد مربوط به این شرکت است. به طور کلی هر دو برند شیائومی و ردمی در تمام بازه قیمتی موفق عمل کرده اند و استقبال مردم نشان می دهد که سه نسل اخیر این گوشی های هوشمند این برندها توانسته اند جایگاه خود را در بازار پیدا کنند.

آنچه در رویداد روز مجردها تامل برانگیز بود، پیشی گرفتن برندهای زیر مجموعه از سری اصلی برندها می باشد. مثلا فروش بیشتر ردمی از شیائومی. هرچند که این پیشی گرفتن در مورد ریلمی از اوپو، برند آیکو از ویوو، و حتی آنر از هواوی نیز صدق می کند و همه آنها نشان از عملکرد و وضعیت خوب این اسپین آف ها خواهد بود.

بر اساس آمار تفکیکی دقیقی که JD.com ارائه کرده است آنچه در جدول خودنمایی می کند، در بازه قیمت بین 5000 تا 10000 یوان، جایگاه فروش در اختیار برند گران و خاص اپل می باشد و عنوان های اول تا سوم به ترتیب مربوط به آیفون 13، آیفون 12 و آیفون 13 پرومکس می باشد. برند چینی شیائومی در میان پرچمداران کمتر از 5000 یوان ( متوسط ) برنده شده است و در بازه قیمتی کمتر از 1000 یوان نیز ( ارزان قیمت ها ) ردمی 9A و ردمی 9 می درخشند.

در بخش گران قیمت ها نیز میت x2 تاشو و میت RS40 و گلکسی زد فیلیپ 3 قرار دارند و ایسوس راگ فون 5 جلوتر از بلک شارک 4 و بلک شارک 4 اس قرار دارند.

فروش بالای برندهای مختلف در روز مجردها می تواند فرصتی باشد برای برندهای مطرح جهانی که در رقابتی تنگاتنگ از میزان محبوبیت خود را در بین جوانان آگاهی پیدا کنند وبا سازماندهی و برنامه ریزی در این روز خوش بدرخشند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: برچسب‌ها: شیائومی , تلفن همراه هوشمند , گوشی موبایل , تلفن همراه , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

در سالیان گذشته که اوایل آمدن اینترنت به ایران بود پدر و مادر و به عبارتی نسل بزرگسال و میانسال از اینترنت به دور بودند و این بستر فقط در دست نوجوانان و جوانان آن هم به صورت محدود بود و به عبارتی اینترنت مانند یک شهری بود که تا به حال واردش نشده بودند و اطلاعات آن از این فضا در حد شنیده ها بود و از فضای مخربی که در بعضی سایتها موجود است کاملا بی خبر بودند برای همین نگرانی بابت این این قضایا نداشتند اما در حال حاضر ما شاهد نسلی از کودک و نوجوان هستیم که پدرها و مادرهایشان فرزندان اینترنتند و از سنین پایین در این فضا حضور داشته و تمامی این معایب و صفحات مخرب آگاهند به همین دلیل دلشوره ای یا مازاد بر استرس معمول دارند و میدانند اگر پای فرزندانشان به سایت هایی از قبیل سایت های شرط بندی فیلم های بزرگسالان و … باز شود چه آثار و پیامدهای مخربی روی کودکانشان خواهد گذاشت

جعفر زیاری مدیر پروژه سیم‌ کارت انارستان نگرانی‌های پدران و مادران در زمینه‌ی استفاده بی‌رویه و مدیریت نشده کودکان از اینترنت را درست دانست و در این باره گفت: دسترسی کودکان و نوجوانان به اینترنت آزاد و فضای مجازی بزرگسالان، آسیب‌های تربیتی و اجتماعی مختلفی را دارد، اما این یک چالش فراگیر در سطح دنیا است و صرفا برای ایران نیست در دنیا هم راهکارهای گوناگونی برای آن ارائه شده است.

وی افزود: برخی پدران و مادران راهکار را دور نگهداشتن فرزندان از فضای مجازی می‌دانند، این راهکارها در بلند مدت شکست می‌خورد چون بالاخره فرزندان دور از چشم ما به اینترنت دست پیدا می‌کنند. از طرفی اگر هم امکان اجرایی داشته باشد، با این کار ما فرزند خودمان را از تمام امکانات و مزیت‌های اینترنت بی‌بهره می‌کنیم.

زیاری ادامه داد: اما این یک چالش فراگیر در دنیا است و خیلی از کشورها با بکارگیری ابزارهای مختلف، اینترنت کودک و نوجوان را از اینترنت بزرگسالان جدا کرده‌اند، سیم‌‌کارت‌های کودک و نوجوان یکی از ابزارهای مناسب برای این کار است. اینترنت سیم‌کارت‌های کودک بر اساس فهرست سپید است یعنی کاربر فقط امکان دسترسی به سایت‌های مناسب کودکان و نوجوان را دارد.

زیاری گفت: یک امتیاز سیم کارت انارستان ایمنی است که پاسخگوی دغدغه والدین است اما امتیاز دیگر آن تامین محتوای مورد نیاز کودکان است، ما محتواهای متنوعی را همراه تخفیف‌های ویژه در حوزه سرگرمی و آموزش کودکان و نوجوانان برای کاربران سیم کارت انارستان تامین کرده‌ایم.

وی اظهار کرد: برای تهیه سیم کارت کودک و نوجوان انارستان لازم نیست مبلغی پرداخت بشود، فقط با پیامک کردن ۲۲۰ به ۳۰۰۰۶۸۶۰ والدین گام به گام برای دریافت سیم کارت انارستان راهنمایی می‌شوند. همچنین امکان سفارش آنلاین سیم کارت‌ انارستان هم روی سایت فروشگاه همراه اول وجود دارد.

مدیر پروژه سیم کارت انارستان ابراز داشت:موضوع دیگر بحث هزینه‌های مصرف اینترنت برای برخی از خانواده‌ها است که خوشبختانه شبکه شاد رایگان شده و بسته‌های مکالمه و اینترنت سیم کارت انارستان تا ۳۵ درصد ارزان‌تر از تعرفه عادی است.

زیاری در پایان تصریح کرد: زیست بوم دوستدار کودک انارستان برای پاسخگویی به دغدغه تربیتی والدین و نیازهای فرزندان در فضای مجازی راه‌اندازی شده است که سیم‌کارت‌های دانش‌آموزی انارستان یکی از محصولات آن است. به جز سیم کارت، تبلت کودک و نوجوان نارتب با امکان مدیریت تبلت توسط والدین، سامانه تحلیل و دسته‌بندی محتوای انارستان به‌نام چی‌خوبه، استدیو بازی‌سازی شاه‌غول که بازی‌موبایلی تولید می‌کند و استودیو تولید پویانمایی انارستان همگی در زمره محصولات و خدمات زیست بوم انارستان هستند.

از مزایای سیم کارت های انارستان می توان به عرضه یکسری خدمات ارزشمندی در قالب سیستم های نوین دارای ارزش افزوده مانند اینترنت و پیامک و ایجاد الگو های ارتباطی میان معلمان و دانش آموزان به وسیله پیام رسان های بومی شده برای داشتن ارتباطات قوی درون مدرسه ای اشاره نمود.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: برچسب‌ها: سیم کارت دانشجویی+سیم کارت دانش آموزی + سیم کارت انارستان+رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد