نوشته شده توسط : صبا

شرح آیفون ۱۳ و ۱۳ مینی از زبان اپل

 

میتوان به برند اپل لقب پرحاشیه ترین برند را داد چرا که به دلیل قیمت بالایش مخاطبان و منتقدان توقع یک گوشی بی نقص و یا با حداقل نقص و ایراد را دارند و همین باعث میشوند برندهای مختلف برای ضد تبلیغ و به فروش نرسیدن محصولات اپل اقدام به پیدا کردن کوچکترین نواقص این برند کنند که گاه این ایرادها پذیرفته و واقعا ضعف آن محصول است اما در مواقعی این نواقص نه تنها ایراد به حساب نمی آید بلکه اصلا وجود خارجی نداشته و صرفا شایعه پراکنی است برای همین بهتر است قبل از گوش سپردن به شایعه های مربوط به این برند معرفی محصول جدیدش را از زبان خودش شنیده و سپس گوش به نقدها فرا دهیم

 

اپل آن را این گونه توصیف کرده است:

 

"ما معماری کاملا جدیدی طراحی کردیم و لنزها را 45 درجه چرخاندیم تا در بهترین سیستم دوربین دوگانه ما هم سو با بزرگترین حسگر دوربین واید قرار بگیرند. همچنین، فضایی برای لرزش گیر اپتیکال تصویر از نوع سنسور شیفت ایجاد و دوربین اولترا واید را به حسگر سریع تری مجهز کردیم."

 

گوشی های هوشمند جدید با کمک این تکنولوژیها، امکان ثبت جزئیات بیشتری در نقاط تاریک داشته و با ثابت نگه داشتن عکس ها در شرایطی که شما در حال حرکت هستید، در ثبت زیباترین خاطرات شما را همراهی می کنند.

حافظه داخلی گوشی های هوشمند آیفون 13 و مینی 13 به 128 گیگابایت ارتقا یافته که در نتیجه امکان ذخیره تصاویر و فیلم های بیشتر را به کاربر می دهد.

نمایشگر سوپر رتینا ایکس دی آر ( Super Retina xDR ) این گوشی ها که به لطف آرایه دوربین کوچکتر TrueDepth گسترده تر می باشد با تراکم پیکسل بالا، عکسها، فیلم و متن ها را با وضوح بالا نمایش می دهد.



اپل در خصوص ویژگی حفظ حریم خصوصی گوشی های جدید می گوید:

 

"آیفون کمک می کند اطلاعات شخصی تان را کنترل کنید. به عنوان مثال ، برچسب های حریم خصوصی به شما کمک می کند؛ نحوه استفاده برنامه ها از داده هایتان را مشاهده کنید.برنامه ها برای پیگیری فعالیت هایتان در برنامه ها یا وب سایت شرکت های دیگر به اجازه شما نیاز دارند و این فقط برای شروع است."

 

گوشی های هوشمند جدید اپل که مانند همه کارهای این شرکت سازگار با محیط زیست هستند، در جعبه هایی بدون پلاستیک ارسال می گردد که حذف همین پلاستیک دور جعبه از تولید 600 تن پلاستیک جلوگیری کرده است و در مرکز مونتاژ نهایی این شرکت خبری از ارسال زباله پلاستیکی به محل دفن زباله نیست.

قیمت گوشی های هوشمند جدید در بازارهای جهانی برای آیفون 13، 799 دلار و برای آیفون مینی 13، 699 دلار خواهد بود که علاقمندان می توانند برای پیش خرید از 17 سپتامبر ثبت سفارش کنند. کلیه مدل های جدید گوشی های هوشمند نیز از 24 سپتامبر به بازار عرضه خواهند شد.

 

آنچه که این روزها دنیای فناوری شاهد آن است، رونمایی از گوشی های هوشمند خانواده آیفون 13 می باشد که در نوع خود از بهترین های خانواده اپل است. رویداد کالیفورنیا استریمینگ و رونمایی از محصولات جدید غول دنیای فناوری مانند همیشه از جذابیت های خاص خودش برخوردار بود. در این رویداد چهار مدل از گوشی های هوشمند شرکت اپل در مدل های استاندارد ( آیفون 13 و آیفون 13 مینی ) و مدل پرچمدار ( آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرومکس ) با استواری بر همان المان های طراحی آیفون 12 معرفی شدند. البته مدل های جدید با تغییرات کوچک اما بسیار مهم و کاربردیشان، کالبد جدیدی یافته اند که لازم است به قابلیت های خاص و فوق العاده شان توجه خاص داشت.

از مشخصه های بارز گوشی های هوشمند آیفون 13 و آیفون مینی 13 بهره مندی از دوربین های عالی فیلمبرداری و وضوح تصویر فوق العاده است. این دوربین های فوق العاده امکان ثبت ویدئوهایی که بسیار شبیه فیلم هستند را به کاربر داده و ویژگی های بیشتری برای ویرایش در اختیار آنها قرار می دهد. امکان ضبط ویدئوهای دالبی ویژن HDR و تنظیم جلوه بوکه بعد از فیلمبرداری نیز از قابلیت های هیجان انگیز گوشی های هوشمند آیفون 13 می باشد. شرکت اپل که همواره به کیفیت دوربین و دامنه دینامیکی فوق العاده آن ها به خود می بالد، در وب سایتش قابلیت دوربین های جدید را این گونه توصیف می کند :

 

"فیلم سازان از تکنیکی به نام Rack Focus ( تغییر تمرکز از موضوعی به موضوع دیگر ) برای جلب توجه مخاطب در فیلم هایشان استفاده می کنند. اکنون، آیفون به کاربران این امکان را می دهد که همان تکنیک را در ویدئوهای خود بیاورند."

 

این توصیف خود به تنهایی بیانگر بهبود قابل توجه در قدرت فیلمبرداری سری جدید خانواده آیفون 13 می باشد.

 از دیگر تغییرات در گوشی های هوشمند جدید می توان به حالت عکاسی در این گوشی ها اشاره کرد، گوشی های جدید با توانمندی تشخیص حالت شب و تجزیه و تحلیل سایه ها، به طور خودکار عکس های روشن و واضحی را به کاربر تحویل می دهند.

حالت پرتره نیز در گوشی های جدید، به طرز ماهرانه ای به یاری کاربر می آیند تا با بهینه سازی کنتراست، نور و حتی رنگ پوست بهترین عکس را ثبت کند.

 

اپل در این خصوص می گوید:

 

"حالت پرتره به طرز ماهرانه ای پس زمینه را تار می کند تا تمرکزتان را سوی سوژه قرار دهید و می توانید شش جلوه نورپردازی خلاقانه را امتحان کنید."

 

البته آنچه که گوشی های هوشمند آیفون 13 را متمایز می سازد، فقط بخش سخت افزاری گوشی نمی باشد و ویژگی های خاص نرم افزاری این گوشی ها مانند مموریز و استایل هم تغییر شگرفی داشته اند.

دوربین سلفی این گوشی ها نیز با قابلیت های جدید و شگفت انگیزش می تواند تجربه کاربری فوق العاده ای را به کاربر دهد. این قابلیت که رنگ پوست را طبیعی نگه می دارد، برخلاف فیلترها، به طور انتخابی تنظیماتی در مناطق مناسب اعمال می کند.

 

اپل این ویژگی را این گونه بیان می کند:

 

"ویژگی مموریز اسلاید شوهایی خودکار هستند که از لحظات خاصی در کتابخانه عکس هایتان ایجاد شده اند. و شما می توانید آن ها را با ظاهر و احساس شخصی خود یا حتی موسیقی متن از آرشیو موسیقی هایتان شخصی سازی کنید."

 

 همه این قابلیت های اعجاب انگیز در پنل پشتی با آرایه دوربین های دوگانه و چینش مورب لنزها صورت پذیرفته است

 

 

اپل در این خصوص می گوید:

 

"نمایشگر OLED جدید 28 درصد روشن تر و 800 نیت است، بنابراین، مشاهده آن در زیر نور کامل خورشید، آسان تر خواهد بود و هم چنان برای محتوای HDR روشنایی آن تا 1200 نیت افزایش می یابد."

 

این تکنولوژی با تشخیص بهتر سفیدهای روشن و سیاه واقعی و سایه بین آن ها، طبیعتا رنگ ها را طبیعی تر جلوه می دهد.

 قلب تپنده گوشی های هوشمند آیفون 13 تراشه A 15 Bionic است که به گفته کوپرتینویی ها تنها رقیب آن در حال حاضر تراشه به کار رفته در مدل پرو آیفون 13 می باشد. این تراشه مبتنی بر لیتوگرافی پنج نانومتری پلاس می باشد که از شش هسته پردازشی تشکیل شده است . شرکت آیفون گفته است که CPU مجتمع در SOC تقریبا 50 درصد از رقبا قویتر بوده و بخش گرافیکی تا 30 درصد عملکرد بهتری نسبت به رقبا دارد.

 

اپل از تراشه جدید و فوق العاده اش اینگونه پشتیبانی می کند:

 

"A 15 Bionic که به سرعت رعد و برق است ، به حالت سینمایی، سبک های عکاسی، قابلیت نوشته های آنی و .... کمک می کند. بخش Secure Enclave اطلاعات شخصی مانند داده ها و مخاطبان فیس آیدی شما را قفل می کند."

 

کاملا بدیهی است که گوشی های هوشمند جدید با استفاده از این تراشه، به امن ترین روش احراز هویت یعنی فیس آی دی مجهز هستند. بعلاوه این تکنولوژی از سرعت فوق العاده ای در هنگام اجرای بازی های چند نفره و یا به اشتراک گذاشتن محتوای واقعیت افزوده ( AR ) برخوردار خواهد بود.

با توجه به سرعت حرکت جهان به سمت فناوری 5G و پشتیبانی این گوشی های هوشمند از این فناوری، امکان بارگیری و استریم سریع نیز برای کاربر مهیا است.

قدرت نرم افزاری گوشی های هوشمند جدید اپل بر عهده سیستم عامل ios 15 می باشد که امکان مکالمه همزمان با اشتراک گذاری فیلم و موسیقی را به کاربر می دهد. این سیستم عامل با فیلتر کردن اعلان هایی که به کار مد نظر مربوط نمی باشد، به او در انجام وظیفه اش کمک کرده و اجازه ارسال سریع ایمیل، دریافت مسیر و برقرای تماس و... را می دهد.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: برچسب‌ها: آیفون -خرید گوشی آیفون-پرفروش ترین گوشی ها-آیفون۱۲-آیفون ۱۱ , آیفون۱۳ ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

خدمات ویژه ایرانسل برای افراد کم توان

 

از آنجایی که افراد کم توان شرایط خاص تری را نسبت به سایر افراد دارند و برابری وجود ندارد باید اهمیت خدمات رسانی به این افراد بیشتر باشد و تمامی شرکت ها با توجه به محدودیت های این عزیزان خدمات رسانی را انجام دهند که این موضوع در کشورها اروپایی به شکل بهتری رعایت میشود و این موضوع را حتی در خیابان هایشان میتوان به وفور دید 

اما اینبار ما قصد داریم به خدمت یکی از اپراتورهای خوب کشورمان در رابطه با افراد کم توان اشاره کنیم

 

دنیای فناوری و خدمات برای افراد دارای معلولیت ذهنی

 

امکان استفاده از ابزارهای فناوری مانند تبلت، گوشی های هوشمند به دلیل مشکلاتی مانند رابط کاربری پیچیده و دشوار بودن متن ها برای افراد دارای معلولیت ذهنی مقدور نمی باشد.

پروژه "Able to include" با هدف طراحی نرم افزاری برای ساده سازی متون در اینترنت و شبکه های مجازیست که می تواند به کمک معلولان ذهنی آمده و متن هایی که در شبکه های اجتماعی با آنها سروکار داریم را به زبان ساده تر بیان کند. در این پروژه برنامه هایی برای تبدیل متن به تصاویر ساده هم در نظر گرفته شده است که با ترجمه تصاویر سخت به زبانی ساده و کاربردی برای معلولان ذهنی می پردازد.

 

ایرانسل و خدمات ویژه ناشنوایان

 

اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال در کشور تلاش کرده است تا با ارائه خدمات ویژه برای ناشنوایان، سهمی در برطرف کردن مشکلات پیش روی این عزیزان داشته باشد.

استفاده از "زبان اشاره" به عنوان اصلی ترین راه ارتباطی ناشنوایان، یکی از مهمترین این خدمات است. این شرکت با به کار گیری کارشناسانی که مسلط به این تکنیک هستند، امکان خدمات رسانی بهتر را برای ناشنوایان فراهم کرده است.

افتتاح "اولین مرکز ارتباط با ناشنوایان" در روز جهانی ناشنوایان نیز از دیگر خدمات این اپراتور می باشد. در این مرکز کلیه افرادی که از طرف انجمن ها و سمن های ناشنوایان (NGO) معرفی می شوند، نه تنها از خدمات تصویری این مرکز استفاده می کنند، بلکه می توانند با انتخاب گزینه تماس تصویری ویژه ناشنوایان، از پشتیبانی و راهنمایی کارشناسان متخصص استفاده کنند.

به همین منظور کاربران کم شنوا یا ناشنوا می توانند با ارسال عدد "1" به شماره "2460" درخواست خود را ثبت کنند که در صورت موجود بودن شماره تلفن آنها در لیست ارسالی انجمن های ناشنوایان، خدمات ویژه به آنها تعلق می گیرد.

علاوه بر این شرکت ایرانسل تلاش کرده است تا با ارائه خدماتی مانند راهنمای ویژه ناشنوایان و گذاشتن زیرنویس در بعضی از برنامه ها و فیلم ها در تلویزیون اینترنتی "لنز" تجربه لذت بخشی از یک زندگی دیجیتال را برای این عزیزان رقم بزند.

 

 

دنیای فناوری و خدمات ویژه ناشنوایان

 

پیشرفت تکنولوژی تا کنون گام های موثری برای برطرف کردن نیازهای ناشنوایان برداشته است و این گروه نسبت به بقیه افراد کم توان وضعیت به مراتب بهتری را تجربه می کنند. خدماتی از قبیل:

 

·     برنامه هایی که همزمان متن نوشتاری صحبت ها و گفتگوها در آنها دیده می شود.

·     بهبود قابل توجه عملکرد سمعک ها که با کاهش سرو صدای محیط، تمرکز افراد کم شنوا را بر روی صدای اصلی بیشتر خواهد کرد.

·     تبدیل صدای فیلم ها به متن

·     تماشای فیلم به صورت زیر نویس یا زبان اشاره

 

دنیای فناوری و خدمات ویژه نابینایان

 

تکنولوژی با پیشرفت روزافزون خود در جهت رفع نیازهای بشر و ساده کردن زندگی گام بر می دارد. به کارگیری فناوری برای افزایش توانایی افراد نابینا از طریق حواس دیگر مانند لامسه و شنوایی از جمله این پیشرفت ها به شمار می رود.

علم و تکنولوژی در کنار هم توانستند برای از میان برداشتن مشکلات پیش روی این عزیزان گام های مهمی بردارند، از جمله:

 

·     یکی از بزرگترین چالش های نابینایان و کم بینایان، مسیر یابی و خواندن مطالب و اخبار است که کتاب های بریل، کتاب های آموزشی صوتی در این زمینه بسیار کارگشا بوده است.

·     اپلیکیشن های مختلف و سودمندی که به نابینایان و کم بینایان در زمینه اطلاع از موقعیت جغرافیایی و مسیر یابی،اطلاع از مبلغ پول و شناخت اشیا کمک می کند و به راحتی قابل نصب بر روی تبلت و گوشی هوشمند می باشد.

·     دستگاه خواندن متن که به راحتی قابل حمل بوده و امکان خواندن کتاب، روزنامه، گوشی هوشمند، تلویزیون، برچسب ها و ... را برای آنها فراهم می کند.

 دنیای فناوری و دسترسی پذیری

 

دسترسی پذیری به معنی کار کردن راحت معلولان با ابزارها و گجت ها می باشد. بنابراین دسترسی پذیری هر فناوری بسیار مهم و اساسی می باشد و لازم است تولیدکنندگان به این بخش توجه کافی داشته باشند. چرا که در صورت توجه تولیدکنندگان، آینده این افراد می تواند روشن تر باشد و جهان جای بهتری برای زیست همگان باشد.

بنیاد "ONCE" در کشور اسپانیا با تعریف فاکتورهایی، گوشی های هوشمند را بر اساس میزان دسترسی پذیری دسته بندی کرده و با ارائه برچسب هایی برای افراد معلول مشخص و ارزیابی می کند. این کار ارزشمند در کنار فعالیت همه بخش های جامعه می تواند نور امیدی برای زندگی آینده معلولان با مشکلات کمتر باشد. بنابراین لازم است تولید کنندگان گوشی های هوشمند تلاش کنند تا محصولات خود را با بالاترین سطح دسترسی پذیری برای راحتی افراد معلول توسعه دهند.

 

 

 

دنیای فناوری و خدمات برای افراد کم توان جسمی و حرکتی

 

امروزه به کمک هوش مصنوعی و پرینترهای سه بعدی، ابزارهای خارق العاده ای ساخته شده است که به این افراد توانایی انجام کارهایی که قبلا سخت و حتی غیر ممکن می رسید را می دهد. ابزارهایی از قبیل:

 

·     دست و بازوهای مصنوعی

·     ربات های هوشمند به عنوان دستیار

·     برنامه ها و ابزار های جانبی در کنار گوشی ها و لپ تاپ ها مانند گوشی هایی که با حرکت سر و دست بدون نیاز به لمس انگشتان کار می کنند و کارهایی مانند تماس و پخش موسیقی را انجام می دهند.

·     ماوس هایی که با حرکت چشم یا سر کار می کنند.

 


منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: برچسب‌ها: ایرانسل , اپراتور ایرانسل , خدمات دیجیتال , اینترنت همراه , رندباز , سرویس میزبان ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

از آنجایی که گوشی های شیائومی در میان مردم حسابی جا باز کرده اند و تمامی افراد ام از زن و مرد و کودک و جوان به دنبال خرید مدل های جدید گوشی های ایم برند میبشاند بد نیست که با امکانات این گوشی و البته مدل هایی آن آشنا شویم که در مرحله ی اول شناختی نسب به این گوشی ها که در حال حاضر ترند جهانی شده اند بیاندازیم و در مرحله ی دوم اگر روزی قصد خرید این گوشی ها را کردیم با دید بالاتری خرید را انجام دهیم 

مجهز شدن گوشیهای هوشمند به اینترنت نسل سوم، اتفاقی بود که در زمان خود دگرگونی بسیاری را به همراه داشت. با به بازار آمدن نسل چهارم اینترنت، سرعت و کیفیت ارتباطی بالاتر رفت و اپلیکیشن های کاربردی و بازیها با قدرت پایشان به زندگی بشر امروزی باز شد. فناوری ای که رقابت شرکت های تولید کننده را وارد عرصه جدیدی از تکنولوژی و پیشرفت کرد تا آنجا که امروزه برند های مطرح با عرضه گوشی های هوشمند 5G ، سعی در پررنگ کردن حضورشان در همه عرصه های زندگی از شخصی و اداری گرفته تا حمل و نقل، صنعت و کشاورزی را دارند.

سرعت بالای انتقال داده ها و افزایش حجم داده های قابل مبادله در گوشی های هوشمند 5G، تمایل شدید کاربران به استفاده از این گوشیهای هوشمند را به همراه داشته است؛ به طوری که کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری پیش بینی می کنند سهم فروش گوشی های مجهز به تکنولوژی 5G از 5 درصد در سال 2019 میلادی به 26 درصد در سال 2023 خواهد رسید پیش بینی ای که شرکت های تولید کننده موبایل در سراسر دنیا را به سمت و سوی توسعه و تولید گوشی های هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه نسل پنجم اینترنت سوق داده است؛ به طوری که نسل جدید گوشی های هوشمند را 5G می خوانند: یک استاندارد جدید که سرعتش خیلی بیشتر از LTE می باشد.

شرکت هایی مانند شیائومی،سامسونگ و هواوی از اولین برندهایی هستند که در گسترش و توسعه این تکنولوژی نوپا اولین گامهای موثر را برداشتند و تلاش کردند با عرضه گوشی های اقتصادی، میان رده و پرچمدار سهمی از بازار رو به گسترش این تکنولوژی از آن خود کنند.

در این میان شرکت چینی شیائومی با عرضه بیش از 30 مدل گوشی هوشمند با تکنولوژی ارتباطی 5G ، جزء برترین های این عرصه به شمار می رود. گوشی های هوشمند با قیمت مناسب و کیفیت و کارایی بسیار بالا که می توانند به خوبی پاسخگوی نیاز کاربران باشد.

 

 5G Redmi K30 و Redmi K30 Pro

 

 شیائومی K30 با امکان دانلود 3700 مگابایت و آپلود 1600 مگابایت در ثانیه در کنار مدل پرو با توان دانلود 7500 مگا بایت و آپلود 3700 مگابایت در ثانیه هر دو از انتخاب های بسیار خوب هستند.

 

 

Mi10 Pro 5G

 

یک پرچمدار فوق العاده قدرتمند، با قیمت حدود 14 میلیون که از قابلیت 5G برخوردار است. این گوشی هوشمند با تراشه اسنپدراگون 865 و نمایشگر خمیده 7/6 اینچی و پنل AMOLED از قابلیت دانلود 7500 مگابایتی و آپلود 3700 مگابایت در ثانیه برخوردار است. این گوشی هوشمند با عمر باتری فوق العاده و 8 گیگابایت حافظه رم، یک محصول با کیفیت به شمارمی رود.

 

Mi 10 5G

 

یک گوشی هوشمند زیبا با قابلیت پشتیبانی از اینترنت 5G و قیمت 18 میلیونی است که با توان دانلود 7500 مگابایت و آپلود 3700 مگابایت در ثانیه محصولی شیک و محبوب به شمار می رود.

 

Mi 10 Lite 5G

 

می 10 لایت 5G شیائومی یکی از بهترین گوشی های هوشمند دو سیم کارت و مجهز به 5G که کمتر از 10 میلیون قیمت گذاری شده است. این گوشی با سرعت دانلود 3700 مگابایت و سرعت آپلود 1600 مگابایت در ثانیه از انتخاب های خوب و باکیفیت به شمار می آید.

 

 

تبدیل گوشی هوشمند شیائومی به مودم

 

با آن که هنوز شبکه مخابراتی نسل پنجم به طور گسترده در کشورمان استفاده نمی شود؛ ولی بسیار زود این شبکه ها برای عموم راه اندازی شده و اینترنت 5G در دسترس همه قرار خواهد گرفت . تفاوت قابل ملاحظه سرعت انتقال داده ها هم از نظر دانلود و هم از نظر آپلود، کاربران را برای تبدیل بی دردسر گوشی های هوشمند به مودم ترغیب کرده است.

 

برای تبدیل گوشی های شیائومی به مودم کافیست :

 

·        گزینه Hotspot گوشی خود را فعال کنید،

·      سپس در بخش تنظیمات یا Setting گوشی، گزینه Portable Wi-Fi Hotspot را پیدا و انتخاب کنید و

·        در صفحه پیش رو گزینه Portable Hotspot را روشن کنید. (اگر این گزینه را پیدا نکردید بر روی More ضربه بزنید تا گزینه را ببینید).

پیشنهاد می شود برای حفظ امنیت و جلوگیری از سوء استفاده دیگران برای شبکه Hotspot نام کاربری و گذرواژه انتخاب کنید.

برای این کار به بخش Setting یا تنظیمات رفته و بر روی گزینه Portable Wi-Fi Hotspot ضربه بزنید.

سپس در صفحه باز شده Setup Portable hotspot را انتخاب کنید.

 

در بخش تنظیمات گزینه های ذیل را تکمیل کنید:

 

SSID : در این بخش نام نقطه اتصال شخصی تان را وارد کنید. این نام درصورت روشن بودن Hotspot توسط دستگاه های دیگر شناسایی می شود.

Password: رمز مورد نظر خود را که بهتر است شخصی و دشوار باشد را در این قسمت وارد کنید.

در صورتی فراموش کردن رمز، بر روی گزینه چشم (نمایش گذرواژه) کلیک کنید تا رمز عبورتان را ببینید.

با توجه به این که سرعت اینترنت موبایل از بسیاری از خدمات دهندگان Wifi بهتر است، پیشنهاد می شود در صورتی که قصد خرید گوشی هوشمند جدید را دارید، با خرید یک گوشی هوشمند 5G از کیفیت و سرعت اینترنت لذت ببرید.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 



:: برچسب‌ها: شیائومی , تلفن همراه هوشمند , گوشی موبایل , تلفن همراه , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

همانطور که میدانید تمامی اپراتورها برای تشویق مشترکین خود به مکالمات تلفنی بسته های تشویقی را در می گیرند که مشترکین بتوانند از آن طریق مکالمات بیشتری داشته باشند و تماس هایشان محدود به تماس های اینترنتی واتساپ نشود 

 

 

 طریقه فعال سازی بسته های مکالمه رایگان

 

بسته های مکالمه رایگان هیچ محدودیتی برای سیم کارت های همراه اول ندارند و مشترکین سیم کارت دائمی نیز می توانند آن را برای خود فعال نمایند. برای مشترکین دائمی هزینه بسته بر روی قبض ماهانه افراد اعمال می شود و افراد در پایان هر ماه می توانند هزینه کلی قبض خود را پرداخت کنند.

 

 

در پایان به این نکته توجه داشته باشید که این طرح های همراه اول تنها به مکالمه محدود نمی شوند و شما می توانید از این طرح های مقرون به صرفه در جهت گرفتن اینترنت نیز استفاده نمایید. 

طرح های مکالمه رایگان درون شبکه

 

از خدمات مهمی که همراه اول برای کاربران و مشترکین خود ارائه می دهد، طرح های مختلف برای مکالمات رایگان است که به همین منظور بسته هایی با تنوع زیاد برای کاربرانش تعیین کرده است و این کاربران می توانند با توجه به میزان کارکرد و استفاده ای که از سیم کارت خود دارند این بسته ها را خریداری کرده و آن را فعال نمایند. برای فعالسازی بسته های مقرون به صرفه همراه اول می توانید کد #۱۰* را شماره گیری نمایید.

از جذاب ترین بسته های مکالمه ای همراه اول می توان به طرح خانواده اشاره کرد به طوری که کاربران با خرید این بسته فرصت مکالمه نامحدود را به دست می آورند. مزیتی که این بسته دارد این است که بعد از اتمام زمان مصرف آن مشترکین می توانند در مدت محدودی مکالمه کنند.

 

برای فعال سازی این بسته ها می توانید از کد ها زیر استفاده نمایید:

 

کد دستوری فعالسازی ۲ گیگابایت ۲۴ ساعته: #۱۱۵۲*۱۰*

استعلام وضعیت سرویس‌های نامحدود فعال: #۳۳۷۰*۱۰*

کد دستوری فعالسازی مکالمه رایگان به مدت 24 ساعت: #۱۱۵۱*۱۰*

کد دستوری فعالسازی امتیاز باشگاه فیروزه‌ای: #۱۱۵۳*۱۰*

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 



:: برچسب‌ها: همراه اول , ایرانسل , سیم کارت , اینترنت نسل پنج , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

کدهای مکالمه رایگان ایرانسل

 

با اپراتور ایرانسل و خدمات روزمره ی ایرانسل قطعا به طور کامل آشنایی داریم اما سوال این است که آیا از طرح های این اپراتور مانند بسته های مکالمه ی رایگان اینترنت های تخفیف دار و.. نیز آشنا هستیم؟ جواب اکثریت ما به این سوالات به دو دلیل خر است دلیل اول این است که ما بخاطر مشکلات و درگیریهای روزمه فرصتی برای چک کردن خبرهای ایرانسل و آگاه شدن از طرح ها نداریم و دلیل دوم ثابت نبودن این بسته های ویژه است چرا که خیلی از آنها به دلیل مناسبتها و اعیاد در بازه ی زمانی معینی تعریف میشوند و به عبارتی دائمی نمیباشند ما درد این خبر به بسته ی مکالمه رایگان ایرانسل اشاره میکنیم که هم از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است و هم ثابت میباشد

 

ایرانسل به عنوان یکی از اولین ارائه دهندگان طرح های مکالمه رایگان، جایگاه به خصوصی هم در بین اپراتورها و هم در بین کاربران داشته و دارد. از زمان تاسیس این شرکت، طرح ها و بسته های هیجان انگیز ایرانسل آنقدر برای کاربران جذاب بوده است که همیشه در اولویت انتخاب مشترکان قرار داشته است. بسته های مختلف مکالمه، پیام رسانی، اینترنت و ترکیبی اپراتور ایرانسل که بسته به نیاز کاربران نه تنها پاسخگوی نیاز مشترکان بوده بلکه در جهت مدیریت مالی هزینه های این بخش نیز رضایت نسبتا بالای کاربران ایرانسلی را به همراه داشته است.

بسته مکالمه طلایی ایرانسل،که با استقبال بسیار خوبی از جانب کاربران مواجه شده است، بیشتر مخصوص مشترکینی است که مدت زمان زیادی را صرف مکالمه با افراد مختلف می کنند. این بسته شگفت انگیز که با پرداخت مبلغ ناچیزی (در مقایسه با تعرفه های معمولی) برای کاربران ایرانسلی فعال می گردد، می تواند یک پیشنهاد فوق العاده برای کاهش هزینه های بخش مکالمه هر مشترک باشد.

بسته پیشنهادی مکالمه ایرانسل که بر اساس الگوی مصرف هر کاربر متفاوت بوده و فقط مختص تماس های درون شبکه ای می باشد، و با شماره گیری کد #4444* و انتخاب اولین گزینه و بسته ی مورد نظر، فعال می شود. کاربران علاقمند ایرانسلی می توانند با شماره گیری این کد بسته تخفیفی خود را فعال کرده و از مکالمه چند برابر لذت ببرند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 



:: برچسب‌ها: ایرانسل , اپراتور ایرانسل , خدمات دیجیتال , اینترنت همراه , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

اکثریت ما گوشی های سامسونگ را با مدل های میان رده اش می شناسیم چرا که معتقدیم سامسونگ حرف اول را در گوشی های میانرده میزند و اگر دنبال یک گوشی هوشمند به اصطلاح لاکچری باشیم به سراغ پرچمداران کمپانی اپل خواهیم رفت اما این در تمامی موارد صادق نمیباشد چرا که بسیاری از افراد هستند که گوشی های سامسونگ را مناسب تر از سایر کمپانی ها میدانند و حتی اگر قصد خرید یک گوشی گرانقیمت و لاکچری را داشته باشند به سراغ پرچمداران این کمپانی خواهند رفت اما خب این گوشی ها نیز از قیمت بالایی برخوردارند و کار را برای متقاضیان سخت میکنند و همچنین طالبان این گوشی ها نسبت به سایر محصولات این شرکت کمتر میباشد برای همین این کمپانی برای فروش پرچمداران جدیدش دست به یک کار جدید زده است

 

به نظر می رسد که سامسونگ نیز کاملا به این موضوع آگاهی داشته و برای کاهش هزینه و ترغیب کاربران برای خرید مدل های جدید راه کاری را معرفی کرده است. بر اساس اعلام این شرکت، خریداران ساعت های هوشمند، تبلت یا گوشی های این شرکت می توانند با معاوضه حداکثر چهار گوشی قدیمی به سامسونگ از هزینه ها بکاهند. البته این شرکت برای دستگاههای قدیمی شرایطی را تعیین کرده است. این شرکت با بیان این که با اندکی خط و خش مشکلی نخواهد داشت ولی گوشی های شکسته یا ترک خورده، زیاد خراشیده شده، دارای فرورفتگی یا زدگی، دچار صدمه هایی ناشی از آب خوردگی و دارای پورت های شارژ و اتصالات باتری یا سیم کارت خراب در این گروه قرار نخواهند گرفت.

بر اساس گزارش اندروید پلیس ، علاقمندان به تعویض باید دستگاهی را ارائه دهند که روشن شود و ناگهانی خاموش نشون و قدرت نگهداری شارژ را داشته باشد. کاربرانی که گوشی های قدیمی را ارسال می کنند باید توجه داشته باشند که سامسونگ دستگاههای بن شده و قسطی را نمی پذیرد و لازم است که دستگاه کاملا در مالکیت کاربر باشد. در صورت دارا بودن تمام شرایط کاربر باید تمام اطلاعات شخصی را از روی دستگاه پاک کرده و نرم افزار ضد سرقت را غیر فعال کند.سپس دستگاه را به تنظیمات کارخانه برگرداند.

بعد از ارسال دستگاههای قدیمی، شرکت بعد از ارزیابی شرایط، هزینه دستگاه به کاربر اعلام می گردد. در زمان ارزیابی دستگاهها در صورتی که معیارهای مد نظر را نداشته باشد به کاربر حداکثر هفت روز فرصت داده خواهد شد که درخواست بازپس فرستادن آن را ارسال کند تا شرکت گوشی را به آدرس پستی اش به رایگان ارسال کند.

با توجه به آنچه که بیان شد بسته به قیمت دستگاهی که کاربر قصد خریدش را دارد تعداد دستگاه ها از یک تا چهار دستگاه متغیر خواهد بود.

سامسونگ گوشی ترک خورده را به پرداخت هزینه کمتر می پذیرد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 



:: برچسب‌ها: سامسونگ , گلکسی نوت , فبلت , گوشی موبایل , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

از آنجایی که کشور ایران با ویروس کرونا برخلاف سایر کشور ها برخورد کرد و به جای تمرکز بر ورود واکسن تمرکز خود را بر روی محدودیت ها گذاشت هرچند که این محدودیت ها به درستی اعمال نشد و نه تنها تاثیری بسزایی بر این ویروس نداشت و فقط باعث خرابی یک سری از کسب و کارها شد اما مسئولین همچنان در تلاشند که بتوانند محدودیت ها را بیشتر کرده و جلوی هرگونه مراجعه ی حضوری را بگیرند و اینبار به سراغ اینترنتی کردن سلب مالکیت سیم کارت یا اصلاح خودمانی و روزمره سوزاندن سیم کارت رفتند 

 

بنابراین مشترکان در اپراتورهای سیار می توانند به اپلیکیشن همراه من (my mci) در همراه اول ، اپلیکیشن ایرانسل من (my irancell) در ایرانسل، اپلیکیشن رایتل من (my rightel) در رایتل و پورتال یا اپلیکیشن اپراتورهای مجازی (MVNO)مراجعه کرده و نسبت به سوزاندن سیم کارت خود اقدام کنند.

در روند اجرای این برنامه، بعد از ارسال درخواست مشترک مبنی بر سوزاندن سیم کارت، بررسی سیستماتیک اپراتورها آغاز شده و با ارسال رمز یکبار مصرف (OTP) به مشترک، احراز هویت را انجام می دهند که در صورت مطابقت مالکیت سیم کارت با اطلاعات فرد متقاضی، درخواست سلب امتیاز مالکیت انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از ابتدای شهریور ماه، امکان سلب امتیاز سیم کارت در سامانه دولت همراه نیز فراهم گردیده و تمام مشترکانی که به سلب امتیاز مالکیت سیم کارت خود تمایل دارند، می توانند با مراجعه به سامانه دولت همراه به آدرس اینترنتی https:// mob.gov.ir سیم کارت مد نظر را از مالکیت خود خارج کنند.

به گفته آقای حقی، این کار با هدف توسعه دولت الکترونیک و کاهش رفت و آمد مراجعان صورت پذیرفته و هماهنگی های لازم میان رگولاتوری و سازمان فناوری اطلاعات انجام گرفته است و مشترکان می توانند برای اطلاع از سیم کارت هایی که به نام آنها ثبت شده است، به پورتال رگولاتوری به آدرس www.cra.ir در قسمت "حقوق کاربران"منو "استعلام سرویس های مشترکان" مراجعه کرده و یا در آدرس اینترنتی https://mobilecount.cra.ir از تمام سرویس ها و شماره های تحت مالکیت خود آگاهی پیدا کنند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 



:: برچسب‌ها: سیم کارت , همراه اول , ایرانسل , رایتل , رندباز , سوزاندن سیمکارت ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

آیا گوشی های هوشمند در ایران غیرفعال میشوند؟

 

 

گوشی های هوشمند شیائومی را با سابقه ی درخشان در زمینه ی گوشی های میان رده با قابلیت هایی فرای هزینه اش می شناسیم این برند که راه صد ساله را یک شب طی کرد در مدت زمان کوتاهی بر سر تمامی زبان ها افتاد و در پشت ویترین تمامی مغازه های گوشی های هوشمند جا خشک کرد طراحی زیبایش در نگاه اول عموم کاربران را مجذوب خود میکند و در عمق ماجرا قدرت بالای باتری توجه تمامی افرادی را که در طول شبانه روز دسترسی بالا به منبع برق یا همان پریز برق را ندارند  به خود جذب کرده است قدرت بالای دوربینش نیز آِیتمی بود که تمام کسانی را که به عکاسی علاقه دارند اما توانایی خرید دوربین های گران قیمت سونی و نیکون و… را ندارند به سمت این گوشی هوشمند کشاند خلاصه تمامی این آیتم ها باعث شد که این گوشی های شیائومی حرف اول را در بین بقیه ی برندها بزنند اما در این مدت اتفاقاتی افتاده است که صاحبان این گوشی ها دچار نگرانی هایی شده اند

 

با وجود آن که مدت زمان زیادی از محبوبیت گوشی های هوشمند شیائومی در بین کاربران ایرانی نمی گذرد، نگرانی هایی از گزارش های غیر رسمی منتشر شده در شبکه های مجازی و توئیتر، در مورد قفل شدن گوشی های هوشمند "می و رد می " در سوریه و به خصوص کوبا در بین کاربران دیده می شود.سیاست صادرات شیائومی، فروش تلفن های هوشمند به کشورها و سرزمین های تحت تحریم مانند ایران، کوبا، سوریه،کره شمالی، سودان و منطقه کریمه را ممنوع کرده است. بنابراین لازم است خریدارن قبل از صادرات محصولات به کشورهای تحریم شده، مجوز صادرات مورد نیاز یا سایر تاییدیه های دولتی را دریافت کنند.

مسئله این است که این شرکت چینی به وضوح درباره فروش و استفاده از محصولات خود در مناطق ممنوعه اخطار داده و بیان کرده بود که به قوانین کنترل صادرات ایالات متحده متعهد می باشد. اما به صراحت نگفته بود که این محصولات را قفل می کند.

ماجرا از این قرار است که بعد از چند روز فعال شدن و استفاده از گوشی های هوشمند شیائومی ، ناگهان گوشی در مناطق ممنوعه قفل شده و کاربر پیامی با این مضمون دریافت می کند : "سیاست شیائومی، اجازه فروش و ارائه محصول در منطقه ای که شما اقدام به فعال سازی کرده اید را نمی دهد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر مستقیما با فروشندگان تماس بگیرید." بعد از دریافت این پیام، گوشی هوشمند کاربر به طور کامل قفل شده و استفاده از آن کاملا غیر ممکن می گردد.

حال سوال اینجاست که آیا گوشی شیائومی بازار موبایل خود در کشورهای ممنوعه را قربانی سیاست های اقتصادی اش در قبال دولت امریکا می کند؟!

درست است که شرکت شیائومی به طور رسمی در ایالات متحده آمریکا حضور ندارد؛ ولی اگر اپراتورهای آمریکایی و باندهای مخابراتی این کشور از گوشی های هوشمند این شرکت پشتیبانی کنند، مانعی برای استفاده از محصولات این برند در آمریکا وجود نخواهد داشت.

به نظر می رسد شرکت شیائومی در صدد توسعه ارائه محصولات خود در بازار آمریکا را داشته و بدیهی است که برای موفق شدن در این بازار باید به دقت تمام قوانین و مقررات آمریکایی را رعایت کند.

 

چه می توان کرد ؟

 

با توجه به این که تا کنون هیچ منبع رسمی مسدودیت گوشی های هوشمند شیائومی را در هیچ کشوری تایید نکرده است و تاکنون شاهد قفل یا مسدود شدن گوشی های هوشمند شیائومی در ایران نبوده ایم، می توان همچنان امیدوار بود که این اتفاق در ایران رخ نخواهد داد.

البته امکان دارد که این شرکت به تازگی تغییر رویه داده باشد و برای در امان ماندن از تحریم های آمریکا، بازار نه چندان جذاب ایران را فدای سیاست صادراتی خود بکند. بنابراین لازم است تا کاربران با رعایت نکاتی احتمال وقوع این موضوع را به حداقل برسانند: مثلا بهتر است پیش از خرید گوشی مطمئن شوند که ریجن (منطقه) آن گلوبال یا جهانی است، اگر می توانند بوت لودر گوشی هوشمند خود را آنلاک کنید و یا از ROM سفارشی (غیر چینی) استفاده کنند.

گفته شده است که گوشی های هوشمندی که نخستین بار در کشور ممنوعه استفاده شده اند، قفل شده اند، بنابراین فعال سازی گوشی هوشمند در کشوری که ممنوعیت ندارد نیز می تواند یک راهکار اساسی باشد. کاربران باید از بروز رسانی گوشی هوشمند خود خودداری کنند تا کمتر تحت تاثیر این موضوع قرار بگیرند.

با توجه به این که گزارش لاک شدن گوش های هوشمند مربوط به سوریه و کوبا می باشد، می توان امیدوار بود که بازار ایران از مشکلات جدی این تصمیم به دور باشد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: برچسب‌ها: شیائومی , تلفن همراه هوشمند , گوشی موبایل , تلفن همراه , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

اینترنت آزاد شاید یکی از بزرگترین دغدغه های مشترکین سیم کارت های دائمی باشد چرا که به محض تمام شدن بسته ی اینترنتی این مشترکان اینترنت با تعرفه ی آزاد که هزینه ی بالایی را شامل میشود محاسبه می گردد و این از آن جهت برای مشترکین سیم کارت های اعتباری ناخوشایند است که اگر متوجه ی پایان بسته ی اینترنتی خود نشوند و یا بسته ی رزروی نداشته باشند اینترنت آزاد همانطور مصرف شده و هزینه ی بالای آن بر روی قبض مشاهده میشود اما در مورد مشترکین اعتباری به دلیل اینکه به محض تمام شدن شارژشان اینترنت با تعرفه ی آزاد  نیز متوقف میشود این کاربران در اکثر اوقات هزینه ی زیادی را متضرر نمی شوند هرچند بسته های اینترنتی دیگر خود هزینه ی بالایی دارند و کاربران به طور مادام حواسشان به مصرف اینترنت خود میباشد

 

بر اساس این طرح مشترکان، در صورت تمایل می توانند دسترسی خود به اینترنت با تعرفه عادی را مسدود سازند.کاربران توجه داشته باشند که در صورت اعمال این طرح، در زمان تمام شدن بسته و عدم رزرو بسته جدید، اینترنت گوشی هوشمند به طور کامل قطع می گردد.

 با توجه به مصوبه شماره 5-237 کمیسیون نظارت مقررات ارتباطات: "در صورت به پایان رسیدن بسته اینترنت مشترکان، تعرفه اینترنت به صورت آزاد حساب شده و اپراتورها موظف هستند قبل از اتمام اعتبار ( اعتبار حجمی و یا اعتبار زمانی ) و یا در صورت استفاده مشترکان بدون داشتن بسته تشویقی، پایان اعتبار بسته و استفاده از اینترنت با تعرفه آزاد را در قالب پیامک به مشترکان اطلاع رسانی کند."

 

نحوه فعال سازی طرح کنترل مصرف آزاد

 

مشترکان همراه اول و ایرانسل می توانند با مراجعه به اپلیکیشن مدیریت حساب مشترکان در اپراتور همراه اول (My Mci) و در اپراتور ایرانسل (My Irancell) و یا با استفاده از کد های دستوری که در جدول ذیل آمده است، نسبت به فعال سازی یا غیر فعال سازی اینترنت خود اقدام نمایند:

 

نام اپراتور

فعال سازی (قطع مصرف آزاد)

غیر فعال سازی ( استفاده از مصرف آزاد)

شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)

#113*100*

114#*100*

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل

#3*2*3*555*

4#*3*555*

 

در صورتی که مشترکان در دریافت این خدمات دچار مشکل و یا نارضایتی شدند، می توانند از طریق تماس با پشتیبانی و یا طرح شکایت در سایت اپراتورها، شکایت خود را ثبت کرده که در صورت عدم رسیدگی و یا دریافت پاسخ مناسب می توانند با شماره 195 تماس بگیرند.

بر اساس مفاد بندهای پروانه ارائه دهندگان خدمات اینترنت، اپراتورها موظف به نمایش ریز مصرف اینترنت مشترکان خواهند بود، که این امر نه تنها از لزوم مدیریت کاربران در مصرف بسته های اینترنت تلفن همراه، کم نخواهد کرد بلکه برای جلوگیری از پرداخت هزینه های بالا و ناخواسته اینترنت عادی، دقت نظر و هوشمندی کاربران نقشی دو چندان خواهد داشت. به همین منظور برای مصارف با حجم بالا بسته های طولانی مدت تلفن همراه (شش ماهه، یک ساله) مقرون به صرفه تر خواهد بود و برای مصارف با حجم بالا مانند  VOD و IPTV خدمات اینترنت ثابت توصیه می شود. 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 



:: برچسب‌ها: سیم کارت , همراه اول , ایرانسل , رایتل , رندباز , تعرفه مکالمه ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

 

 

راهکارهای افزایش عمر گوشیهای هوشمند:

 

با این قیمت گوشیهای هوشمند دیگر نگهداری درست از این وسیله یک امر ضروری می باشد چرا که کوچکترین خرابی هزینه ی سنگینی را روی دست ما می گذارد تا انتهای این خبر  با ما باشید تا چند نمونه از مواردی را که عمر گوشی های هوشمند را افزایش میدهند با یکدیگر بررسی کنیم

.    جلوگیری از خرابی زودهنگام گوشی

داشتن تلفن همراه به عنوان یکی از ضروریات زندگی امروزی، وابستگی بیش از پیش کاربران را به همراه داشته است. به طوری که عملکرد ضعیف گوشی حتی برای یک مدت کوتاه می تواند بسیار اذیت کننده باشد.

با توجه به این که تعمیر و تعویض گوشی های هوشمند نیز هزینه های گزافی را به همراه خواهد داشت، به نظر می رسد مراقبت بیشتر و بهتر از این وسیله گران قیمت، بهترین راهکار ممکن است. مسلم است آگاهی از جزئیات و بالا بردن عملکرد گوشی های هوشمند، با استفاده از چند راهکار ساده و کاربردی، می تواند بسیار کارساز باشد و در افزایش طول عمرگوشی تاثیر چشمگیری داشته باشد.

  

 

·    قرار دادن گوشی در محیط هایی با دمای بالا

 

استفاده طولانی مدت و بدون وقفه و انجام بازی های سنگین و استفاده از اپلیکیشن های حجیم، باعث افزایش دمای گوشی و کاهش طول عمر باتری می شود. قرار دادن گوشی های هوشمند زیر نور مستقیم خورشید نیز نه تنها باتری را ضعیف کرده؛ بلکه می تواند باعث تغییر رنگ یا کم رنگ شدن صفحه نمایش گردد. بنابراین از شارژ کردن گوشی در محیط گرم و تابش نور مستقیم خودداری کنید.

درهنگام کار با گوشی در صورت احساس گرمای زیاد، اجازه دهید تا ابتدا گوشی به دمای طبیعی برگردد و بعد از آن استفاده کنید.گرمای بیش از حد قاتل اصلی باتری محسوب می شود.

 

·    توجه به درگاه ها و صفحه نمایش

 

عدم وجود گرد و خاک در اطراف پورت های شارژ و میکروفن و ... می تواند به افزایش عمرگوشی کمک کند. از روش های ایمن برای تمیز و ضدعفونی کردن گوشی استفاده کنید. پاشیدن مستقیم آب به صفحه نمایش، یا استفاده از محلول های تمیز کننده الکلی، اصلا پیشنهاد نمی شود. برچسب های نانو مخصوص پاک کردن صفحه نمایش وجود دارد که می تواند بهترین گزینه ممکن برای تمیز کردن صفحه نمایش باشد.

 

·    استفاده از فضای ذخیره سازی ابری

 

استفاده از این سرویس، فضای زیادی از حافظه را خالی می کند و فایل ها و اطلاعات را در مکان امنی ذخیره کرده که در صورت آسیب دیدن گوشی هوشمند، از هر دستگاه دیگری به آنها دسترسی دارید.

قابلیت بک آپ خودکار فضای ابری نیز ، اطلاعات مهم را حفظ می کند که در صورت خرابی یا گم شدن گوشی، امکان بازیابی اطلاعات را برای شما فراهم است.

همانطور که می دانید روش استفاده از تلفن های هوشمند در طول عمر گوشی بسیار موثر است و توجه به نکات ریز و مهمی که بیان شد،  

می تواند سال ها شما را از خرید یک گوشی بی نیاز کند. 

 

·    کاهش روشنایی صفحه

 

روشنایی کامل صفحه نمایش باعث مصرف سریع و تخلیه باتری می شود. توصیه می شود در زمانی که شارژ گوشی به حداقل رسیده با کم کردن نور صفحه به ذخیره باتری بپردازید.

بهتر است نور صفحه را در حالت خودکار قرار دهید تا در محیط های پرنور، نور صفحه افزایش یافته و در جاهای کم نور، نور صفحه به کمترین میزان خود برسد. استفاده از تصویر زمینه تیره تر نیز در مصرف باتری صرفه جویی خواهد کرد.

 

·    عدم شارژ پی در پی گوشی

 

باتری ها، جزء مهمترین و حساس ترین بخش گوشی های هوشمند، به شمار می روند که مراقبت درست و اصولی از آنها باعث طول عمر بیشتر موبایل خواهد شد و در صورت عدم مراقبت زودتر خراب شده یا عملکرد بهینه آن کم خواهد شد.

شارژ کردن های پی در پی و زود هنگام سبب کاهش عمر باتری خواهد شد، بهترین زمان شارژ گوشی، وقتی است که نشانگر میزان باتری رقم پایینی (بین 10 تا 20 درصد) را نشان می دهد. علاوه بر این باتری موبایل را به مدت طولانی (شبانه) در شارژ نگه ندارید.

 

·    برداشتن قاب محافظ گوشی

 

قاب ها نه تنها به وزن گوشی اضافه می کنند، بلکه مشکلات گرمایشی بیش از حد هم ایجاد کرده و گرما باعث کاهش طول عمر باتری می شود. اگر اصرار به استفاده از قاب را دارید، بهتر است از قاب محافظ رنگ روشن و ترجیحا مطابق با فهرست پیشنهادی شرکت تولید کننده استفاده کنید تا در زمان شارژ شدن طولانی مدت، توانایی محافظت از گوشی بدون ایجاد مشکلات گرم شدن بیش از حد را داشته باشد.

 

·    پر و خالی کردن کامل باتری گوشی

 

گوشی های هوشمند کامپیوترهای کوچکی هستند که عملکرد طولانی مدت و بدون وقفه برای چند هفته، ماه و حتی سال باعث کاهش طول عمر باتری آن می شود. بهتر است هر سه ماه یکبار باتری گوشی را تا صفر درصد خالی و سپس بلافاصله تا 100 درصد شارژ کنید. این کار به طول عمر باتری کمک خواهد کرد.

 

·    عدم استفاده از شیوه های شارژ دائمی

 

در داخل هر دستگاه گوشی، کنترل کننده ای قرار دارد تا از ورود جریان بیش از حد به باتری جلوگیری کند. بنابراین نباید گوشی خود را پیوسته شارژ کنید، اگر همیشه شارژ گوشی را 100 درصد نگه ندارید، بیشترین بهره را از باتری خواهید برد، زیرا بهترین عملکرد باتری در شارژ 40 تا 80 درصد است.

 

·    عدم استفاده از شارژر ارزان

 

همیشه یک خرید ارزان، بهترین خرید نیست، خصوصا در مورد وسایل برقی که احتمال برق گرفتگی در آنها وجود دارد. شارژرهای ارزان قیمت و تقلبی که از کیفیت های استاندارد برخوردار نبوده و مورد تائید شرکت سازنده گوشی شما نمی باشد، باعث داغ شدن بیش از حد باتری، برق گرفتگی و حتی آتش سوزی خواهد شد.

 

·    عدم استفاده از شارژرهای فوق سریع

 

این نوع شارژر ها که نوید یک شارژ سریع و فوق العاده را می دهند؛ همیشه مناسب نبوده و می تواند باعث کاهش یا افزایش ولتاژ شده و به باتری گوشی شما آسیب بزنند. اگر گوشی هوشمند شما مختص استفاده از فست شارژرها نمی باشد، نباید از آنها استفاده کنید. دقت کنید که همیشه از شارژرهای پیشنهادی شرکت سازنده استفاده کنید.

 

·    عدم تماس گوشی با آب

 

از گوشی هوشمند در برابر قطرات آب حتی عرق در زمان ورزش محافظت کنید. در صورت خیس شدن گوشی، بلافاصله باتری را در آورده و قطعات جانبی مثل سیم کارت و کارت حافظه را از گوشی خارج کرده و تلفن را کاملا خشک کنید. سیم کارت و کارت حافظه را با حوله نرم و تمیز خشک کرده و برای مدت دو روز روی حوله خشک قرار دهید و در اسرع وقت گوشی را به یک تعمیرگاه ببرید.

 به هیچ وجه از سشوار و ابزار حرارتی برای خشک کردن استفاده نکنید، چرا که باعث آسیب به مدار داخلی و سوختن گوشی موبایل می شود.

 

·    قرار ندادن گوشی در محیط هایی با دمای پایین

 

شارژ گوشی هوشمند در یک محیط سرد نیز برای منبع تلفن مضر است. شارژ در دمای پایین زمان بیشتری می برد و ظرفیت باتری را به مرور زمان کم می کند. بنابراین اگر در معرض هوای سرد قرار گرفته اید، بهتر است در زمان هایی که از گوشی استفاده نمی کنید، آن را در جیب لباس خود بگذارید.

 

·    توجه به نوسانات برق

 

اختلاف ولتاژ شارژر و ولتاژ موبایل موجب خرابی باتری می شود، بنابراین در زمان های رعد و برق از شارژ کردن تلفن همراه هوشمند خودداری کنید. استفاده از شارژر و مصرف همزمان گوشی نیز، چرخه شارژ را مختل و موجب اختلال ولتاژ و داغ شدن باتری و در نهایت کاهش طول عمر گوشی خواهد شد.

 

 

·    ضربه

 

محافظت از گوشی های هوشمند در برابر افتادن و ضربات احتمالی، با نصب محافظ باکیفیت، کاملا منطقی و هوشمندانه است.

با توجه به این که در صورت آسیب دیدن صفحه نمایش احتمال آسیب به سایر قسمت ها زیاد است و هزینه تعمیر صفحه نمایش نیز بسیار بالاست، استفاده از یک قاب سخت و البته زیبا که اطراف نمایشگر را پوشانده و هنگام برخورد با زمین از تماس مستقیم جلوگیری کند، می تواند بسیار کارساز باشد.

 استفاده از استند مناسب در ماشین و یا شارژر فندکی برای سالم ماندن باتری نیز به عمرگوشی شما می افزاید.

 

·    عدم به روزرسانی مکرر نرم افزار

 

قابلیت آپدیت خودکار در پلی استور؛ به طور مداوم به دنبال نسخه های جدیدتر اپ های نصب شده روی گوشی می گردد و اگر تعداد اپ ها روی گوشی زیاد باشد، آپدیت های گاه به گاه سبب کاهش طول عمر باتری می شود.

گوشیهای قدیمی تر از نسل 2 را آپدیت نکنید، زیرا باعث کند شدن و کاهش مدت شارژ دهی گوشی می شود.

 

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: برچسب‌ها: گوشی تلفن همراه , گوشی موبایل , موبایل , تلفن همراه , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

مقایسه ای بین تعرفه مکالمه ، پیامک و بسته های تخفیفی اپراتور ها

 

 

اگر مشترک سیم کارت های دائمی اپراتورهای تلفن همراه هستید ماه به ماه با قبض هایی روبه رو میشوید که حاصل مکالمه ها و اینترنت های مصرفی ما می باشد و اگر هم صاحب سیم کارت اعتباری هستید هربار یبا خرید شارژ این هزینه را پرداخت میکنید اما خب اکثریت ما بخاطر دغدغه های کاری و کمبود وقت فرصت آن را نداریم که با تعرفه ی این مکالمات و بسته های اینترنتی آشنا شویم و صرفا بدون آگاهی اقدام به مصرف و در نهایت پرداخت میکنیم در این محتوا همراه ما باشید تا شما را با این تعرفه ها آشنا کنیم.

 

.

 

مقایسه تعرفه پیامک و مکالمه اپراتور رایتل، تالیا، شاتل موبایل 

 

بعد از بررسی دو اپراتور بزرگ در کشور به سراغ اپراتورهایی می رویم که به نسبت همراه اول و ایرانسل کوچکتر هستند و بازار کمتری را دارند. این اپراتورها نیز همواره به سراغ تعرفه های به صرفه و مورد مطلوب مشتریان می روند. حال این اپراتور ها که توانایی رسیدن به همراه اول و ایرانسل را ندارند، برای گرفتن سهم بیشتر بازار به رقابت با هم سطح های خود در جهت ارائه بهترین خدمات با مناسب ترین قیمت می پردازند و هرکدام که مشکلات شبکه کمتری داشته باشند و تعرفه مناسب تری در کنار خدمات گسترده داشته باشند می توانند سهم بیشتری را به نسبت سایر رقبا از بازار فروش سیم کارت را داشته باشند.

 

اپراتور

رایتل(به ریال)

تالیا(به ریال)

شاتل موبایل(به ریال)

تماس داخل شبکه سیم کارت دائمی (هر دقیقه)

333

 

 

تماس داخل شبکه سیم کارت اعتباری (هر دقیقه)

555

499

555

تماس خارج شبکه سیم کارت دائمی (هر دقیقه)

555

 

 

تماس خارج شبکه سیم کارت اعتباری (هر دقیقه)

888

۶۰۰ ریال (برای تماس با همراه اول و تلفن ثابت) یا ۸۴۰ ریال (برای تماس با ایرانسل و رایتل)

888

پیامک فارسی سیم کارت دائمی

88

 

 

پیامک لاتین سیم کارت دائمی

159

 

 

پیامک فارسی سیم کارت اعتباری

105

99

100

پیامک لاتین سیم کارت اعتباری

220

240

212

 

 

مقایسه تعرفه پیامک و مکالمه اپراتور همراه اول و ایرانسل 

 

این تعرفه هایی که اپراتورها برای مکالمه و پیامک تعیین می کنند متناسب با رضایتی بوده که خود مشتریان داشته اند. در این بخش یک مقایسه ای را بین تعرفه های مکالمه و پیامک اپراتورهای همراه اول و ایرانسل انجام می دهیم تا بین این دو مقرون به صرفه ترین را پیدا کنیم. طی مقایسه و بررسی این دو اپراتور بزرگ تلفن همراه در کشور به دلیل وجود رقابت سختی که در به دست آوردن سهم بازار سیم کارت با هم دارند، دارای تعرفه های مشابه ای در مکالمه های درون و برون شبکه و پیامک هستند.

 

اپراتور

همراه اول (به ریال)

ایرانسل (به ریال)

تماس داخل شبکه سیم کارت دائمی (هر دقیقه)

599

599

تماس داخل شبکه سیم کارت اعتباری (هر دقیقه)

899

899

تماس خارج شبکه سیم کارت دائمی (هر دقیقه)

599

599

تماس خارج شبکه سیم کارت اعتباری (هر دقیقه)

899

899

پیامک فارسی سیم کارت دائمی

89

89

پیامک لاتین سیم کارت دائمی

222

212

پیامک فارسی سیم کارت اعتباری

106

106

پیامک لاتین سیم کارت اعتباری

264

254

 

تعرفه پیامک و مکالمه بیرون و درون شبکه اپراتورها

 

امروزه اپراتورها برای به دست آوردن سهم بیشتری در فروش سیم کارت، به دنبال ارزان ترین تعرفه برای مکالمه و پیامک هستند و در این بین رقابت بسیار شدیدی با سایر اپراتورهای ارائه دهنده خدمات سیم کارت تلفن همراه دارند. علاوه بر این قیمت ارزان تعرفه ها، کیفیت خوب خدمات نیز تاثیر به سزایی در به دست آوردن سهم بازار را دارد که باعث می شود اپراتورها نسبت به رقبا در بهبود پوشش سراسری خدمات خود تلاش نمایند. در این امر همراه اول بسیار موفق ظاهر شده و توانسته پوشش دهی بهتری را داشت باشد در حالی که سایر اپراتور ها با تلاشی که در این راستا داشتند، نتوانستند موفق عمل کنند و با داشتن یک سری مشکلات در آنتن دهی برخی مناطق نسبت به همراه اول ضعیف عمل کرده اند 

سرویس های تعرفه اپراتور رایتل 

 

به تازگی اپراتور رایتل همانند ایرانسل و همراه اول یک سری سرویس های تخفیفی را تنظیم کرده است. در این سرویس ها در سیم کارت های دائمی، مکالمه رایگان درون شبکه وجود دارد، اما برای تماس با سایر اپراتور ها تعرفه 55.5 تومانی به ازای هر دقیقه وضع شده است، یعنی 10 دقیقه مکالمه خارج از شبکه 555 تومان هزینه دارد؛ اما سیم کارت های اعتباری علاوه بر داشتن مکالمه رایگان، بابت هر دقیقه تماس با سایر اپراتور ها 88.8 تومان تعرفه تعیین شده است که در 10 دقیقه 888 تومان هزینه ثبت می گردد.

 

بسته های تخفیفی اپراتورها

 

اپراتورهای بزرگ تلفن همراه برای مشتریان خود یک سری بسته های تخفیفی و شگفت انگیزی تعیین کرده اند که زمانی که این مشتریان از سرویس های پیامکی و مکالمه ای آن ها استفاده می کنند با استفاده از این بسته ها تا حداکثر از 50 درصد تخفیف بر روی این تعرفه ها بهره مند شوند. 

 

سرویس های تخفیفی سیم کارت های همراه اول

 

اقدام جالبی که همراه اول برای مشترکین خود وضع کرده این است که مشترکین به ازای هر سال استفاده از سیم کارت های همراه اول، یک درصد تخفیف برای استفاده از خدمات و سرویس های این اپراتور را دریافت می کنند؛ یعنی اگر این میزان استفاده به 5 سال برسد برای خرید شارژ ویا اینترنت و هر بسته دیگری 5 درصد تخفیف دریافت خواهند کرد. با گرفتن کد دستوری ( ستاره 10 ستاره 1291 مربع )  ۱۲۹۱#*۱۰* می توانید بدانید که چه مقدار تخفیف شامل تان خواهد شد و همچنین برای استفاده از این تخفیف باید کد دستوری (ستاره 10 ستاره 122 مربع ) *۱۲۲*۱۰* را بگیرید.

همچنین یکسری طرح های تخفیف دیگری را نیز دارد که به وسیله آن می توانید از خدمات مکالمه رایگان که به صورت درون شبکه است یعنی تماس با سایر سیم کارت های همراه اول و خطوط ثابت، بهره کافی را ببرید.

همچنین همراه اول خدماتی نظیر شارژ نامحدود را نیز دارد که بسیار در کاهش هزینه ها نقش دارد. برای استفاده از این سرویس با ارزش بای کد دستوری ( ستاره 10000 ستاره 1 مربع )۱#*۱۰۰۰* را شماره گیری نمایید تا به طور نامحدود و براساس میانگین شارژی که مصرف کرده اید با دیگر شماره های همراه اول و خطوط ثابت مکالمه داشته باشید.

 

روش های کاهش هزینه اپراتور ایرانسل

 

اپراتور ایرانسل برای مشترکانش به ازای هر 100 دقیقه مکالمه ای که دارند،8 درصد تخفیف در نظر گرفته؛ که برای مکالمه های 200 دقیقه ای این تخفیف به 17 درصد می رسد و برای مکالمه های 400 و 800 دقیقه ای به ترتیب 25 و 33 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است تا به این وسیله موجب شگفت زدگی مشترکان خود شوند. هرچه استفاده بیشتر شود این تخفیف ها هم تعدادشان بیشتر می شوند که این تخفیف ها در یک بازه سی روزه فعال خواهند شد.

 

100 دقیقه

8 درصد

200 دقیقه

17 درصد

400 دقیقه

25 درصد

800 دقیقه

33 درصد

 

سرویس های تخفیفی سیم کارت اعتباری ایرانسل

 

در این بخش به بررسی کاهش هزینه در سیم کارت های اعتباری می پردازیم. در بخش سیم کارت های ایرانسل به ازای هر 20 دقیقه مکالمه 17 درصد تخفیف روی تعرفه مکالمه تعیین میگردد که به 15 ریال کاهش می یابد. برای مکالمات 40 دقیقه ای 22 درصد تخفیف و 28 ریال، برای 80 دقیقه 28 درصد و 52 ریال، برای 160 دقیقه 33 درصد و 96 ریال، در 320 دقیقه 176 ریال و در نهایت در 1000 دقیقه مکالمه 450 ریال تخفیف در نظر دارد.

 

20 دقیقه

17 درصد

15 ریال

40 دقیقه

22 درصد

28 ریال

80 دقیقه

28 درصد

52 ریال

160 دقیقه

33 درصد

96 ریال

320 دقیقه

 

176 ریال

1000 دقیقه

 

450 ریال

 

مقایسه شارژ های شگفت انگیز همراه اول و ایرانسل

 

این مدل از شارژ ها به این نحو است که شما با پرداخت مبلغ شارژ یک اعتباری اضافه بر مبلغ پرداختی دریافت خواهید کرد. این سرویس ها را اپراتورهای همراه اول و ایرانسل در جهت رضایت مشتریان فعال کرده اند.

نکته قابل توجه این است که شارژ های شگفت انگیز ایرانسل به طور کلی با یکدیگر جمع نخواهند شد، به عنوان مثال اگر یک شارژ 5 هزار تومانی که مهلت 20 روزه دارد را خریداری نمایید و بعد یک شارژ 10 هزار تومانی با مهلت 30 روزه خریداری نمایید هرکدام در مهلت زمان خودشان به پایان خواهند رسید و جمع نمی شوند. در نهایت زمانی که شارژ شگفت انگیز به پایان می رسد، می توان از شارژ اصلی استفاده نمود.

 

مبلغ شارژ (به ریال) ایرانسل

میزان جایزه ایرانسل

مبلغ شارژ (به ریال) همراه اول

میزان جایزه همراه اول

مدت زمان باقی ماندن شارژ فوق‌العاده

 

 

۱۰.۰۰۰

۲.۰۰۰

1 روزه

 

 

۲۰.۰۰۰

۴.۰۰۰

1 روزه

 

 

۵۰.۰۰۰

۱۰.۰۰۰

1 روزه

۱۰.۰۰۰

۱.۰۰۰

۱۰۰.۰۰۰

۳۰.۰۰۰

3 روزه

 

 

۲۰۰.۰۰۰

۶۰.۰۰۰

3 روزه

 

 

۵۰۰.۰۰۰

۱۵۰.۰۰۰

3 روزه

 

 

۱.۰۰۰.۰۰۰

۳۰۰.۰۰۰

3 روزه

۲۰.۰۰۰

۳.۰۰۰

 

 

5 روزه

۱۰.۰۰۰

۵۰.۰۰۰

 

 

10 روزه

۱۰۰.۰۰۰

۲۵.۰۰۰

 

 

15 روزه

۲۰۰.۰۰۰

۶۰.۰۰۰

 

 

20 روزه

 

تعرفه مکالمه همراه اول، ایرانسل 

 

در این بخش به مقایسه تعرفه مکالمه ایرانسل و همراه اول می پردازیم. این تعرفه ها در سیم کارت های اعتباری و دائمی متفاوت می باشد. اپراتورهای ایرانسل و همراه اول دارای تعرفه های ارزانی برای مشترکان خود هستند و این تعرفه ها برای مکالمه های درون و برون شبکه کاربرد دارند. این هزینه برای تماس سیم کارت های دائمی به خطوط ثابت، ایرانسل، رایتل هزینه 599 ریالی را درپی دارد و برای سیم کارت های اعتباری این هزینه به 819 ریال برای تماس با سیم کارت های همراه اول، ایرانسل و رایتل و در نهایت خطوط ثابت تغییر پیدا می کند.

 

مکالمه

تعرفه هر دقیقه مکالمه دائمی

تعرفه هر دقیقه مکالمه اعتباری

مکالمه به تلفن ثابت

599 ریال

819 ریال

مکالمه درون شبکه

599 ریال

819 ریال

مکالمه بیرون شبکه

599 ریال

819 ریال

 

بررسی تعرفه مکالمه اپراتور رایتل

 

اما با بررسی اطلاعاتی درمی یابیم که رایتل دارای هزینه های مکالمه درون شبکه ارزان تری نسبت به سایر اپراتورها است.

سیم کارت های دائمی رایتل: هزینه مکالمه  های درون شبکه رایتل 333 ریال می باشد.

سیم کارت ها اعتباری رایتل: هزینه مکالمه  های درون شبکه رایتل 555 ریال می باشد.

سیم کارت های دائمی رایتل: هزینه مکالمه خارج از شبکه (با دیگر اپراتور ها) 555 ریال است.

سیم کارت های اعتباری رایتل: هزینه مکالمه خارج از شبکه (با دیگر اپراتور ها) 888 ریال است.

سیم کارت دائمی رایتل: هزینه تماس با شماره های خدمات 555 ریال در هر دقیقه می باشد.

سیم کارت های اعتباری رایتل: هزینه تماس با شماره های خدمات 888 ریال در هر دقیقه می باشد.

 

 

سیم کارت دائمی

سیم کارت اعتباری

مکالمه درون شبکه رایتل

333 ریال

555 ریال

مکالمه برون شبکه رایتل

555 ریال

888 ریال

هزینه تماس با شماره های خدمات

555 ریال

888 ریال

 

بررسی تعرفه مکالمه و پیامک شاتل موبایل

 

اما اپراتور شاتل موبایل به نسبت ارزان ترین تعرفه ها را برای مکالمات درون و برون شبکه و پیامک ها در نظر گرفته است. شاتل موبایل برای مشترکین خود یک سری بسته های تشویقی طراحی کرده تا بتواند مشتریان زیادی را جذب خود کند. در جدول زیر می توانید تعرفه های شاتل موبایل را مشاهده نمایید.

 

هزینه خدمات به ریال

خدمات

۵۵۵ریال / دقیقه

مکالمه درون‌ شبکه

۸۸۸ریال / دقیقه

مکالمه برون ‌شبکه

۲۱۲ریال / پیامک

پیامک انگلیسی

۱۰۰ریال / پیامک

پیامک فارسی

۲۵۰۰۰ریال / پیامک

پیامک به خارج از کشور

۰.۶ریال / کیلوبایت

اینترنت همراه 2G، 2.75G، 3G، 4G، 4.75G  مصرف آزاد

 

بررسی تعرفه مکالمه و پیامک تالیا

 

دیگر اپراتور تلفن های همراه در کشور تالیاس که آن هم برای رقابت تعرفه های ارزانی را برای مشرکان خود تعیین کرده است. با خرید سیم کارت های تالیا می توانید از تعرفه های مکالمه و پیامک این اپراتور که در جدول زیر هم آمده است استفاده نمایید.

 

خدمت

مکالمه با اپراتور

تعرفه سیم کارت تالیا

در یک دقیقه

تالیا

499

در یک دقیقه

همراه اول

600

در یک دقیقه

تلفن ثابت

600

در یک دقیقه

ایرانسل

840

در یک دقیقه

رایتل

840

پیامک به زبان

فارسی

109

پیامک به زبان

انگلیسی

250

 

سیم کارت بین المللی WorldSim

 

سیم کارت های WorIdSIM  که در 190 کشور دنیا آنتن دهی دارند سفر به خارج از کشور را راحت کرده اند. این سیم کارت ها را می توان به راحتی از سایت WorIdSIM  شارژ کرد و دیگر استرس کم بودن شارژ سیم کارت در کشورهای دیگر را نخواهید داشت. با خرید این سیم کارت می توان از اینترنت G4 و مکالمات رایگان در 110 کشور بهره کافی را برد. همچنین از دیگر مزایای این سیم کارت ها می توان به کم بودن هزینه رومینگ تا سقف 85 درصد نسبت به سایرین، بسته های ارزان قیمت، آنتن دهی مناسب جهت مکالمات، تماس های دریافتی رایگان و خرید اینترنت بین المللی تا سقف 4 گیگ اشاره کرد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: برچسب‌ها: سیم کارت , همراه اول , ایرانسل , رایتل , رندباز , تعرفه مکالمه ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

تصور اینکه کسی وجود داشته باشد که پیامک های تبلیغاتی برایش آزاردهنده نباشد غیرممکن است چرا که این پیامک ها وقت و بی وقت ارسال میشوند و اکثریت فاقد محتوایی هستند که در آن لحظه به درد ما بخورند و به عبارتی فقط رشته ی فکری ما را پاره میکنند البتته گاهی این تبلیغات بدرد ما میخورند از آنها استافده میکنیم اما در برخی از موارد نه تنها به درد ما نمیخورند بله کلاهبرداری نیز می باشد و ممکن است ما را در دام خود گرفتار کنند

 

 

پیامک های تبلیغاتی که معمولا به صورت انبوه ارسال می شوند، توسط پنل پیامک مدیریت می شوند و به سه نوع اصلی تقسیم می شوند:

 

1. پیامک تبلیغاتی

 

این پیامک ها همان طور که از نامشان پیداست، هدفشان تبلیغات و معرفی محصولات یا خدمات است که کاملا رایگان بوده و در صورت غیر فعالسازی ممکن است، باعث از بین رفتن پیشنهادات و فرصت های خوبی شود. پس بهتر است قبل از غیرفعالسازی اندکی بیشتر بیندیشید.

 

    

2.پیامک ارزش افزوده ( VAS )

 

این پیامک ها که ارزش افزوده دارند و شارژ سیم کارتتان را تمام می کنند، در ازای خدمات محتوایی که برای شما ارسال می کنند، هزینه دریافت می کنند. این خدمات که با اجازه خود کاربر فعال شده،کم کم به علت افزایش میزان پیامک ها مبلغ ریالی قابل توجهی را رقم زده و باعث نارضایتی کاربران خواهد شد.

قسمت بسیار آزار دهنده ماجرا آنجاست که خیلی از این شرکت ها در مورد کارشان اطلاع رسانی درست نکرده و شما برخلاف میلتان عضو سرویس شده اید. آنها ابتدا با ارسال پیام هایی مانند شرکت در قرعه کشی یا شارژ رایگان شما را تشویق به ارسال عددی می کنند که بعد از ارسال به صورت خودکار عضو سرویس شده و باید برای دریافت هر پیامک هزینه ای پرداخت کنید.

    

3. پیامک خدماتی

 

این پیامک ها به واسطه عضویت شما در باشگاهی خاص و ارائه شماره همراه خود به آنها و با توافق خود شما برایتان ارسال می گردد و امکان غیر فعالسازی آنها برای شما مقدور نمی باشد مانند پیامک بانک ها

با توجه به آنچه که بیان شد، فقط سرویس های شماره 1 و 2 امکان غیرفعالسازی داشته که تمام اپراتورهای کشور، راه حل هایی را برای این امر ارائه داده اند:

 

فعال و غیر فعالسازی پیامک تبلیغاتی سیم کارت همراه اول:

 

کاربران سیم کارت همراه اول می توانند با ارسال عدد 1 به 8999 ، شماره گیری کد دستوری #8999* و یا تماس با مرکز اطلاع رسانی 9990 درخواست غیر فعالسازی پیامک ها را ثبت کنند.

در صورتی که قصد فعال سازی مجدد پیامک های تبلیغاتی را دارید، می توانید با ارسال عدد 2 به 8999 ،شماره گیری کد دستوری #8999* و یا تماس با مرکز اطلاع رسانی 9990 این کار را انجام دهید.

با ارسال پیامک خالی به شماره "800" یا شماره گیری کد #800* نیز می توانید سرویس محتوایی خود را دیده و نسبت به غیرفعال سازی پیامک های ارزش افزوده اقدام کنید.

کلیه خدمات بیان شده از طریق اپلیکیشن "همراه من" نیز قابل اجرا می باشد.

 

فعال و غیرفعال سازی پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل:

 

کاربران می توانند با مرکز پشتیبانی ایرانسل با شماره گیری "700" از خط ایرانسل یا 0937700000 از خطوط دیگر، درخواست خود را ثبت کنند.

با استفاده از کد دستوری #800* نیز می توانند پیامک های ارزش افزوده تبلیغاتی را فعال یا غیر فعال کنند.

تمامی خدمات از طریق اپلیکیشن "ایرانسل من" در بخش"پرونده" قابل اجراست.

 

فعال و غیرفعال سازی پیامک تبلیغاتی سیم کارت رایتل:

 

کاربران رایتل می توانند در نرم افزار "رایتل من" در بخش "مدیریت خدمات پیامکی انبوه و ارزش افزوده" خدمات فعال را مشاهده و در صورت تمایل نسبت به فعال یا غیر فعال سازی آنها اقدام کنند.

ارسال پیامک خالی به پیش شماره "800" یا "195" نیز امکان ثبت درخواست را برایشان فراهم می کند. 

شماره گیری کد دستوری #800* و #195* نیز این خدمات را برای کاربران انجام خواهد داد.

 

مشترکین اپراتورها باید توجه داشته باشند که پیامک های حاوی اطلاع رسانی سرویس های پایه، اطلاع رسانی اپراتور و باند پهن جزء پیامک تبلیغاتی محسوب نشده و در هرصورت امکان دریافت چنین پیامک هایی برایشان فعال می باشد.

پیامک های اطلاع رسانی که توسط دولت یا نهاد خاصی ارسال می گردد مانند : پیامک های پلیسی و انتظامی ، دولتی و حکومتی و قضایی نیز جزء پیامک های تبلیغاتی محسوب نمی شوند و شما قادر به غیر فعالسازی آنها نمی باشید.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 



:: برچسب‌ها: سیم کارت , اپراتورها , ایرانسل , همراه اول , رندباز , پیامک های تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

آیفون های آینده و ارتباطات ماهواره ای

 

خبر اینترنت ماهواره ای در تمامی جهان حسابی گل کرده بود چراکه حتی در کشورهای پیشرفته که مشکل قطعی اینترنت ندارند باز هم مسئله ی سرعت آن مطرح است و اینترنت ماهواره ای وعده ی سرعت بالا را به جهانیان داده است از طرفی دیگر در کشورهای جهان سوم که خیلی از افراد دسترسی به اینترنت را ندارند و یا اینترنت توسط دولت قطع میشود مدام مشکل هایی پیدا خواهد شد که اینترنت ماهواره ای پایانی برای تمامی این مشکلات است و خیلی از برندهای بزرگ دنیا به حمایت از این اینترنت پرداختند و سعی کردند از این اینترنت به نفع کمپانی خود استفاده کنند و از اولین این کمپانی ها میتوان به اپل اشاره کرد

 

 

مینگ چی کو، کارشناس سرشناس فعال در زمینه گوشی های هوشمند اخیرا ادعا کرده بود که سری آیفون 13 از پشتیبانی ارتباطات ماهواره ای از نوع LEO بهره می برد که در مناطقی که زیر پوشش شبکه های 4G و5G نیستند به کاربران امکان برقراری تماس و ارسال پیامک را می دهد. او توضیح می دهد که با کمک این فناوری، مشتریان یک اپراتور شبکه می توانند با همکاری گلوبال استار از خدمات ارتباطی ماهواره ای در سری ایفون 13 بدون هیچ پرداخت اضافه ای بهره ببرند.

پروژه اتصال به شبکه اینترنت جهانی بدون نیاز به دریافت آنتن و خدمات از سوی اپراتورها و شرکت های مخابراتی، قطعا یکی از اولویتهای شرکت اپل می باشد و به نقل از مارک گرمن از بلومبرگ، این شرکت مشغول کار روی دو ویژگی اضطراری است که به شبکه های ماهواره ای متکی هستند، اما این قابلیت ها برای سری آیفون 13 در نظر گرفته نشده است.

 به گفته گرمن ویژگی اول امکان برقراری تماس یا ارسال پیامک از طریق ماهواره در مناطق بدون پوشش دهی شبکه های مخابراتی می باشد. این قابلیت در کنار پیامک و آی مسیج به عنوان سومین پروتکل ارتباطی در برنامه مسیج ادغام شده و حتی در صورت فعال بودن تنظیمات مزاحم نشوید پیام های اضطراری به صورت خودکار به تلفن مخاطب انتقال داده می شود. گرمن می گوید: این ویژگی برنامه ریزی شده به کاربران اجازه می دهد پیام را با تایپ " Emergency SOS " ارسال کنند.

ویژگی دوم که بسیار شبیه به تماس با شماره 911 در ایالات متحده آمریکا می باشد به کاربر امکان گزارش موارد اضطراری مانند سقوط هواپیما و آتش سوزی را می دهد. این ویژگی علاوه بر هشدار ، اطلاعاتی مانند مکان کاربر و شناسه پزشکی را نیز ارائه می دهد. . البته اتصالات ماهواره ای آنی نبوده و احتمالا یک دقیقه طول می کشد تا گوشی با موفقیت به ماهواره ارتباط پیدا کند.

به نظر می رسد که شرکت اپل از سال 2017، به طور مخفیانه با بکارگیری از یک تیم متخصص متشکل از مهندسان هوا و فضا، ماهواره و صنایع طراحی آنتن، تلاش می کند تا با ارسال دیتا از طریق ماهواره به طور مستقیم دستگاه ها را به اینترنت متصل کند.

شرکت اپل در تلاش است تا با پرتاب اطلاعات از ماهواره به سوی دستگاه نیاز به شبکه بی سیم یا شرکت های مخابراتی تامین کننده اینترنت را از بین ببرد، ولی این فناوری نوین برای اتصال به ماهواره به تراشه مودم خاصی نیاز دارد. آیفون به کمک یک تراشه سفارشی به نام ایکس 60 می تواند به طور مستقیم به ماهواره های مدار نزدیک زمین (LEO) متصل شود. طراحی این چیپ سفارشی که با شرکت کوالکام می باشد از قابلیتهای دیگر شبکه 5G پشتیبانی می کند.

با توجه به این که با اتصال ماهواره ای برخی مشکلات رایج اینترنت مانند تاخیر زیاد، خاموش و روشن شدن معمول از بین می رود، مطمئنا کوپرتینویی ها تمایل به توسعه سیستم ماهواره و پرتاب ماهواره های اختصاصی خود را داشته باشند که در این خصوص می توانند با شرکت های بوئینگ، لاکهید مارتین و Northrop Grumman به عنوان سازندگان برتر ماهواره در جهان همکاری کنند.

افزودن پشتیبانی ارتباطات ماهواره ای به گوشی هوشمند انقلابی جدید در عرصه فناوری خواهد بود ولی این امر جایگزینی برای شبکه های تلفن همراه نیست و اپل قصد ندارد این قابلیت را در هر کشوری راه اندازی کند و در دسترس بودن آنها به مقررات محلی و مکان های ماهواره ای بستگی دارد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: برچسب‌ها: اپل , آیفون , اپ استور , امنیت اطلاعات کاربران , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

استقبال زودهنگام ایرانسل از طرح صیانت

طرح صیانت که میتوان از آن به عنوان یکی از منفورترین طرح های تاریخ نام برد موجی از انتقادات را در پیش داشت و همه اعم از کارمندان دانش آموزان و دانشجویان و بیشتر از همه صاحبان کسب و کارهای اینترنتی به انتقاد وو در مرحله ی بعدی اعتراض به این طرح قیام کردند نکته ی قابل تامل در این طرح این بود که این محدودسازی به شبکه های اجتماعی اختصاص نداشت و موتورهای جستجوگر مانند گوگل را نیز شامل میشد و این ماجرا را بسیار سخت تر میکرد اما جالب است در این میان شرکت ها و اپراتورهایی به استقبال این طرح رفتند که در ادامه به آن می پردازیم



هنگامی که طرح پر سر و صدای صیانت از خصوص کاربران به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید، عده ای ابتدا با برداشت نادرست خود اعلام کردند که این طرح تنها در جهت فیلتر شدن شبکه های اجتماعی طراحی شده؛ اما ماهیت این طرح خلاف چیزی بود که این افراد تصور می کردند، هدف اصلی که این طرح در پی داشت مسدود سازی این برنامه ها و محدود سازی اینترنت و در نهایت جایگزینی اینترنت است.

مختل شدن اینترنت ایرانسل

هنگامی که طرح صیانت در مراحل پیشنهادات اولیه بود، یک موتور جستجوی داخلی بر مبنای گوگل به نام ذره بین طراحی شد که به همین منظور همراه اول نیز برای ترغیب کاربران خود خدماتی نظیر اینترنت داخلی هدیه داد و نام خودش را به عنوان اولین اپراتوری که به استقبال این طرح رفته، ثبت کرده است. ایرانسل نیز با کند کردن اینترنت خود به دنبال همراه اول برای استقبال از این طرح رفت.

کاربران فضای مجازی برای شکایت از این مشکل کندی در فضای مجازی یک کمپین توییتری با نام ایرانسل راه انداختند که ابتدا گفته می شد با توجه به اینکه باطری آنتن های موبایل بیشتر از رده خارج شده و فاسد هستند، هنگامی که برق می رود توان آنتن دهی ندارند که این موضوع بیشتر برای ایرانسل حس می شد؛ اما مشترکین ایرانسل اعلام کردند که حتی با وصل شدن برق، اینترنت با تاخیر یکی دوساعته متصل می شد.

با هم به چند تویتر کاربران در این زمینه می پردازیم:

‌اینترنتایرانسل دیگه واقعا شورشو در آورده. دائم قطع میشه. تماس گرفتم شاکی بشم اپراتور خیلی شیک قضیه رو میندازه گردن قطعی های برق!

یه سوال چرا وقتی برق میره و بعد از ۲ ساعت میاد اینترنت ‎ایرانسل نمیاد؟ هر روز ۲ ساعت برق میره ۴ ساعت اینترنت. قبول دارم دکل هاشون برق اضطراری نداره و برق قطع میشه اونا هم از کار میافتن اما چرا وقتی برق میاد تا ۲ ساعت بعدش ‎اینترنت نمیاد؟

امروز ششمین روزی هست که ایرانسل اینترنت رو با اختلال مواجه کرده. همراه اول هم اینترنتش اختلال داره ولی در سطح کم‌تر. شما دو تا سرویس دهنده می‌شود توضیح دهید دقیقا مشغول انجام چه کاری هستید؟

 

واقعا با این وضع اینترنت به هیچ کاری نمی‌رسم کاش مشکل مقطع باشه چون هم با اینترنت همراه اول هم ایرانسل امتحان کردم اما بیش‌تر از ده روزه که به هیچ کدوم از کارام نمی‌رسم.

 

ایرانسل رسما آنتن‌هاش رو با دوشاخه زده به برق، به محض رفتن برق اینم قطع میشه:|


منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: برچسب‌ها: سیم کارت , همراه اول , ایرانسل , رایتل , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

سیم کارت های اعتباری و مقررات مربوط به آن

 

همه ی ما از سیم کارت در امور روزمره ی خود استفاده میکنیم و بسیار محدودند کسانی که تلفن همراه هوشمند دارند اما گوشی آنها فاقد سیم کارت است البته این سیم کارت ها همگی متعلق به یک اپراتور نمیباشند و ممکن است متعلق به اپراتور ایرانسل همراه اول و یا شاتل باشند البته آمارها نشان میدهد که بیشترین سیم کارت ها متعلق به اپراتور همراه اول

است و علاوه بر سیم کارت های 912 و دائمی سیم کارت اعتباری همراه اول  نیز در میان مردم رایج است

البته این سیم کارت ها مقرراتی را دارا هستند که اگر شما یکی از مشترکین آن هستید ملزم به رعایتشن میباشید پس ابتدا لازم است شرح تک به تک این قوانین را با یکدیگر بررسی کنیم

 

سازمان تنظیم و مقررات و ارتباطات رادیویی، قوانین و مقرراتی را برای دارندگان این خطوط و اپراتورها تنظیم کرده است که در اینجا به مهمترین آنها اشاره خواهیم داشت:

  • در صورت قطع دو طرفه سیم کارت، اپراتور موظف به حفظ شماره مشترک تا زمان سلب امتیاز است.

قطع یک طرفه : فرایندی است که امکان برقرای ارتباط از مشترک سلب شده و مشترک فقط قادر به دریافت مکالمه و پیامک می باشد.

قطع دو طرفه : فرآیندی است که امکان برقرای ارتباط برای مشترک به طور کامل سلب می شود.

سلب امتیاز : فرآیندی است که مجوز حضور و امتیاز استفاده از سیم کارت از مشترک سلب شده و اپراتور می تواند سیم کارت را به شخص دیگری واگذار نماید.

با توجه به این که عدم آگاهی مشترکین از قرارداد ها و قوانین، باعث بروز دردسرها و مشکلات خاصی می شود که گاها جبران ناپذیر می باشد، لازم است مشترکین برای اجتناب از این مسائل و دفاع از حق و حقوق خود، سطح دانش و آگاهی خود را در مورد مقررات بالا ببرند.

  • اپراتور موظف است در زمان قرارداد با مشترکین اطلاعات مربوط به نحوه ثبت نام، غیر فعال کردن، قطع یکطرفه، قطع دو طرفه و سلب امتیاز را در اختیار مشترکین قرار دهد و آنها را از نحوه عملکرد و حقوق خود به صورت صریح در قرار داد آگاه کند.

  • اپراتور موظف است درباره افزایش و کاهش اعتبار، میزان اعتبار باقیمانده، قطع یک طرفه و دو طرفه، وضعیت اعتبار و سایر موارد ضروری با ارسال پیامک ، ایمیل، تلفن و یا سایر روش های ارتباطی بدون دریافت هزینه به مشترک اطلاع رسانی کند.

  • اپراتور می تواند در صورت اتمام طول دوره یا اعتبار سیم کارت بعد از اطلاع رسانی، نسبت به قطع یک طرفه شماره اقدام نماید.

  • اگر مشترک در یک بازه زمانی سه ماهه، هیچ گونه تراکنشی اعم از پیامک، مکالمه و... نداشته باشد، در صورت وجود اعتبار، اپراتور بعد از اطلاع رسانی، به ازای هر دوره یک ماهه به میزان حداکثر تعرفه 20 دقیقه مکالمه پایه برای جبران هزینه های نگهداری شبکه از اعتبار مشترک کسر می کند، البته مشترک می تواند از باقیمانده اعتبار خود استفاده کند.

  • اگر مشترک در یک بازه زمانی سه ماهه هیچ گونه تراکنشی اعم از پیامک، مکالمه و... نداشته باشد و سیم کارت مشترک نیز اعتبار ریالی نداشته باشد، اپراتور مجاز به قطع دو طرفه و سلب امتیاز از مشترک می باشد.

  • با انجام هر تراکنش از سوی مشترک، بازه زمانی سه ماهه جدیدی برای او تعیین شده و آخرین تراکنش مبنای شروع مهلت سه ماهه خواهد بود.

  • اپراتور در هر صورت ( قطع یک طرفه یا دو طرفه ) موظف به برقراری تماس مشترک با کد های خدماتی اضطراری ملی ( اورژانس، پلیس، آتش نشانی و ...) می باشد.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: برچسب‌ها: همراه اول , اینترنت شبانه همراه اول , سیم کارت همراه اول , رندباز , کلید همراه , همراه من ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

هدیه همراه اول به مشترکین جدید سیم‌کارت اعتباری

 

در ابتدای ظهور سیم کارت ها و گوشی های هوشمند تنها یک اپراتور بیشتر وجود نداشت و اپراتور دومی نبود که رقابت میان آن ها شکل بگیرد و اپراتور به راحتی می توانست سیم کارت هایی خود را به هر قیمتی به فروش بگذارد که اتفاقا در اوایل بازار پرسودی را برای خودش و سایر مردم و دلالان به ارمغان آورد اما با گذشت زمان و روی کار آمدن سایر اپراتورها بازار برای اولین اپراتور که همراه اول دچار اختلال در فروش شد چراکه دیگر اپراتور که ایرانسل باشد قیمت پایین تری سیم کارت های اعتباری را به فروش می رساند از آن زمان به بعد اپراتورهای دیگری مانند شاتل و.. نیز روی کار آمدند و رقابت میان آنها شدت گرفت به شکل که این اپراتورها همراه با سیم کارت خود خدمات و به اصطلاح هدایایی را تقدیم مشتریان خود کردند که در فروش آنها تاثیر داشته باشد برای مثال اینبار همراه اول هدایایی را برای خریداران سیم کارت اعتباری همراه اول در نظر گرفته است

ید.

متقاضیان سیم کارت اعتباری همراه اول با بسته خوش آمد می توانند در بازه زمانی طرح ، با مراجعه حضوری به کلیه نقاط فروش و خدمات همراه اول و فروشگاه های آنلاین اقدام به خرید این سیم کارت نمایند.

بسته هدیه خوش آمد شامل: 24 گیگابایت اینترنت به مدت 6 ماه و 10 هزار تومان اعتبار داخل شبکه می باشد که این اعتبار بلافاصله پس از اولین شارژ برای مشترک فعال می گردد.

 بسته اینترنت 24 گیگابایتی که به صورت خودکار بلافاصله بعد از فعالسازی سیم کارت، در 6 ماه متوالی (برای هر ماه 4 گیگابایت) فعال خواهد شد، مهلت استفاده 7 روز داشته و امکان فعالسازی همزمان این بسته با بسته های دیگر اعم از اینترنت، مکالمه و ترکیبی وجود دارد.

 

همراه اول برای استفاده از این این بسته هدیه قوانین و شرایطی را تعیین کرده است:

 

خریدار سیم کارت باید حداکثر 90 روز بعد از خریداری، نسبت به فعالسازی آن اقدام نماید.

مهلت استفاده از 10 هزار تومان اعتبار درون شبکه 90 روز پس از فعالسازی بسته می باشد.

امکان استفاده از اعتبار بسته هدیه برای انجام کلیه فعالیت های داخل شبکه (همراه اول و ثابت) اعم از مکالمه، ارسال پیامک، استفاده از اینترنت و ... وجود دارد.

استعلام بسته با شماره گیری کد #10*100* و #0*100* و اپلیکیشن همراه من امکان پذیر است.

این سیم کارت از 4000 تومان اعتبار اولیه برخوردار است که در زمان فعالسازی سیم کارت بصورت خودکار فعال می گردد.

 

بسته ترکیبی و اعتبار اولیه

 

بسته ترکیبی هدیه شامل 100 دقیقه مکالمه درون شبکه و یک گیگابایت اینترنت به مدت یک ماه می باشد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 



:: برچسب‌ها: همراه اول , اینترنت رایگان , سیم کارت همراه اولل , رندباز , ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1400 | نظرات ()